( even ter info in dit verhaal zijn Vlad en Keelin een stelletje )
Vladimir, Keelin en Wilko zaten in de geheime kamer want Vega wou in de middag hun spreken over iets belangrijks, Wilko, Vlad en Keelin hoeven nu niks te verbergen want de herberg zit voor de aan komende week dicht want Helena en Sasha zijn op een soort van vakantie omdat Sasha het zo goed doet op school.
'' Oké Vega waar wou je het met ons over hebben ? '' vroeg Wilko die het boek van Vega pakt en bij hun op de bank zet en gaat naast Vlad zitten en Keelin ligt in Vlad's armen '' goede vraag Wilko , ik ben net terug van een vergadering met de nachtwacht academie en het blijkt dat een van hun beste studenten al heel veel weet dus hebben ze besloten om hem een week mee te laten lopen met jullie en ik weet al wat je gaat zeggen Vlad en ja de Raad der wijzen weet hier van ze hebben het goed gekeurd '' zegt Vega die op een stoel is gaan zitten '' wat voor wezen is hij en wat is zijn naam en leeftijd ? '' vraagt Keelin die nu recht naast Vlad is gaan zitten met haar hooft op zijn schouder '' zijn geboorte naam is Shadowscar maar iedereen noemt hem Max omdat het in de mensen wereld beter klinkt, hij is 18 jaar oud en hij een uniek wezen Shadowscar is een Fennec fox '' zegt Vega die Wilko aan kijkt '' ja een vos '' zegt Vega er nog achter na '' schild dat Sasha en Helena de week er niet zijn '' zegt Vlad die Keelin een kusje op haar voorhoofd geeft toen hij op staat om zijn glas te pakken.
'' Moeten wij hem bij het portaal ophalen ? '' vraagt Keelin die weer tegen Vlad is gaan zitten toen hij weer op de bank zat '' ja om 15:00 vandaag dus Wilko hoe laat is het '' '' het is nu 14:30 '' '' over 30 minuten '' zei Vega en de nachtwacht stond op en liep de geheime kamer uit naar het bos onderweg naar het portaal.
JE LEEST
Nachtwacht Academie student komt langs
FanfictionShadowscar ( mensen naam Max ) is een student bij de Nachtwacht academie en moest naar Schemermeer om een week met de nachtwacht mee te lopen, alleen wist de nachtwacht niet dat het Shadowscar een uniek wezen is dat niet alleen met zijn krachten wer...