Wilko en Vlad waren tegen 5:00 wakker want ze gingen samen patrouille lopen omdat ze het raar vinden dat ze nog geen wezen zijn tegen gekomen en ook Snow ging mee want ja Snow laat Vladimir niet alleen en dat Vlad wil niet dat er iets met Snow gebeurt als hij weg is en twee zijn het gebied op de kaart aan het bekijken waar ze het beste als eerst kunnen kijken, '' waarom begingen we niet eerst gewoon bij de zwakke plekken '' zegt Wilko die op de kaart doet wijzen naar een grot '' dat zou kunnen en dan wat wil je dan checken, het oude duivels pad ? '' zei Vlad die nog wat tomatensap aan het drinken is '' dat zou kunnen ja, laten we gewoon eerst de zwakke plekken checken en dan vanmiddag de andere plekken '' stelt Wilko voor en kijkt Vlad aan en Wilko drinkt zijn water op en wacht '' oké prima '' antwoorde Vlad en ze liepen de herberg uit met Snow die op Vlad's schouder zit nu buiten is gaan vliegen in de buurt van Vlad en Wilko, '' al wat gezien Snow ? '' vraagt Vlad aan Snow als die weer op zijn schouder komt zitten omdat hij moe is en hij maakt geluid waaraan Vlad kan horen dat hij niks had gevonden tot dat Wilko iets horde ritselen in de bosjes in hun buurt '' Vlad hoor je dat ook '' zegt Wilko en stopt Vlad waardoor Vlad ook aandachtig gaat luisteren '' ja '' zegt Vlad en de twee knikken en lopen ieder een kant op om als het een wezen is te bespringen en Snow vloog de lucht in om te bekijken wat het was, Wilko stond klaar om aan te vallen toen hij naar Vlad keek zag hij een kleine twijfel en deed het maar niet Vladimir daar in tegen deed kijken of het überhaupt wel een wezen was of niet, maar hij wist het niet zeker en besloot om er gewoon er naar toe te lopen en kijken of de persoon raar reageert Wilko had geen idee wat hij deed en blijf kijken, '' goede morgen '' zei Vlad en de persoon schrok '' uhm h-h-hallo '' zei hij '' wat doe je hier ? '' vraagt Wilko die nu ook weer tevoorschijn komt en de persoon schrikt zo erg dat hij weg rent en Wilko en Vlad rennen achter hem aan Wilko krijgt hem te pakken.
'' WAT DOE JE HIER '' zegt Wilko die een antwoordt wil en Vlad wil het ook weten '' sorry mr. Weerwolf en mr. Vampier '' zei de persoon en hij deed met zijn vingers knippen en toen verdween hij en Wilko en Vlad keken elkaar aan en hebben geen idee wat er zojuist is gebeurt en besluiten on terug naar de geheime kamer te gaan en Vega om raad te vragen.
Eenmaal weer in de geheime kamer zijn Wilko en Vlad nog aan het nadenken over wat voor wezen het misschien zou kunnen zijn dat ze zojuist hebben gevonden en Snow heeft honger dus pakt Vlad een stukje vlees uit de keuken terwijl Wilko uitleg geeft aan Vega, '' dus als ik het goed heb hoorden jullie iets in de bosjes en het rende weg en toen jullie het hadden gevangen wist het dat jullie wezens zijn en verdween uit het niets '' zegt Vega die aan het ijsberen is en Vlad komt weer binnen met twee borden een voor Vlad en een voor Wilko met ontbijt en Snow vliegt achter Vlad aan met zijn stukje vlees in z'n klauwen en land op de tafel, '' het was zo raar '' zei Vlad die zijn boterham op pakt en kijkt Vega aan '' Wilko waar rook hij naar ?? '' vroeg Vega en keek hem aan '' uhm hij rook naar vuur en as en hij had ook weer geen geur '' zei Wilko en keek Vlad aan om ook wat te zeggen '' o en het was nog al bleek maar ik denk niet dat het een vampier is dan had ik het wel geweten als en een andere vampier op mijn terrein is '' zegt Vlad die Snow de rest van zijn ontbijt geeft '' en weet je al wat Vega ? '' vroeg Wilko die Vega aan keek '' het zou maar zo kunnen zijn dat het een wezen met vuur vleugels is die z'n vleugels onzichtbaar kan maken '' get Vega die er niet zeker van is '' welk boek '' zegt Vlad '' zelfde boek met magische vogels ergens achterin staan vogel hybrides '' zegt Vega en Wilko pakt het boek van magische vogels die nog op tafel ligt en opent het boek achter in en bladerde door en ziet een afbeelding en leeft voor '' Fenix hybride '' zegt Wilko en kijkt Vega aan '' ja die '' antwoord Vega en Wilko kijkt naar Vlad en Vladimir bekijkt de afbeelding, '' een Fenix hybride zijn een gevaar voor niet alleen anderen maar ook hun zelf als ze hun krachten niet kunnen controleren, hun zijn gaan fan van water ook zijn er een paar wezens die wel in de buurt van het vuur van een Fenix hybride kunnen komen maar de wezens die de meeste geluk kunnen hebben met dicht bij in de buurt komen als je de vuur vleugels ook kunt zien zijn de ondode wezens : vampieren en ect en ook kunnen water elfjes in de buurt komen '' leest Wilko voor en kijkt Vladimir aan en dan Vega '' das heel fijn om te weten '' zegt Vlad sarcastisch en kijkt Snow aan en denkt na '' Vega leg jij het uit aan Keelin dan ga ik even met Wilko bedenken hoe wij Shadow hier uit gaan laten en zo weinig mogelijk attentie kunnen krijgen '' zegt Vlad en kijkt Wilko aan en daarna ziet hij Vega knikken en de twee lopen de geheime kamer uit met Snow die achter Vlad aan vliegt.
JE LEEST
Nachtwacht Academie student komt langs
FanfictionShadowscar ( mensen naam Max ) is een student bij de Nachtwacht academie en moest naar Schemermeer om een week met de nachtwacht mee te lopen, alleen wist de nachtwacht niet dat het Shadowscar een uniek wezen is dat niet alleen met zijn krachten wer...