Müzekkerler Kampı Grubuna Sağdan Gidiniz
Arif: Esselamu aleykum müzekker insanlar!
Efe: Aleykumselam leblebi paketinin içinden çıkan mucize Antep fıstığı beyim
Arif: Efe seni dinlene dinlene döverim!
Efe: İftardan sonra döv dayak yiyince susarım ben. Mideme de vurma üstüne istiğfar ederim kaldıramazsın canım ciğerim kuzu sarmam benim.
Yağız: Aleykumselam da oğlum bu nasıl ilişki lan böyle ah2u37jshhsjs728w92o
Ammar: Aleykumselam. Asıl o nasıl gülmek öyle? Hıçkırarak güldün herhalde :)
Efe: Ammar'ım aslanım gönderme gülücük sen. Fıtratına aykırı gibi geliyor elimi ayağımı nereye koyacağımı şaşırıyorum yahu!
Yağız: Adam ilk defa haklı Ammar. Dağılın ahdhsw737sbsjjw8292
Ammar: Oğlum gülme lan söyle boşluğuma geliyor gülüyorum.
Arif: Güldürme lan şu herifi başımıza bir şey gelecek diye korkuyorum bu adamın gülmesi en nadir doğa olayından daha nadir.
Efe: Abart Abart Arif fıstığı aahahaha
Arif: Oğlum bulaşma bana diyom sana!
Efe: Ne buluşacağım be sana gidiyorum işte hıh! Senden daha iyilerine layığım ben bi kere!
Yağız: Efe git muzlu sütünle vişneli kekini yiyip uyu hadi abim adhahajajya72782o29292bja
Efe: Muzlu pankekim ikiziz lan biz ne abimi? Ayrıca mantıklı sizin gibi mantı kafalarla uğraşmaktansa çok sevgili pek değerli sütlerim ve kekimle depresyona girip mutlu bir hayat yaşayacağım!
Yağız: Bakın şimdi ne olacak! Bir... iki... üç.
Efe: Orucum ben beee! Yapılır mı ula bu bana? Canımı çektirip ortada bıraktın beni hain ikiz!
Arif: 😂😂 Yalnız bir yere takıldım Efe. Depresyona girilince ağlanılıp, her şey kafaya takılınıp mutsuz olunmuyor muydu kardeşim?
Efe: Sanane çürük çekirdek kızgın ve kırgınım sana sürekli dövülmekle tehdit ediliyorum yetişin a komşular! Ayrıca belki ben ağlayarak mutlu oluyorum Saaaaneee he saanee?
Arif: Yok ben gerçekten döveceğim seni.
Efe: #muzlusütüncanıçürükçekirdektarafındantehlikede! #muzlusütefeiçinadalet!
Yağız: Ulan awgdhwjjs62728jsjwkak
Ammar: Oğlum gülme şöyle Rabia tuhaf tuhaf bakıyor bana gülüyorum diye. Kız kalpten gitmesin. Abisini böyle görmeye alışık değil. Bir de bir bakışı var imalı imalı. Zannedersin 3 tane davarla değil müstakbel yengesiyle konuşuyoruz hasbinAllah!
Yağız: Gitmesin... tabii gitmesin. Allah muhafaza!
Efe: Adam bize davar dedi bu gerizekalı sadece bir cümleye odaklı kaldı.
Arif: Efe git bide sıva yaptığını şimdi.
Ammar: NE KASTEDİYORSUN SEN OĞLUM?
Efe: Aman Ammarcım canım Ammarcım ne kastedeceğim? Yeni çilekli kek çıkmış canım ikizime onu övüyordum.
Ammar: Oğlum dürüstlüğünden öleceksin biliyor musun? Bir insan bu kadar mı yalan söyleyemez bee. Maşallah nazar değmesin. Yağız senle sonra konuşacağız kardeşim!
Arif: Yağııız! Hayatta mısın kardeşim?
Yağız: Duvarda perdem vardı benim ona bir bakmam lazım beyler sonra görüşürüz.
Ammar: Duvarda perdem var derken?
