Hoofdstuk 2 : naar te portaal

53 1 0
                                    

onderweg naar het portaal kwam de nachtwacht Cooper tegen die natuurlijk de nachtwacht tegen hielt '' wat gaan jullie doen ? '' vraagt hij terwijl hij z'n jeep uit stapt '' we gaan mijn neef ophalen '' zegt Vlad snel voor dat Wilko dingen nog erger doet maken '' maar dan lopen jullie toch de verkeerde kant op ? '' vraagt Cooper verbaast '' nee hoor hij is op trek tocht en vroeg of ik hem tegemoet wou lopen want mijn oom en tante vonden dat we elkaar al zo lang niet hadden gezien '' antwoorden Vlad en keek Wilko aan met een blik die zegt ' hou je mond dicht ' '' oké dan '' zegt Cooper en stapt zijn jeep weer in en rijd weg '' waarom keek je mij nou zo aan !?! '' vraagt Wilko terwijl ze weer verder lopen '' omdat je het anders erger zou maken '' antwoordt Keelin en krijgt een kus van Vlad die daarna lacht en ze lopen verder naar het portaal. 

Eenmaal aangekomen bij het portaal staat er een 18 jarige man te wachten, en zodra hij de nachtwacht zag liet hij per ongeluk zijn ketting vallen en toen zag de nachtwacht een mens met een staart en hele grote vossen oren staan toen hij het door had pakte hij de ketting op en deed die weer om en de staart en oren verdwenen en toen leek het alsof er weer een mens stond. 

'' Dus jij bent Shadowscar '' zegt Vlad en geeft Shadowscar een hand '' zeg maar Max dat is makkelijker '' zei Max en gaf ook Keelin en Wilko een hand maar bij Wilko bleef hij niet zeker '' wolven en vossen zijn geen goede combinatie '' zei Max en keek Keelin en Vlad aan die hand in hand staan nu, '' we hebben het al van Vega gehoord alleen snap ik niet hoe de Raad hier mee kon in stemmen '' zegt Vlad en kijkt Max aan, '' het spijt me alvast maar het was eigenlijk het idee van de academie en jou vaders idee '' zegt Max en kijkt Vlad aan voor goedkeuring om naast hem te gaan lopen '' oké top '' zei Vlad sarcastisch en knikte waar door Max wist dat hij naast de nachtwacht mocht gaan lopen.  

Op de terug weg naar schemermeer komt de nachtwacht veel te weten van Shadowscar ( Max ) zoals dat hij ADHD heeft en dat hij bijna net zo slim is als Vladimir, alleen klopt er volgens Wilko er iets niet ze weten wat zijn krachten zijn maar alsnog klopt er iets niet, '' dus Max hoe vecht of verdedig je je zelf dan ?? '' vraagt Wilko om het plaatje compleet te maken, '' ik heb een zwaard en een boog een Max maakt met zijn rechterhand een knip geluid en voor dat de nachtwacht het weet heeft Shadowscar zijn zwaard vast en Wilko kijkt met open ogen naar hoe het ineens tevoorschijn kwam, Max gooit het zwaard achter zijn hooft weer weg en het zwaard verdwijnt weer, '' zo cool en je boog dan !? '' zegt Wilko met open ogen en Keelin en Vlad zijn ook nieuwsgierig, Max doet zijn ogen dicht en gaat in positie staan. 

En schiet een pijl af en Keelin, Vlad en Wilko zijn verbaast als ook zijn boog weer verdwijnt als die over zijn rechter schouder vangt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En schiet een pijl af en Keelin, Vlad en Wilko zijn verbaast als ook zijn boog weer verdwijnt als die over zijn rechter schouder vangt. '' Zo cool '' zegt Wilko met zijn mond open, '' daar ben ik het mee eens '' zeggen Vlad en Keelin tegelijk en de nachtwacht en Shadowscar lopen verder naar het drop. 

Nachtwacht Academie student komt langsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu