Bölüm/5

377 49 107
                                    

(Medyadan silinebiliyor diye buraya da koydum)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Medyadan silinebiliyor diye buraya da koydum)

Allah'ım bu lambalar çok tatlı😍

Ehem kitaba dönelim ajshjsan

İyi okumalar :))

053****: Engellenmek ağır gelse de son kez yazıyorum sana.

053****: Senin beni hiç düşünmediğin kadar çok düşünüyorum çünkü seni.

053****: Ama hâlâ hazmedemiyorum bu kadar değişmeni.

053****: Aslına bakarsan hoşuma gitmiyor diyemem.

053****: Belki de bu kadar değişmeseydin senin sesinden beş vakit ezan dinlemek ve o huzuru iliklerime kadar tatmak nasip olmazdı.

053****: Ama Ammar sevmek de günah değil, değil mi?

053****: Görmeden de sevilebilir mi?

053****: Özlemenin sevdaya dahil olduğu gibi o özleme sabredip hayır dilemek her vakit bunun için dua etmek de sevdaya dahil mi?

053****: Sana ilk yazdığım satırların aksine şimdi senden vazgeçtim.

053****: Ama seni sevmekten değil seni rahatsız edecek kadar seni sevmekten, seni sıkıntıya sokacak kadar peşinde koşmaktan vazgeçtim.

053****: Senden sadece özür dileyebilirim.

053****: Ama teşekkür de ederim. Hiç bir zaman anlayamayacak olsam da dinini veya hiç bir zaman yaşayamayacak olsam da o secdeye başını her koyuşunda yaşadığın huzuru bana bir gururum ve onurum olması gerektiğini hatırlattığın için sana çok teşekkür ederim.

053****: Yaptığın tek hata neydi biliyor musun?

053****: Ben daha hiç bir şey anlayamadan beni yüzüstü bırakıp hiç bir açıklama yapmadan benim de yaşadığın o huzura ortak olabilmem için hiçbir çaba sarfetmeden arkana bile bakmadan gitmendi...

053****: Bir bebekten sorduğun her soruya cevap vermesini yahut akıcı bir şekilde ustaca cümleler kurmasını, apalamayı bile bilmezken koşmasını isteyebilir misin?

053****: Senin bana yaptığın bundan ibaretti Ammar.

053****: Biz aynı yolun yolcusuyduk. Biz birbirimizin çocukluğuyduk. Biz birbirimizin dostuyduk Ammar!

053****: Sonra sen bir şeyler öğrendin ve beni terkettin. Aramızda ki her şeyi sessizce bitirdin.

053****: Sen hikayemize nokta koyarken ben onun nokta değil virgül olduğuna inanıp, o virgülün ardından gelecek olan yeni bir cümleye hasrettim.

053****: Her neyse sert adam! Eskiden bir bana gülerek bakan gözlerin şimdi kişi olsa da yüreğimin ben seni senden istemekten sana gelen yolu senden gözlemekten vazgeçtim.

053****: Rabia ile konuştuğum da bana dua etmemi söyledi. Dua etmeyi bilmememe rağmen sadece bunu yapmak istedim o an.

053****: Ve utana sıkıla senden alamadığım o bilgiyi ondan almak adına nasıl etmem gerektiğini sordum ona.

053****: Bana hayırlısını istemem gerektiğini söyledi. Eğer sen benim için hayırlıysan Allah seni bana nasip etsin, eğer değilsen kalbimden bu sevdayı alsın demem lazımmış.

053****: İstediğimiz her şey hayır olmazmış. İnsan hayra dua eder gibi şerre dua eder buyurmuş Allah.

053****: Bunları duyduğumda tek bir karar verdim ben; bu duayı sonucunu alana kadar edeceğim.

053****: Öğrenip de benden uzaklaşmana sebep olan dinden en başta nefret etmiş olsam da verdiğim en net karar ön yargılı olmam gerekenin bu din olmadığı ve onu araştırmam gerektiği yönünde oldu.

053****: Ve Ammar bunu kesinlikle senin için değil kendim için yapacağım ben! Senin için senden vazgeçerken kendim içinde yanlış düşüncelerimden vazgeçeceğim.

053****: Ama sana olan kırgınlığım hiç geçmeyecek çınar gözlü adam...

053****: Hoşçakal. Bir de... Allah'a emanet ol!

(Ammar çevrimiçi)

(Görüldü)

(Ammar yazıyor...)

Ammar: "Olur ki hoşunuza gitmeyen bir şeyde sizin için hayır vardır ve olur ki hoşunuza giden bir şeyde sizin için şer olur. Siz bilmezsiniz Allah bilir" (Bakara/216)

Ammar: "Ey iman edenler sabırla ve namazla Rabbinizden yardım dileyin. Şüphesiz ki Allah sabredenlerle beraberdir." (Bakara/153)

Ammar: Sende Allah'a emanet ol Günseli... Rabbim adım attığın bu yolda yardımcın olsun.

(Görüldü)

(Ammar kişisini engellediniz)

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Ammar ah Ammar!

Günseli... hüzünlü çiçeğim benim... doğru yolda adım adım ilerliyor :))

Esselamu aleykum...

Nasılsınız??

Bölüm geeeeç ve güç geldi ama geldi ahshsjwj

Ortada bir anonim kalmadı. Amacım da klasik anonimli bir kitap yazmak değildi zaten :))

Şu anki hedefimiz Ammar ve Günseli ne iş? Bunu bulmak ahshajja

Tahminler➡️➡️

Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi şöyle alalım ➡️➡️

Umarım beğenirsiniz diyor ve diğer bölümü yazmaya gidiyorum hayırlı sahurlar :))

Allah'a emanet olun :))

BEN ORUÇLUYUM (RAMAZAN TEXTİNGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin