Acel lucru care......tot bate la usa.Nu ma simt urmarita dar
BIP BIP BIP
CONVORBIRE TELEFONICA
-Heeeei!(Ema)
-Doar te rog,nu mai tipa!
-He he!Bine.Pot sa vin pe la tine?(Ema)
-Yap.
-Super pa!(Ema)
-Pa!
BIP
Am zis sa iau dozele de suc din frigider si ingetata OREOOOOO!
CIOC CIOC CIOC
-Acuuum!
-Sal fata!(Ema)
-Hei!
-Buna ziua doamna si domnule High!!
-Da...
-Hei s-a intamplat ceva?Parintii tai parca au devenit invizibili.Ceva e ciudata aici.
-Pai nu pot sa-ti zic..
-Serios?Suntem prietene de mult mult tiiimp!
Nu stiu cum sa ii spun.Nu stiu cum va reactiona!?
-Pai....
-Curaj!
-Eu..eu mi-mi-am o-omorat..
Deja se ridica de pe canapea...e de rau.M-am ridicat si eu dupa ea.
-Parintii....si am lasat capul in jos..
-P-poftim?Sti ce?Nu mai am nevoie de explicatiile tale!Pa!
A iesit trantind usa...In ochii ei se vedea tristetea un pic de soc si suparare..de ce suparare?Am inceput sa plang...eu nu stiam ca plang..adica am pus mana pe obraji si erau uzi.M-am uitat in oglinda si vedeam doar un monstru!Atat!Un monstru!Am dat cu pumnii in oglinda si s-a spart.Cioburi erau imprastiate peste tot iar eu eram in picioarele goale.De ce ma simt asa?M-am asezat ghemuit si am inceput sa plang....totul era atat de schimbat de cand am avut acle accident.Oare asa ma simteam si inainte?
-Buuuuuunaaa?!
-Eric,ce faci aici?
-Euuu doar am vrut sa iesim cu skate-ul.si a aratat cu degetul aratator spre usa.Dar vad ca nu e chiar un moment potrivit asa ca o sa ma retrag..PA!
-Nu!Stai!M-a privit uimit..
Poti sa stai cu mine?Nu prea stiu nici eu ce-am scos pe gura.L-am placut iar acum nu stiu ce simt pentru el,nu prea ma gandesc la asta.In acel moment vroiam doar sa ma stranga cineva in brate!
-Bine.Raman.A zis calm si a mai luat o gura de aer.
M-am ridicat incet de pe jos.Parea nedumerit dar si-a dat sema ca nu vroiam sa discut.Doar ma luat de brat si m-a asezat pe canapea,apoi a zis:
-Ce zici de un film?
*POV.ERIC*
Este atat de draguta cand plange..pacat ca nu pot sa-i zic ce simt.O plac de ceva timp si cand vreau sa-i spun asta se intampla ceva si momentul potrivit,,dispare".Si acum e un moment nepotrivit.Oare ce a patit.Ii voi fi aproape ca apoi sa îi spun ce simt si PAC!Beric !Wtf!Ce nume ciudat de o relatie.Ar fi mai ciudat daca ar fi si tricouri.Âgh!Nici nu vreau sa ma gandesc...Am pus un film dragut.
-Deci...
-Nu vreau sa vorbesc despre asta.
-Bine.Si am pus accent pe ~bi****
Aww ce dragut!A adormit pe mine.Asta a sunat ciudat.E ca si cum as fi zis ca a salivat pe mine,dar ma rog.Am luat-o in brate in stil mireasa si am dus-o in camera ei.M-am uitat un pic la ea de pedofil ce sunt dar totusi nu ma gandeam la lucruri perverse.Ma holbam mai bine zis.Nu clipeam.S-a miscat un pic si eu am facut contact cu podeaua rece.Nu am vrut si nici nu vreau sa o trezesc.Asa ca m-am tarat pana pe hol.Da!Exact!M-am tarat ca un vierme,unul foarte mare.Sunt un vierme!De ce gandesc asta?Ok....*DIMINEATA*
M-am trezit repede si am ciocanit si mai repede la ea la usa.Mi-a deschis si mi-a zambit.Eu ca tampitul i-am zambit inapoi.He he!Era imbracata lejer.Blugi negri o bluza pe care scria un ,,WHAT?"mare si un plovor gri cu maneca lunga.Parul era desprins si usor lasat pe spate.Si-a luat skate-ul si a inchis usa cu cheia pe care a pus-o sub pres in timp ce eu ma holbam la ea.
-Eric esti bine?
-Eu?Da!Pff mai bine ca niciodata!
-Ok.
Am plecat rapid spre liceu,*tuse*inchisoare*tuse*si am vazut-o pe..*POV.BEATRICE*
Am plecat rapid spre scoala si am vazut-o pe Ema.Ou Em...
-Hei Em!(Eric)Ea doar ne-a intors spatele si a fugit imediat ce a dat ochii cu mine,normal!Ciudat,a spus el.Hai in clase!
-Okaay!***
Nu am crezut vreodata ca ora de biologie poate fi asa plictisitoare....credeam ca o sa adorm dar mi-a venit o idee!*zambet malefic*
MESAJE:
•Esti suparta pe mine?Pfoai ce tampita e intrebarea asta!
•Dar tu esti?(Ema)
•Uite ce e..
RING RING RING
,,Sonerie tampita!''Oops cred ca am gandit-o cu voce tare!
-Ema asteapta!Ea doar fugea.Si eu dupa ea.
-Ema!Nu vreau sa te omor!S-a intors si mi-a spus:
-Spunele asta parintilor tai!
-Ema...
-Da-mi un singur motiv sa raman si sa uit tot!Unul!De ce?De ce,huh?Nu te iubeau?
Abia imi tineam lacrimile in frau....
-Aflasem ca eram adoptata,bine?Pentru mine inseamn mult!Nu pot sa trec peste!Vroiam sa-mi spuna dupa acea intamplare!Dupa tot!
Ea nu a spus nimic.A tacut.A privit in gol si a venit alergand sa ma imbratiseze.Fata mea era uda.Am strans-o foarte puternic in brate.Am ajuns sa plang pe jos in bratele celei mai bune prietene.Dupa tot,ne-am ridicat si ne-am dus in acasa.
-Explica-mi!
-Ce?
-Tot!
-Bine....M-am trezit intr-o camera alba.Eram intr-o camera de spital.Doi oameni m-au adus aici.Erau parintii mei.Dupa şase luni i-am auzit cum vorbeau despre acest subiect.Si o sa-mi spuna ca sunt adoptata dupa ce imi revenea memoria complet.I-am omorat.Am chemat politia.Nu am lasat probe.Nu s-a aflat nimic.Totul e bine.
-Ai avut un accident.Si ti-ai pierdut memoria temporar?Ti-ai reacapatat-o complet?
-Nu.De fiecare data cand incerc sa-mi amintesc ceva am dureri insuportabile.
Se uita la mine,nu spunea nimic,nu clipea.Nimic.Ca sa fie clar..nu am avut timp sa postez dar voi incerca sa o fac cat mai des posibil.Merci!Va iubesc!Păreri???????????? :0
CITEȘTI
Inger si demon
ParanormalBeatrice High isi pierde memoria pentru o lunga perioada.In timp se indragosteste de un baiat.Nu orice baiat.Un baiat mai putin obijnuit.Se lupta pentru propriile vieti care sunt distruse de demonul ce ii bantuie. :*