Arif: Kardeşim anası sultan perde takmalarını emir buyurmuşlar neyini anlamadın?
Efe: Kadınların her daim ocakta yanmayı bekleyen bir yemeği varsa erkeklerin de ya silinmeyi bekleyen bir camı yada takılmayı bekleyen perdeleri vardır! Bu yazılı olmayan bir ev kanunu...
Ammar: Haklısın...
Efe: Ammarcığım sevgili müezzinciğim dün tabağımda ki son pankeki tam yiyecekken ezan okudun biliyor musun? İçimden sana neler demek istediğimi bilemezsin...
Ammar: Erken kalksaydın kardeşim? Ben mi diyorum sana sahura kadar horla diye? Güneş doğduktan sonra mı okuyayım ezanı ha paşam?
Ammar: Aaahhh ah bu mahallede müezzinlere hiç saygı kalmamış... Terk ediyorum sizi...
Efe: Ay lütfen gitme!
Ammar: Ay ne var Kız?
Efe: Abahahsshshwyeuueiwoakaksksnsjdhxbnzbajsskaggxuauwoskbxxgbxshaiwokwkshxydueikwbdshkalanxbzhsjwkakxuiekwksnzxhhsjwkaksnxbhsjskwk dur buna dinlene dinlene güleceğim. Ne kaçtı içine senin az önce abshsheuwusiknsbxbzjsjwjajwkwkwkdbdhsj
Arif: 😂😂😂😂😂😂😂😂 Oğlum adamı da kendimize benzettik en sonunda.
Ammar: Tövbe Estağfirullah ezana kalmış şurada dakikalar... konuşulan muhabbete bak.
Efe: Eee aslan parçam benim körle yatan şaşı kalkarmış...
Ammar: Gidiyorum ben ezan okumaya. Açlıktan yetersiz beyin hücrelerinizde ekstra bir azalma oldu diye yorumladım...
Efe: Ay oku oku canım ciğerim. Seviyorum ben seni çok.
Ammar: 😑😒
Arif: Haydi Allaha emanet. Teravihte görüşürüz inşallah.
Efe: Arif dangazı! Namaz kılarken her selam arası beni dövmekle tehdit edersen gelmem ben. Rakip cami imamının arkasında kılarım teravihi.
Ammar: Canına susadın herhalde?
Efe: Yok sinirli kekim. En ön safta nasıl yer bulacağımı düşünüyorum şuan. Hemen arkanda olmalıyım. Sonuçta her başarılı imamın arkasında bir Efe vardır. Sadece senin başarını artıracağım beyim.
Arif: Bunu Osmanlı padişahları zamanına ışınlasak çok güzel alp olur bundan.
Yağız: Olur olur harika olur! En azından biraz bizim de kafamız rahat eder.
Efe: Seni içerde unutmalılarmış doktorlar! Bu hainlik bünyeme fazla...
Arif: Size doyum olmaz gençler. Bizim müezzin megafonu açtı. Ben midemi doyurmaya gider... Hayırlı iftarlar.
Yağız: Hayırlı iftarlar kardeşim.
Efe: Hayırlı iftarlar yiğido!
☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘
Evvet bölüm sonuna gelmiş bulunuyoruz. Bir dahaki bölüme de bir kız grubu görelim diyorum :))
Selamun aleykum bu arada gençlik.
Nasıl havalar :))
Ramazana madden ve manen girebildik mi?
Rabbim hakkıyla değerlendirmeyi nasip etsin.
Erkek grubumuzun müzekkerleri hakkında ki düşüncelerinizi sırayla alalım:
Ammar?
Yağız?
Efe?
Arif?
Hayırlı sahurlar hepinize :))
Hayırla kalıınn. Allah'a emanet oluun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ORUÇLUYUM (RAMAZAN TEXTİNGİ)
Humor055******:O gözlerinin yeşilinden 055******:Geçemiyorum sevginden 055******:Ölüyorum sensizlikteeenn 055******: Haberin yok, haberin yoook 055******: Ah be Ammar, o güzel gözlerin bir beni görmüyor! 055******: Ben sensizlikten daha ziyade sevgisizli...