2.SAYFA:
♪ conan gray - memories
Sevgili kaplumbağalar, çok kaos istiyorsunuz görüyorum. Ben de yazmak istiyorum ama öğrenciyim?!?!
Eğer kaosu olan her yazarın bana açacağı dava için avukat paramı ödeyecekseniz seve seve yazarım, kaosa olan sevgim yemeğe olan sevgim gibi 😋😋😋
Şimdi şaka bir yana daha ilk bölümden Besa kaosu istemişsiniz. Bölüme başlamadan o konu hakkındaki açıklamalarımı yapayım. Öhm öhm, ses bir iki deneme. ✍🏻
Öncelikle şunu belirtmem gerekirse ben Beyza Aksoy'un hiçbir kitabını okumadım, sadece zamanında Siyam kütüphanemde ekliydi fakat ona hiç başlamadım. Yani konusuna dair hiçbir fikrim yok. Sadece kaoslarını takip ettiğim bir yazar oldu, bu olaylardan sonra. Onun hakkında tek bildiğim kaosları. Kendi kitabım içerisinde kalkıp da zaten gündem olan bir yazarın kaoslarını tek tek anlatamam. İsim vermeden bölümlerin içerisinde küçük yerlerde geçebilir fakat o kısımların da nötr olacağını düşünüyorum.
Elbette ki Alçin işi gereği okudu çünkü onun geçim kaynağı bu ancak kitaplar hakkındaki yorumu sadece kitaplar üzerineydi, yazara dair göndermeleri vs yok. Sahnesi geldiğinde zaten okuyacaksınız.
Ayrıca umarım bu konuda yanlış anlaşılmam. Böyle bir konuda kitap yazıyor ve gerçek kitaplardan esinleniyorsam, kitabımın içinde gerçek kitap karakterleri geçiyorsa diğer gerçeklerden de bahsetmeliyim. Bunu ben de biliyorum, sadece dediğim gibi özetle bunu kestiremiyorum açıkçası. Kitabımla "yazarlara laf atan" (?) kız olarak değil de daha olumlu ithamlarla anılmak istiyorum.
O yüzden nasipte varsa 🤷🏼♀️
Bu kadar. ✍🏻
Şimdi bölüme geçelim mi efenim? Geçelim geçelim, e giyilsin bakalım galoşlar sağ ayakla girelim 💗💗
Bismillahirrahmanirrahim 🤲🏻🤲🏻
📖
"Ege durur musun artık oğlum? Yeter diyorum sabahtan beri!" Güvenlik görevlilerin bakışları altında Othan Bey'i dövmeye devam eden Ege, babamın uyarılırına aldırmadan Othan Bey'i yatırdığı yerden kaldırıp şirketin dönen kapısından çıkardı. "Alçin durdur şu çocuğu! Başına bela alacak şimdi!" Babam adeta bir Wattpad kitabının içindeymişizcesine benden Ege'yi durdurmamı istediğinde kısa bir anlığına işe aldığımız güvenliklerin ne işe yaradığını düşündüm. 'Güvenlik' yazan o havalı montları yazıp 'security security' diye ortada gezmekle olmuyordu o işler.
"Yine günün kahramanı oluyorum, anlaşıldı," derken dönen kapıdan ben de dışarı çıktım. "Allah'ım bunun karşılığında bana bir Wattpad erkeği nasip etmezsen bozuşuruz, lütfen eder misin? Bir 23 sene daha beklemek istemiyorum." Tam adım atacağım yere bir kuşun pislemesiyle geri gidip fayans merdiveni kirleten kuş bokuna baktım. "Peki Allah'ım, öyle istiyorsan öyle olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KENDİME SAKLADIM
HumorTürkiye'nin en popüler booktuber ve çevirmeni olan Alçin Dolunay'ın, hayatındaki ufak bir güvenlik açığından dolayı bir süreliğine çocukluk arkadaşı Ege'nin evinde yaşaması gerekir. Bu süreçte hayatının normal akışında gittiğini zannetse de arka pla...