10

6 1 0
                                    

0539* bilinmeyen numarayı Lahana Turşusu olarak kaydettiniz.

Beren: Evimi dikizlemediğine emin miyiz?

Lahana Turşusu: Kesinlikle emin olabilirsin.
Bir dakika ne sen mi bana önce yazdın yoksa ben mi rüya görüyorum.

Beren: Yazdım da neden bu kadar şaşırdın?

Lahana Turşusu: Farkında mısın bizde işler tersine işliyor sanki?

Beren: Ne demek istediğini anlamadım desem darılır mısın?

Lahana Turşusu: Hayır hayır 😊 kitaplarda önce anonim yazar engellenir o engel kalkar sonradan olaylar gelişir. Bizde gelişme giriş sonuç olacak gibi tuhaf geldi.

Beren: Sıradanlıkları sevmiyorum. Madem beni seviyorsun dediğine göre bunu da bilmen gerek diye düşünüyorum.

Lahana Turşusu: Tabii ki biliyorum. Sıradanlıkları sevseydin her sabah turşu diye uyanıp akşamları turşu diye uyumazsın diye düşünüyorum.

Beren: Yakınımdan biri misin?

Lahana Turşusu: Bu tarz soruları cevaplamıyorum Beren Hanımmm.

Beren: Bence kesin çevremden birisin. Yoksa bunu bilmen imkansız.

Lahana Turşusu: Peki şuan da turşu yiyerek benimle konuştuğunu söylesem fazla mı kaçar.

Beren: Höst lan! Yuh bazen iyi kaşınıyorsun anonim haberin olsun.

Lahanalı Turşu: Şu lavuk hala niye senin evinde?

Beren: Lavuk?

Lahanalı Turşu: Edis midir erik midir her kimse işte. Niye hala sende.

Beren: Abimde burada? Onun için duruyor olabilir. Malum kavga etmiş gelmiş eli yüzü yara içindeydi. Ona yardım ettik eve de böyle gidemeyeceği için bizde kalacak. Hem sanane seni ne ilgilendirir.

Lahanalı Turşu: Seni seven biri olarak çokta ilgilendirir.

Beren: Karşıma çıkamayan birinin beni sevdiğine inanmamı beklemiyordur umarım.

Lahanalı Turşu: Beren. Neden böyle yapıyorsun. Bir şey biliyorum ki çıkamıyorum. Ha böyle yapacaksan söyle de kalbimi daha fazla kırma ve ben seni unutmaya çalışayım.

Evettt iyi gidiyor derken bozmadan edemiyorum. Bölüm kısa farkındayım ama sonuöta bölüm text yani çok uzun bir şey beklenmez diye düşünüyorum ballarım.

Neyse yeni bölümde görüşürüüüüüz 💖

Lahanalı Turşum ~ Yarı Texting (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin