Üç yıl önce.
Jısung telefonunu aldı, derisinin altında bir tahriş yükseldi. Bir ses duyana kadar telefonun çalmasına izin verdi.
"Jısung,... senden tekrar haber almak güzel..." Sesi kesildi ve Jısung kalbinin neredeyse göğüs kafesinde ağrımasını görmezden gelmeye çalıştı.
"Bana bunu yapma..." Jısung derin bir nefes alarak başladı, "Beş ay oldu, biliyor musun? Bana geri geleceğine söz vermiştin. Bana çok şey vaat ettin..."
"Biliyorum Jisung ve ben-"
"Yapma, yapma. Sakın bana bu sözlerini tutacağını söyleme." Jısung, gözlerinden öfkeli yaşların akmasına izin vermemek için kendini tutmaya çalışırken onu durdurdu.
Beş ay olmuştu. Bu telefonun diğer ucundaki kişiyi son görüşünden bu yana beş ay geçti. Sözlerle yattıkları için birbirlerinin tenine fısıldadılar. Jısung bu sözlere inanıyordu, yine de aptal değildi. Ayrıldıktan sonra Namjoon'un. Onu beklemesi gerektiğini biliyordu ama o, beş ay önce, umut etmişti.
Sonunda onunla bir şansı olacağını umuyordu.
"Sözlerimi tuttuğumu biliyorsun, Jısung..." Namjoon bu sefer daha yumuşak konuştu ve Jısung neredeyse eriyecek gibi hissetti, "Bu görev sadece... önemli. Sadece bu hayaletlerin bana musallat olmayı bırakmasını istiyorum. Bunu ben yapsam daha iyi olur, sonra da sana yük olurum."
Jısung bunun üzerine kararlılığının kırıldığını hissetti. Belki kızmakta haksızdı, belki de sadece adamı anlamaya ihtiyacı vardı.
"Sana yardım edebilirim, biliyorsun." Jısung, "Şu Hwang Hyunjin denen herifi bulmana." teklif etti. "O hayaletlerden kurtulmana yardım etmek için, Joon."
Namjoon'un diğer taraftan iç çektiğini duydu, "Sana bununla yük olamam Jısung-"
"Yük olmayacaksın!" Jısung neredeyse bağıracaktı, bu konuşmanın geri kalanında odadan çıkması gerektiğini anladı. Namjoon'la konuşurken başka birinin onu duyma riskini alamazdı. Özellikle Felix, çünkü olay herkesin üzerinde oldukça taze bir yara izi bırakmıştı. "Sana yardım etmek istiyorum... lütfen. Ben seni özledim..." Jısung, aylarca bekledikten sonra Namjoon'un sesini yeniden duyunca zayıf düşmemek için kendini durdurmaya çalıştı.
Elinde değildi.
"İyi." Namjoon tuttuğu derin nefesini dışarı verdi, "Artık Daegu'dayım. Ama Hwang Hyunjin'in nerede olabileceğine dair kanıt bulabileceğimden oldukça eminim."
Aynı ses araya girmeden önce telefonun diğer ucundan bir karıştırma sesi duydu, "Seul'de kalmanı istiyorum, Jısung. Felix'e söyleme. Ama yakınında onu görürsen veya onunla ilgili bir şey bulursan beni aramanı stiyorum."
Jısung konuşurken sadece başını salladı, "Yapacağım, Joonie. Onu bulursam seni hemen arayacağım. Söz veriyorum."
"Geri geleceğim Jısung. Sana yemin ederim." Namjoon ısrar etti ve öyle bir şekilde konuştu ki Jısung ona inandı, çünkü duyuruda kalbi neredeyse göğsünden çıkacaktı.
"Buna güveniyorum, Joon." Jısung yere bakarken gülümsedi.
Görüşme bitmeden Namjoon'un telefondan "Bu arada ben de seni özledim" dediğini duydu.
Kızarmadan edemedi.
ŞİMDİKİ ZAMAN
Hyunjin odasında dururken huzursuz hissetti. Felix ile yaşadığı o karşılaşmanın üzerinden bir gün geçmişti ve bunu aklından çıkaramıyordu. Bu his hâlâ beynini yakan bir şeydi ve bundan nefret ediyordu. Ya da seviyordu. Hâlâ karar veremedi. İçinde bir şey Felix'i görmek istiyordu. İçinde, eğitim odasında olan o şeyin tam olarak ne olduğunu bilmek isteyen bir şey vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Danger to myself -Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Para için bir yeraltı dövüş kulübünde çalışan Hwang Hyunjin, ailesi tarafından terk edildiğinden beri her zaman yapmaya çalıştığı gibi hayatta kalmaya çalışıyordu. Bir gece dövüş kulübü çok önemli kişileri davet eder, Hyunjin sonunda ma...