❄️3❄️

73 12 8
                                    

Felix yine umutsuzca buz pistinde kayıyordu. Bu hafta da gelmezse eğer onu göremeyişinin üzerinden 3 hafta geçmiş olacaktı.

"Felix dikkat et!"

Felix dalgındı. Jisung'un bağırışından sonra kafasını kaldırdığında çok geç kalmıştı. Karşısındaki bedene çarptı ve ikisi de yere düştü. Üstüne düştüğü bedenin kolu, Felix'i sarmıştı reflex olarak. Bunu farkettiğinde hemen toparlanmaya çalışmıştı.

"Felix, iyi misin?"

Tanıdık sesle aniden kafasını kaldırdı ve büyük bir şaşkınlığa uğradı. Sonunda Hyunjin geri gelmişti.

"H-hyunjin bu sen misin?"

Hyunjin hafifçe kıkırdadı ve samimi bir gülücük hediye etti.

"Evet ama sen iyi misin?"

İstemsizce gözleri doldu küçük bedenin. İstemsizce vücudunu büyük bir özlem kavurdu. İşte o zaman anladı Felix, aşık olmuştu. Hayatında sadece 2. kez karşılaştığı kişiye derin duygular besliyordu.

Felix'in gözlerinin dolduğunu gören Hyunjin, düşerken ona bir şey olduğunu sanıp surat ifadesini değiştirdi. Gözünden bir damla yaş düştüğünü gördüğünde daha da endişelendi.

"Felix bir yerine bir şey mi oldu? Neden ağlıyorsun?"

Hyunjin, ilk üstündeki Felix'i kaldırdı. Sonra kendi de kalkıp küçük olanı kenara doğru çekti. Pistte hala insanlar kaymaya devam ediyordu. Biri çarpabilirdi.

"Hyunjin sen yoktun. Yoktun 3 haftadır, neredeydin?"

Bunu sorarken kafasını eğmişti. Utanmıştı. Aslında sormaya hakkı olmadığını da biliyordu. Çünkü iki yabancıydılar. Hyunjin ise soruyu hiç garipsemeden cevapladı.

"Yurt dışında yarışmadaydım. Yeni geldim."

Felix, bu cevabı duyunca rahatladı. Hyunjin sanane diyip çekip gidebilirdi ama yapmamıştı.

"Anladım."

Hyunjin elini uzattı.

"Beraber kayalım mı?"

Felix gözyaşlarını silip gülümsedi. Bu güzel gülüş, Hyunjin'in içini ısıttı.

"Olur."

Tekrardan sahne ortasında yerlerini aldıklarında tüm gözler onların üzerindeydi. Birbirine kenetlenmiş elleriyle beraber müziğe uyumlu bir şekilde kayıyorlardı. Spot ışıkları yine ikisini bulduğunda anlamışlardı. Bu gecenin yıldızları yine onlar olacaktı.

.
.
.
.

Hyunjinsiz Hyunlix fici olmaz dedim buldum getirdim Hyunjini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjinsiz Hyunlix fici olmaz dedim buldum getirdim Hyunjini

Ice Prince (얼음 왕자) ❄️ | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin