'' Maar wat was er gebeurd dan als ik vragen mag ? '' vroeg Wilko en Keelin nikt ook ja want ook zij wil het graag weten '' oké maar weet het was niet mijn schuld '' zei Vlad en begon .
'' het was gebeurt voor dat ik nog bij de nachtwacht zat en ongeveer 3 jaar na dat ik was gebeten, zoals Vega al zei ben ik als vampier sterker omdat ik in het zonlicht kan lopen omdat ik toen ik nog mens was heel sterk was geeft dat mij als vampier een soort voorsprong, maar in ieder geval ik was toen dus net 3 jaar een vampier en mijn vader en ik wonden toen in het vampieren rijk en ik weet niet waarom os wat er was maar een hypno-vampier had het op mij gemunt, ik kende de man niet eens plus ik deed geheel niks, omdat vader toen bij de eerste nachtwacht zat had de Raad ons een goed huis gegeven om in te wonen ik denk dat daarom die hypno-vampier achter mij aanging omdat hij niet fan is van de Raad ofzo. Ik was na een dag niks gedaan te hebben in het bos mijn zwaard vechten aan het oefen en ineens zie ik iemand, ik was op het terrein van mijn huis en de vampier was op mijn terrein dus ik vroeg of hij verdwaald was en voor dat ik het wist had hij een zwarte roos vast en hij sprak een spreuk uit en het volgende wat ik weet is dat ik met mijn zwaard op mijn rug een enorme wond heb zitten en die vampier had vermoord als in zelf verdediging, en het laatste wat ik nog weet is dat ik niet kon slapen, en mijn vader was mij aan het helpen met mijn wond. '' Zei Vlad met een zware stem.
het was weer stil '' jongen toch, is dat waarom je soms na het weg sturen van een wezen waar bij jij en Wilko moeten vechten je zo last van je rug hebt ? '' vroeg Vega die Vlad aan keek '' ja ik heb dan het gevoel dat het litteken dan open gaat ... '' zegt Vlad '' wacht ik laat het wel zien '' zei Vlad en liep naar het privé vertrek en deed zijn shirt uit en liep naar Keelin, Wilko, Vega en Shadowscar toe en ging met zijn rug naar hun toe staan '' uhm Vlad ik zie niks '' zegt Wilko en Vlad doet het zelfde als hij onzichtbaar wil worden alleen nu voor zijn rug en een enorme litteken komt tevoorschijn, iedereen was spraken loos zelf Keelin, '' ik weet het, het is dom hé het was een domme actie '' zei Vlad en ineens werd hij door Keelin geknuffeld '' ik kan me niet voor stellen hoe veel pijn dat wel niet zou moeten hebben gedaan '' zei ze na de knuffel deed Vlad het litteken weer onzichtbaar maken en deed zijn shirt weer aan en pakte wat te eten.
'' Wat staat er op het menu voor avond eten ? '' vroeg Shadowscar na 3 minuten die honger begon te krijgen, Wilko knikt ook want ook hij heeft honger, '' zullen we pizza bestelen ik heb geen zin om te koken '' zei Keelin die Vlad een kusje gaf '' ik vind het nog een best goed idee ik bedoel maar we kunnen niet heel vaak pizza eten vanwege een kieskeurige Sasha '' zegt Vlad die er van moet lachen. '' Dan is het besloten dan bestellen we pizza '' zegt Wilko die met Shadowscar een spelletje aan het doen was na het verhaal van Vlad, '' zullen we anders een film kijken ?'' vraagt Shadowscar '' dan kan Vega ook mee kijken als hij dat wil '' zei hij ook nog '' ja dat is een goed idee '' zei Wilko die naar Keelin en Vlad keek voor een antwoord '' waarom niet '' zegt Vlad '' oké maar geen horror films sommige wezens die wij terug sturen kan ik al niet van slapen '' zegt Keelin en de rest moet er van lachen.
De nachtwacht en Shadowscar besluiten over een pizza en over de film en na dat de pizza was aan gekomen deden ze de film aan zetten rond 23:00 was de film afgelopen en het boek van Vega werd terug gezet, en de andere boeken ook. '' Welterusten '' zeiden Keelin, Wilko, Vlad en Shadowscar tegen elkaar en Vega en gingen naar bed.
JE LEEST
Nachtwacht Academie student komt langs
FanficShadowscar ( mensen naam Max ) is een student bij de Nachtwacht academie en moest naar Schemermeer om een week met de nachtwacht mee te lopen, alleen wist de nachtwacht niet dat het Shadowscar een uniek wezen is dat niet alleen met zijn krachten wer...