Lucruri ascunse

99 6 2
                                    

-Da...
-Chiar voi sunteti?Deja imi dadeau lacrimile si tremuram ca varga.
Am vrut sa-i imbratisez dar erau fantome.
-Suntem aici ca sa-ti spunem povestea vietii.
-Ce?
-A fost odata ca niciodata...
-Wow wow wow!Eu nu inteleg ce se intampla aici!!!Adica voi ati venit aici ca sa ii spuneti chestii care nu ne sunt de ajutor?
-O fetita...
-El cine e?
-Scumpule nu e nevoie sa te alarmezi!
Am chicotit pentru o secunda si apoi m-am sters la ochi.
-El e Luc.E un demon...
-Awww ce dragut!Asa ai aparut tu!
-Nu,noi nu suntem impreuna!Am spus la unison.
-Asa.Unde eram?A da!
Intr-o zi un demon si un inger s-au indragostit...Ei se iubeau nebuneste dar lumea ii despartea asa ca au fugit departe de lume.Intr-o padure...Acolo ai aparut tu...o fata.Un inger si demon!Mama ta ni te-a lasat noua,muritorilor,pentru a te ingriji,iar tatal tau,arata spre Luc,te cauta pentru ati lua puterile.
-Mama e in viata?
-Defapt...nu.Scumpa mea,a fost un incendiu.Noi am lesinat dar pompierii ne-au scos.Te-ai trezit pe patul de spital.Ala a fost primul contact cu mama ta.A fost atat de puternic incat casa noastra a explodat...

Totul era atat de clar!Totul se clarifica!Dumnezeule mare nu pot sa cred!
-Si ce s-a intamplat cu ea?
-A...ajuns pe lumea de dincolo...

***
I-am uitat de tot asa ca o sa plec sa ma intalnesc cu ei.Ne-am deconectat.In ultima vreme n-am mai facut nimic impreuna si nici macar cu Ema nu m-am mai intalnit.

***
-Deci tu esti jumatate inger si jumatate demon,dau din cap afirmativ,eu sunt un inger,Alex e un demon iar Eric e jumatate inger si jumatate demon...?
-Defapt eu m-am nascut asa,voi,ca si el puteti devinii unul.
-Tare!A spus Alex.
-Mi-era frica ca nu o sa ma credeti si ca o sa va pun in pericol vietile...
-Eu tot cred ca e super tare!Frate,poate sa faca chestii sa zboare cu puterea mintii!
Am iesit,si-am explicat totul.E bine.Totul e bine.
-Dar tu esti bine?
-Da.Stau cu Luc.El m-a invatat cam tot ce stiu.
-Unde e?Ar trebuii sa-i multumesc ca ne tine prietena in viata!
-Pai...se simte cam inconfortabil,crede ca nu e binevoit!
-Cam asa ceva.
Ema il plesneste pe Alex iar el isi lasa capul pe umarul ei si incepe sa planga.
Viata e simpla,noi o complicam!

***
-Deci ce e asta?
-Este un arc!
Se uita la mine confuza si continua:
-Eram ce-a mai buna din familie cand eram mica.Fratele meu mai mare niciodata nu nimerea,dareu?Intodeauna!
Isi pregateste sageata si respira greoi.Isi aranjeaza cotul si clipeste apasat apoi trage.Fix la tinta!
-Wow!Asta e super!
-Merci!Daca prietena mea se lupta cu cineva,eu voi fi mereu langa ea!
Am stat in podul ei ore intregi si a tras la tinta de la anumite distante si a avut anumite obstacole dar nimic nu a impiedicat-o  sa nimereasca punctul rosu,din mijloc!Eu am mai lucrat la puterile mele si la teleportat.Am incercat chiar si sa teleportez niste lucruri dar nu mi-a iesit...
Cred ca o sa ma duc acasa si o sa trag un pui de somn!

Stiu ca acest capitol e scurt dar incerc sa scriu cat mai des si sa termin cartea!Imi pare rau din nou daca ma avut greseli gramaticale sau alt ceva!Sper sa va placa!Cartea nu prea mai are foarte multi urmAritori asa ca as fi recunoscatoare daca ati da un semn printr-un coment sau o apreciere ca sa stiu ca imi cititi cartea!Multumesc pentru tot,va iubesc!Tschüs!

Inger si demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum