Capitolul 15

138 8 1
                                    

Stateam prin casa,pe canapea,uitand-uma la biletul acela.Se putea simti un parfum barbatesc care imi inunda aimturile.Deci,am inteles...cel care mi-a trimis biletul face baie in parfum si a inmuiat scrisoarea in parfum.Clar!Este un şpreiat.
-Gata!Calmeaza-te!Nu rezolvi nimic daca te holbezi la scrisoarea aia!Ca sa uiti de acest lucru as vrea sa avem o prima intalnire!!
-Awwww!Ce dragut!Mi-as dori mult,dar nu pot.
Am spus rece
-Asta,o s-o iau eu!!Multumesc!
-Hei!
-Prima intalnire este importanta deci te iau azi la 20:00!
-Fie!

Ma trezisem devreme.Am avut acelasi cosmar pe care il am mereu.O casa,eu plangand,foc,mult foc.
M-am obijnuit dar il am pe constinta si imi dau seama ca lucrul asta mi s-a intamplat cand mi-am pierdut memoria.Inca nu imi amintesc totul dar incet,incet o sa-mi revin...
-Pamantul catre Beatrice!a spus scotand-uma din transa.Asa.Deci..e bine la 20:00?
-Stai niţel!

Telefonul vibra pe masuta de cafea.Era Luc.
~Hei Luc!
~Buna!Te deranjez?
~Nu,deloc!
Ma uit la Eric care expira zgomotos ai scot un chicot infundat.
~Bine.Vroiam sa-ti cer temele la mate pentru ca Alex vorbea neincetat.
~Oh,da,sigur.si am scos alt chicot.
-Un minuteeeeel!ii spun pufuletelui de pe canapea in timp ce urc in camera.
O vad pe Melissa si ii fac un semn cu degetul de asteapta un pic.Si-a pus mainile in sold si astepta.
~Deci...avem toata pagina 54 si de la pagina 55 avem primele 2 exercitii.
~ Mersi dar ...
~Paaa!Trebuie sa plec!
Am vazut-o pe Melissa cu niste aripi minunate care straluceau in lumina soarelui.
-Atat de tareee!
-Vorbeste mai incet!
-De ce aripi?Si scrisoarea?
-Sunt un inger draga mea.Iar sotul meu e unul dintre cei mai mari demoni.O sa afli mai multe pe parcurs ce te imprieteneai cu fiul meu.
-Mai exact....
-Ai sa vezi tu.
-Aham.Deci cine naiba mi-a trimis scrisoarea?
-Sotul meu.
Ma izbit un raset.
-De ce razi?
-Suna a sosul meu.
-Aham.Uite ce e...tu esti...

Usa s-a seschis datorita cavalerului care sta in spatele meu acum.Melissa a disparut.
-Hai jos!
-Gata!Vin!Si da e bine la opt.Acum afara trebuie sa ma pregatesc.
-Dar e abea 12 mai ai opt ore.
-Sti tu,sunt fata,bleah blrah bleah....

POV.Luc
Iadul e plictisitor.O sa rog o sluga drac sa-mi faca temele.Eu chiar nu stiu ce sa fac...Sa merg pe pamant?Ce naiba sa fac?Ma duc sa fac cumparaturi.Adica sa cumpar de mancare.Nu prea vreau sa dau ochii cu tata asa ca ni-am construit propiul apartament in camera.Camera fiind uriasa am avut loc de orice.Si doar cand subt bine dispus nu ies pe geam sau imi deschid un portal.Ca venii vorba!Sa-mi deschid un portal.Mi-e lena sa sar pe geam,sa merg pana la portal,sa intru in el si abia dupa sa merg la magazin.Prea mult efort.Mi-am pus telefonul si portofelul in buzunarele din spatele pantalonilor.La druum!

POV.BEATRICE
De ce l-am dat afara?Pentru ca stiti imi trebuie o rochie.Si mall si cumparaturi.Azi mi-am luat liber.
Am masina!Bag cheia in contact apas pe acceleratie ma duc unde vad cu ochii.

***
Am vazut o rochie draguta neagra nu prea scurta dar nici prea lunga.Putin peste genunchi.Are maneca lunga si o pot asorta cu orice.SAU!O alta rochie neagra tot pana la genunchi cu bretele din burete.Da..e ciudata dar imi place.Ma tot uitam la cele doua.Le-am probat si amandoua stau bine pe corpul meu micut si firav.Ma intorc si il vad pe Luc.
Ii arat rochiile si el arata spre cea cu maneca lunga.Stiam eu!Dau din cap in semn de ,,Merci" si ma duc la casa.Un pret rezonabil.Ajung acasa si las cumparaturile.Urma sa imi aleg oja.Clar nu neagra chiar daca mi-ar placea.Ma descalt urc sus sa ma uit de oja si sa ma bag in dus dar cand sa deschid usa...
-Oh,la naiba!

Capitol!Yupyyy!
Imi pare rau pentru greselile gramaticale.Va pup!

Inger si demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum