Capitolul 13

165 10 2
                                    

Spor la citit pufoseniilor!

Cand ajung la cotul stang din fundul clubului era....
ERIC!Wow!Stai!Ce?
Inaintez.Ma vede si imi zambeste,fac si eu la fel.
-Hei!
-Buna!
-Tu erai cel cu biletelele?Cum naiba?Nu m-am nici-o secunda ca tu erai!Mi-era frica sa nu fie ciudatul ala din clasa vecina.
-*raset*asta era si ideea!
-*raset*
-si de ce m-ai chemat?
-Pai vroiam sa iti spun ceva!Dar hai afara.
-Bine.

***
In parcare deja batea vantul si mi-era frig dar nu am zis nimic.
-Uite ce e....eu te plac foarte mult dar nu stiu daca si tu ma placi?!
-....
-Ai vrea sa fi prietena mea?
*POV.ERIC*
Aveam fluturi in stomac ca o adolescenta la prima intalnire.Daca nu mi-a raspuns la prima intrebare sigur raapunsul e NU.
-Deci?
-...nu stiu...mai luat prin surptindere.
-Imi pare rau...
-Da!
-Ce da?
-Da,vreau sa fim impreuna!
-Da?Adica,serios?
-Da!
Nasurile noastre se apropiau din ce in ce mai mult.

*POV.BEATRICE*
Nu am mai ezitat si am sarit pe el.Parea un pic surprins dar dupa si-a revenit.Am stat un minut asa dupa am inceput sa respiram sacadat tanjind dupa aer.Ne-am zambit reciproc si am mers catre masini.
*DIMININEATA*
Am vorbit toata noaptea cu el.A fost asa romantic.Mi-a trimis un mesaj ca vine el sa ma ia deci...
Sa vedem cu ce ma imbrac!Mi-am luat un maieu pe gat cat-de-cat gri decupat in parti.La spate era in franjuri si pantaloni negri scurti cu conversii noi rosii.A mai trebuit sa mai pun si o pata de culoare ca doar na.Da....
M-am dus jos sa mananc un activia clasic cu ceriale si un pahar cu suc de portocale.Este 10.56.Il sun pe Eric:
-Hei pui!Ne intalnim la grand ?
-Daaap!
-Pa!
-Pa!
Mi-am luat skate-ul si am plecat.Noroc ca acest grand e aproape de scoala.M-am indragostit de un produs.ZUZU FRAPPE!Sunt complet obsedata de gustul lui!!!!Lui Eric i-am luat o doza de Cola si ne-am indreptat spre liceu.
-Ce frumoasa esti azi!
-Vai,merci!*kiss*
El era imbracat cu un tricou alb si pantalonii negri rupti in genunchi cu tenesi.
-Saluuut!
-Aaaaa!Am auzit vestea ce-a noua!Sa va tina!Sunteti foarte draguti impreuna.!(Ema)
-Multumim!(Eric)
-Awww!(Ema)

*IN CLASA*
Avem ora libera!Ce inseamna asta?Ca nu a venit profesorul.de fapt suplinitorul in cazul nostru.
Baietii au pus muzica,eu cu Ema stam si vorbim,restul fetelor se dau cu oja,stau pe Facebook,atii scriu pe tabla prostii,se joaca pe tel.Mananca seminte.
Mesaje
-Ce faci pui?Avem ora libera!
-Bine!Fuck!
-Ce?
-Suplinitorul vostru a zis ca vine spre voi in 5 min.!!!
-Oh god!Stai sa-i anunt pe restu!!
-K!

M-am suit pe o banca si am inceput:
-Atentie!toate privirile s-au indreptat spre mine.Vorbesc cu un prieten i-ar suplinitorul lui ne-a auzit galagia si profesoful vine incoa asa ca toata lumea in bancile lor si linste!!!!

Am auzit o gramada de injuraturi dar nu le-am luat in seama.Suntem ce-a mai galgioasa clasa din liceu si de-aia ne iubim.
-Buna ziua!
-Buna ziuuuaaa!*ridicati*
-Nu sunt eu suplinitoarea voastra!Stati jos!Cu cine aveati ora?
-Cu domnul Bumble!(inventat)
-O sa chem un paznic!
Ne-am uitat unii la altii si am dat aprobator din cap.Noi nu suntem orice clasa,noi avem si planuri de chiul,de razbunare pe profesori,de farse,,de scapare"!
Planul nostru era sa facem liniste de mormant ca apoi paznicul vede ca suntem cuminti ca niste dracii si pleaca.Planul asta functioneaza mereu.
Mesaje
-Merci ca m-ai anuntat!
-Cu placere1Trebuie sa te las ca vine baba asta enervanta si daca ma prinde sunt mort!E dracu-n persoana!
- :)Te pwp,pa!
-Si eu,pa!
Si..3,2,1
S-a sunaaaat!Yupy!
Azi ma pot bucura din plin de ziua de munca asta daca am primit-o!Nu prea avem teme.Dar o mare parte fac in timpul orei de logica.Ma cam plictisesc si imi iese media 10 la aceasta materie deci..no comment!
Mergeam la vestiar pentru ca acum aveam sport.

***
Imi deblochez telefonul si vad ca am un mesaj de la un nr.necunoscut!
-Bun venit la Berskha!Sunteti foarte buna pentru acest magazin si ne bucuram sa va avem la noi!La revdere! Puteti sa va incepeti programul azi la 14:15 sau maine de la 13:45.

Am facut ca toate alea prin vestiar dar nimeni nu ma baga in seama.Mai bine asa... :)
Daaaa!Am obtinut jobul!

***
Temele la mate sunt facute iar la romana nu avem pentru ca am avut ora libera!Tare,nu?
Ma imbrac mai dragut nu atat de trist si ma indrept spre mall.

***
-Buna ziua!
-Ma bucur ca ai venit azi!Nunonsa fie asa multa lume asa ca vei lucra si la casa.Mona te va invata multe!
-Aha!Multumesc!O zi buna!
-Heei!
-Nu-mi vine sa cred ca o sa lucram impreuna!
-Nici mie!
-Ma inveti?
-Hai repejor!

Mona ma invatat mainintai cum trebuie sa aranjez hainele.Mi-a zis ca si ea are acest post si ca in zilele in care sunt multi clienti va trebui sa stam mult la cabine.Ma invatat cum sa folosesc casa sa scanez si sa scot acea chestie.Abia astept primul meu client!
-Uite un client!Pe el tigoaico!
-Eu ma duc la cabine.Am vazut ca avem ceva haine acolo.Daca se intampla ceva imi faci semn.O sa ma mai uit si la tine.
Am dat aprobator din cap.
-Buna ziua!Acest tricou il mai aveti?
-Stati sa ma uit in spate!Ce marime?
-M
*dupa 5 minute*
-Poftiti!Platiti cash sau card?
-Ma mai uit putin si ma intorc.
-Bine!
In momentul ala cineva mi-a dat un pumn in fata.O doamne!
Nici nuno sa ghiciti cine au intrat pe usa magazinului tinandu-se de mana!!!
.....
Multe idei noi!Sper ca va placut acest capitol!Tschüs!

Inger si demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum