Capitolul 14

128 6 2
                                    

Nici nu o sa giciti cine a intrat pe usa magazinului tinandu-se de mana!!
Am niste nervi...m-am intors cu spatele si am strans tare din ochi.O sa-i iau prin surprindere asa cum au facut si ei cu mine!M-am intors.Ii priveam cu coada ochiului.Stiam ca nu vor iesi pana ce nu vor cumpara ceva.
Convorbire telefonica
-Hei!Vrei sa ne intalnim la mall?Iti spun mai multe despre locul meu de munca!
-Felicitari,dar nu pot.Trebuie sa merg la bunici!Pa!
-Ok,Pa!

Stiam ca minte,chiar daca era aici si o vedeam cu proprii mei ochi sau ca bunicii ei stau la tara.

Muahhaahha!Aww ce dragut,rochia aia ii va sta minunat!!Vin incoa!

-Buna ziua!spun cu capul in pamant.
-Buna ziua!si imi intinde articolul de imbracaminte.
-Sigur o sa va stea minunat !
-Ah...multumesc?
-Cum platiti,cash sau card aceasta minciuna sau mai bine sa-i spun secret!!!ridic capul rapid si ma uit fix in ochii ei.Ma uit si la partenerul ei care are ochii cat cepele.
-Oh fuck!
-Putem sa explicam!
-Sa va aud!

Au intrat pe usa asta ca doi porunbei si nu se stie cum vor iesi.

Ideea e ca le sta bine impreuna si chiar se iubesc daca au tinut secretul asta.

-De cat timp sunteti impreuna?
-Doua saptamani...
-aha...
-Ne pare rau !
-Ema...Alex...va sta bine impreuna si nu vreau sa va despart dar de ce nu ne-ati spus.Va dati seama ca va trebuii sa-i spuneti si lui Eric,da?
-La tine ne-am mai gandit si stiam ca o sa accepti usor chestiunea asta dar nici nu stim cum sa abordam situatia in cazul lui.E urat rau.(Alex)
-Da mersi...(eu)
-Cash.(Ema)
-Iti voi putea da o mica reducere cand nu sunt reduceri.
-Merci,merci,merci!(Ema)
-Ai o problema?(Mona)
-Nu,sunt doar niste prieteni cu care nu m-am mai vazut de mult.(eu)
-Ce cuplu dragut!(Mona)

***

Ideea era ca lor chiar le statea bine impreuna dar ma enerveaza al dracului de mult ca nu ne-au zis!

Ar trebuii sa trec peste.
Mi-au zis ca se duc chiar acum la el acasa si ii spun.

Convorbire telefonica
-Buna!Ti-au zis si tie ca sunt impreuna sau stiai de asta?
-Te rog sa te calmezi...da stiam dar az-
-O,mimunat!Nimanui nu ii pasa de mine!Eu sunt un nimic,inteleg!
-Nu,nu am zis asta si nici nu o voi zice!
-Sti ce?Nu imi mai pasa!
-Calmeaza-te!Tu nu te auzi?Urli!De ce te-a afectat chestia asta atat de tare?
-Ce-ti pasa?
-Sunt iubita ta si,normal,iti vreau binele!
-...
-Vin-o azi in parc cu skate-ul,daca vrei putem sa vorbim si ne luam si o inghetata!!
-M-ai convins cu inghetata!

***

Il asteptam de 15 minute pe Eric langa masina de inghetata si nu mai apare!

