Om 5:30 werd er bij Shadowscar op de deur gekopt en keek op zijn wekker en toen hij de tijd zag liep hij naar de deur om Vlad aan te kijken met een vermoeide blik hij deed de deur open en zag Vlad staan '' goede morgen sunshine kom aan kleden ontbijten en we gaan naar het bos opschieten '' zei Vlad en liep naar de trap en liep naar beneden '' ugh '' was het enige wat hij uit zijn mond kreeg en hij deed z'n deur dicht en deed wat Vlad zei hij deed zich aan kleden en liep naar beneden waar Vlad aan de bar zat met zijn glas tomatensap '' moge bloedzuiger *gaap * gaan jullie dit alle drie *gaap* doen of alleen jij '' zei Shadowscar en pakte een glas water en dronk die in een keer op en pakte ook een appel '' dat weet ik niet of Wilko en Keelin dat ook gaan doen kom heb je je ketting ?'' zei Vlad en liep naar het privé vertrek '' uh ja die heb ik hoezo ? '' vroeg Shadowscar die Vlad volgt '' doe die maar om we gaan zo en Cooper is nu ook in het bos zodra hij weg is mag je die weer af doen '' zei Vlad en pakte zijn jas een kaart en een zwaard die hij in zijn jas wikkelt.
Vladimir en Shadowscar lopen de voordeur uit en lopen richting het bos en zochten een open plek waar ze zeker wisten dat er geen mensen of een Cooper zouden komen en gelukkig kwamen ze op de heen weg Cooper niet tegen dus deed Shadowscar zijn ketting af en in z'n broekzak.
Vladimir zet een paar hooi balen op elkaar '' Max laat maar zien wat je kan '' zei Vlad en ging op een veilige afstand staan '' oké '' zegt Shadowscar en knipt met zijn rechter hand in zijn vingers en daar is zijn zwaard en gaat in positie staan.
en doet dit maar niet bij de hooi balen maar tussen de bomen, perfect maar toch vind Vlad dat er iets mist '' mooi heel mooi '' zegt Vlad die het zwaard aan pakt van Shadowscar '' en zelfverdediging dan '' zegt Vlad die Shadowscar nu mee de bomen uit haalt en in het midden van de open plek voor hem gaat staan '' ik ben beter met een zwaard '' antwoord hij '' Max doe je ogen dicht en vertrouw op je instincten '' zegt Vlad en gaat ook klaar staan om aan te vallen voor de training '' vertrouw op je gehoor, oké je kan van ongeveer 20 km horen ik wil dat je op mijn voetstappen gaat focussen '' zegt Vlad en hij ziet dat Shadowscar doet knikken hij loopt rond in een cirkel om Shadowscar heen. " Als je zeker weet waar ik ben dat steek je je arm omhoog en draai je in de richting en doe je je ogen open als je het goed hebt zou je mij recht aan kijken.
Shadowscar focust op de voetstappen van Vlad die hij om zich heen hoort en na 3 minuten wijst Shadowscar noord-zuid en kijkt Vlad recht in zijn ogen aan en hij voelden dat zij ogen heel erg gefocust waren dus schudde hij snel met zijn ogen en het ging weer. " Heel erg goed alleen gaan je ogen op je instinkt af en dat is heel goed maar niet tegelijk daar moet je rekening mee houden " zegt Vlad die nu een appel pakt en naar Shadowscar gooit en die vangt " kom op je boog " zegt hij er bij " laat mij eens goed kijken " zei Vlad en Shadowscar deed wat Vlad vroeg/zei en liet zijn boog verschijnen en gaf deze aan Vlad, die de boog gaat inspecteren. '' Oké ga op de hooibalen schieten '' zegt Vlad en geeft de boog terug aan Shadowscar '' oké '' zei Shadowscar en deed wat Vlad zei.
ondertussen is het 6:00 en Wilko is wakker en loopt langs Keelins kamer om te horen of zij al wakker is maar dat is niet zo dus loopt hij naar beneden en maakt een ontbijt voor zichzelf en loopt naar het privé vertrek en gaat zijn ontbijt eten, '' goede morgen Wilko lekker geslapen hoop ik '' zegt Vega die ook wakker is '' ja hoor en jij dan '' zegt Wilko die zijn bord nu leeg heeft '' ik heb ook lekker geslapen hoor ligt Keelin nog in haar nest ? '' vraagt Vega die nu is gaan zitten in z'n stoel '' ja het was ook wel laat gister avond '' antwoorde Wilko. Keelin is nu ook naar beneden gekomen met maakt ook ontbijt en toe ze het privé vertrek binnen kwam zat ze op haar telefoon met Vlad te appen over wat ze aan het doen zijn en ze komt er achter dat ze rond 09:30 / 10:00 terug komen maar eerder als Vlad iets vreemds ziet.
JE LEEST
Nachtwacht Academie student komt langs
FanficShadowscar ( mensen naam Max ) is een student bij de Nachtwacht academie en moest naar Schemermeer om een week met de nachtwacht mee te lopen, alleen wist de nachtwacht niet dat het Shadowscar een uniek wezen is dat niet alleen met zijn krachten wer...