Bölüm 3 》KORKU《

20 3 27
                                    

Koridordan ayak sesleri geliyordu bu ses gittikçe yaklaşıyordu. Etraf karanlıktı çünkü gün doğmamıştı ve elektrik yoktu. Odada sadece duvarda asılı olan saatin tik tak sesi vardı biraz ötemde birisi uyuyordu Alex ya da Connell di. Ben karşımda uyuyan kişiyi uyandırmaya giderken kapıya çok sert bir şekilde vuruldu hemen refleks olarak çömeldim ve bu sese diğerleride uyandı. Alex koşarak yanıma geldi Connell de kapının üzerindeki camdan bakıyordu bize sessiz olmamızı söyledi neler olduğunu çözemiyordum. Tam ayağa kalkacakken Alex sakın kıpırdama dedi. Bir süre kımıldamadan durduk Connell'in talimatıyla hareket etmeye başladık.

F- Buraya gelen şeyi kim açıklamak ister?
C- Buraya gelen kişi kör ve duyma duyusu çok gelişmiş eğer burada olduğunu anlarsa yaralana bilirdik.

F- Burada olduğumu anlarsa mı siz de benim gibi değilmisiniz!?
A- Freya yeter!

Alex'ten bu şekilde bir çıkış beklemiyordum belki de haddi mi aşmıştım.

A- Artık iş başına kat iyice aydınlandı. Freya benimle geliyorsun malzemeleri üst kata çıkartacağız.
F- Tamam.

Hepimiz işe koyulduk Alex ve ben yan sınıfa gittik Connell de malzeme getirmek, bazı anlaşmalar yapmak için dışarı çıktı.

A- Freya kutular ağır bu yüzden fazla alma.

Ben Alex'i dinlemedim 2 kutuyu üst üste aldım önümü göremiyordum. Çok kutu olduğundan ve yakalanma olasılığım olduğumdan işi hızlıca bitirmeliydim. Merdivenlerden yavaş yavaş çıkıyordum çünkü buraları bilmiyordum Alex ise merdivenleri bitirmiş koridordaydı birden sınıflardan birisinden kapı gıcırtısı çıktı korkudan en üstteki kutuyu düşürdüm. İnsan görünümlü yaratık yanıma gelmişti sadece nefesimi tutuyordum ve hareket etmemeye çalışıyordum ama vücudum kendini titreme moduna almıştı gözüm Alex'i arıyordu. Yaratık omzumu yavaşça kavradı daha sonra sıktı vücuduma çizik bırakmaması için dua ediyordum. Yaratığın dudaklarının arasından hoşgeldin rose cümlesi çıkmıştı neye uğramıştım az önce rose da kimdi? hâlâ Alex yoktu beni burda mı bıraktı cidden mi? Derken yukarıdan büyük bir patırtı koptu daha çok demir parçalarının yuvarlanması gibiydi yaratık beni bırakıp üst kata gidiyordu hâlâ şoktaydım Alex'in kolumdan tutup malzeme odasına götürmesi bir olmuştu. Bu oda da silah açısından her şey vardı.

F- Kutuların içinde silah mı var?
A- Evet.
F- Ned....
A- Şuan zaman kaybedemeyiz senin burada olduğunu birisi öğrendi hemen aşağıya inmeliyiz.

Sıkıca kolumu eliyle sardı ilk etrafı kolaçan etti ve hemen dışarı çıktık odanın kapısını kilitleyip aşağıya inerken gene birisine yakalandık bu yaratık öğretmendi sanırım Alex'e gelip ödevlerini yapmayı unutma dedi o sırada Alex beni arkasında saklamaya çalışıyordu daha demin ki şok, saç diplerimden akan terler ve vücut titremem tekrar etmişti. Aşağıya sonunda varmıştık odaya girdiğimizde Connell bizi bekliyordu direkt Alex'i alıp sınıfın bir köşesine gitti.

C- Yarın Freya'yı göndere biliriz ayarladım her şeyi.
A- Nasıl çıkarıcaz?
C- Uzun namlulu silahların kutusunun altları genelde boş oluyor. Altı boş bir kutu bulup Freya'yı içini koyucaz.
A- Sonra?
C- Takas yapmayı kabul eden birisi var. Yarın buraya kamyon yönlendirecek onunla birlikte bende kamyonun içinde olucam kutuları çıkartırken aradan onuda hallederim
A- Bu planın hiç de plana benzemiyor daha çok tesadüflere dayanıyor ve Freya'yı tehlikeye atamayız.
C- Senin planın var mı varsa ne?
A- Şuanlık yok dikkatli bir şekilde düşünmem lazım.

Connell ve Alex çok ciddi bir şekilde konuşuyorlardı. Ben de kollarımı bir birine bağladım ve pür dikkat onları izliyordum benim de ortamda olduğumu hatırlarlar diye bekliyordum. Uzun bir süre sonra konuşmaları bitmişti merak ediyordum ama kimse bana bir şey söylemedi merakım kursağımda kalmıştı.

A- Artık yatma vakti Connell ve Freya bugün çok yoruldunuz yatın dinlenin. Yarın sakın benle gelmiyorsun Freya Connell ile hallederim dimi Connell.

Alex sorusunun cevabını teyit etmek için Connelle seslenmişti ama Connell çok yorgun olucak ki uyumuştu.

F- Alex burda neler oldu her şeyin en başından detaylıca anlatır mısın?
A- Fazla merak zarardır Freya. Madem çok merak ediyorsun peki tamam gel buraya.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Acaba ileride neler olacak?
Tahminlerinizi yazın bakalım.

kim öle kim kala diyorum ve kendinize iyi bakın derslerinizi aksatmayın ;)

KaçışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin