Vladimir kon moeilijk slapen die nacht en was vaak wakker dus toen hij om 2:00 nog een keer wakker werd besloot hij om wat tomatensap te drinken, tuurlijk hoorde Shadowscar de kast duur bij Vlad openen en dacht er niet veel van en draaide zich om, ( Vlads gedachten zijn de * tekens ) Vladimir deed zijn slaapkamer deur zo zacht mogelijk dicht om te voorkomen dat niet alleen Wilko wakker werd maar ook Shadowscar, en liep de trap af naar de keuken en pakte een glas * tuurlijk ben ik de enige van mams bloedlijn die het huis krijgt en mijn andere familie dan ik heb ook wel degelijk neven ne nichten in het noorden richting Nerdeland * en hij pakt de tomaten sap uit de koelkast en doet een klein beetje in z'n glas en gaat in het privé vertrek zitten en zet het glas op tafel * kom op dat ik het huis krijg is echt niet normaal ik woon hier in Schemermeer het slaat nergens op ik wil dat huis helemaal niet * en Vlad pakt het glas en drinkt een beetje na 5 minuten kwam Keelin binnen gelopen "wat doe jij zo vroeg op ?" vraagt Vlad die Keelin verbaast aan kijkt " Shadow had je gehoord had mij wakker gemaakt... Vlad gaat het wel ?" zei Keelin de naast haar vriend op de andere stoel ging zitten " tuurlijk alles gaat op rolletjes, ik krijg een huis dat ik niet eens wil hebben ik heb over een paar uur een rot gesprek met mijn vader en voor de kerst op de taart ik wist niet eens dat ik een huis zou krijgen " zei Vlad met een zware en verdrietige stem Keelin wist dat ze niks kon zeggen om Vlad beter te laten voelen dus in plaats daarvan gaf ze Vlad een dikke knuffel en een zoen " ik ga mijn bed weer in " zei ze en ze kon aan het gezicht van Vladimir zien dat hij zich al iets beter voelde " ik loop mee ik ga mijn kast weer in " zei Vlad die zijn glas leeg dronk en de twee liepen weer naar boven en ieder naar z'n eigen kamer Keelin dook haar bed weer in en Vlad ging weer zijn kast in.
Tegen 8:00 was Shadowscar wakker en liep naar de badkamer om zich te wassen en toen hij klaar was en de bad kamer uit kwam ( aan gekleed, niet door denken ) liep hij naar zijn kamer om zijn staart te borstelen, onderweg kwam hij Wilko tegen " moge Wilko '' zei hij en liep verder '' moge *gaap* lekker geslapen *gaap* '' zegt Wilko die nu stil staat '' ja hoor jij kan op de bad kamer '' zei Shadowscar en liep verder naar zijn kamer, Wilko ging douchen en toen hij klaar was liep hij naar beneden om te gaan ontbijten toen hij de trap af liep kwam Keelin haar kamer af en liep naar de badkamer om haar tanden te gaan poetsen, en toen ze klaar was liep ook zij naar beneden om te gaan ontbijten, om 8:15 kwam Shadowscar naar beneden om ook te ontbijten en liep de trap af naar beneden '' goede morgen Keelin goed geslapen ? " vroeg Shadowscar en pakte een bord uit de keuken en ook een cracker en wat vleeswaren '' ja hoor jij ook, zou je het thee water willen aan zetten jij staat daar nu toch ? '' vroeg Keelin die aan tafel bij nog een half wakkere Wilko zit '' tuurlijk, en ja ik heb ook wel lekker geslapen alleen een beetje veel geruis van Wilko's kamer '' grapt hij en zet het thee water aan en komt ook aan tafel zitten om 8:30 komt Vlad ook naar beneden een beetje chagrijnig omdat hij met zijn vader dadelijk naar het huis moet en pakte een appel uit de koelkast en een glas en deed daar tomatensap in en kwam ook aan tafel zitten. " Goede morgen vleermuis '' zei Wilko die zijn bord leeg had en voor zich deed schijven '' nee Wilko wat je ook wilt zeggen doe dat niet " zegt Vlad die hem aan kijkt met een bloed serieuze blik en eet z'n appel op Keelin wil Vlad er op aan spreken maar doet dat niet zins zij weet waarom hij zo geïrriteerd is en doet er dus niks aan maar kijkt Wilko met een blik aan die zegt ' let goed op je woorden vandaag wolfmans' en daar schrikt hij een klein beetje van.
Toen Keelin en Wilko klaar waren met het eten van hun ontbijt gingen ze naar het privé vertrek " kom op Keelin hij moet normaal doen " zegt Wilko die een serieuze stem toon heeft op het moment " ja dat weet ik Wilko maar vandaag probeer gewoon een klein beetje op je taal en zin gebruik letten alleen vandaag even oké?" vraagt Keelin aan Wilko en wacht een antwoord af Wilko denkt even na " uhm prima maar dat staan er nog niet gelijk ik doe iets voor jou en jij voor mij " zegt Wilko die nu een antwoord van Keelin afwacht " belooft "zegt Keelin en geeft Wilko een knuffel en ze lopen weer naar de keuken en zien Vlad zitten en wat het lijkt op een foto. '' Vlad Shadow, Wilko en ik gaan naar het portaal toe om Roman op te halen als je wil mag je mee '' zei Keelin en liep met Wilko en Shadowscar de herberg uit naar het bos.
JE LEEST
Nachtwacht Academie student komt langs
FanfictionShadowscar ( mensen naam Max ) is een student bij de Nachtwacht academie en moest naar Schemermeer om een week met de nachtwacht mee te lopen, alleen wist de nachtwacht niet dat het Shadowscar een uniek wezen is dat niet alleen met zijn krachten wer...