-Scuze de intarziere!Una de vanilie si alune.
-Poftiti restul!
-Multumesc!a spus apasat tuguind-usi buzele.
-Deci?
-Ce deci?
-De ce te-a afectat atat chestia asta cu cuplul Alma?
-Ha?
-Al de la Alex si ma de la Ema.
Si-a dat ochii peste cap...
-Ammm...eram acasa si-l asteptam pe Alex,il asteptam si asteptam si asteptam si primesc un telefon.Era el spunand-umi ca nu poate sa vina.Bunica lui este pe moarte.
L-am crezut,el defapt iesea cu Ema....
-Dezamagitor...hei ala nu e Luc care ne face cu mana?
-Am..ba da..vine aici!
-Salutari!
-Hei!
-...
-Ai schimbat parcul?
-Asa se pare.Aici e mai mult zgomot sa nu pari singuratic sau un boschetar.
-Pai bine...
-Okay...noi plecam,hai iubito!
-Bi-ne!Paa!
-Am...pa!

Ne-am mai plimbat prin parc dicutand despre chestii.Acum ca suntem impreuna vrem sa stim mult mai multe unul despre altul.
-Si...de cat timp ma placi?a spart ghiata pentru ca eu chiar nu mai aveam curajul sa-l intreb ceva asemanator.
-Pai..de mai mult timp.Nu am stiut ce simt dar intr-un sfarsit mi-am dat seama.Dar tu?
-Din a X-a!Cand tu erai a |X-a.
-Aww,ce dragut!

***
M-a condus pana acasa.Am mai stat putin de vorba pe balansoarul de pe terasa.Noroc ca este o noapte calda.Simt ca ceva nu e bine...Deschid usa si fac ochii cat cepele.
Simteam un deja-vu.Totul era spart si imprastiat.Auzeam doua voci teribil de cunoscute.Erau parintii mei!Dar nu cei biologici!Auzeam un planset.Oglinda era sparta.Mama tipa.
-Dumnezeule mare!a spus Eric scotand-uma din transa.Sa sunam la politie!Au fost hotii!

Eric a sunat foarte rapid la politie si eu ma plimbam prin casa ca o nebuna.
Au venit,au cercetat,au gasit probe.
-Am gasit doar un fir de par a lui Mary High.
-Mama...
-Nu stim de ce acest fir de par este plin de sange.

Sa o luam incetisor!Eu i-am injunghiat in burta!Dumnezeule!

-Multumesc.
-Ne pare rau dar nu am gasit atacatorul.Este ca o fantoma.

Fantoma!Fantoma!Cine era tipa aia de la geam o sa mi-o plateasca!Nu pot sa cred.O credeam draguta si bleah bleah bleah!

Politistii au plecat.Primesc un mesaj anonim.

,,Daca te uiti atent in camera ta,in orice coltisor vei gasii ceva.''

,,Cine dracu esti si ce vrei?Iti place sa faci farse?"

,,Nu draga mea.Cand o sa aflii cine sunt ai sa vezi ca nu sunt rea.Melissa ma numesc.Sunt aici ca sa te protejez de cineva care te vrea moarta.Sotul meu.Am si un fiu.Te-am rugat sa-l ajuti si sa-l protejezi!Acum du-te in camera ta!"

Ma bucur ca aflu mai multe despre ea.La inceput ma speria dar acum ma simt mult mai bine.
I-am aratat biletul lui Eric si am alergat pe scari pana in camera mea.

,, Tu nu sti cine sunt eu dar eu te cunosc foarte bine.O sa am grija sa iti fac viata un calvar!"

Eram speriată şi nu ştiam ce sa mai cred sau ce sa mai zic.Totusi eram suprinsă de ce mi se întâmplă şi de ce mie.Imi pun întrebări la care poate nu exzistau răspunsuri şi dacă exzista nimeni nu imi răspundea.

-Cine poate fi cel care sa-ti aduca iadul pe pamant?
-Nu stiu...

Da inca un capitol.V-am zis ca nu am avut inspiratie.
AM SCRIS O CARTE NOUA!Se numeste ,,NEBUNIE".Sper sa va placa!Am pus doar doua capitole la ea.Pai imi cer scuze pentru greselile gramaticale si pentru timpul acesta care trece.Va multumesc ca imi cititi carte si ca imi acordati timp!Merci mult!Va pwp!

Inger si demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum