Felix olduğu yerde donakalmıştı. Ağzı şokla açıldı. Chan, Hyunjin'in kardeşi miydi? Hyunjin bunu biliyor muydu? Neler oluyor? Hwang Hajoon kimdi?
"Hwang Hajoon da kim?" Felix hemen sordu, bir açıklamaya ya da bunu açıklayacak herhangi bir şeye ihtiyacı vardı.
"O, babanın delirmesine neden olan kişiyle aynı kişi. Danaeyump ve LTOWN'daki mafya üyelerinin yarısından fazlasını öldürdü. Daegu'da meydana gelen soykırımdan o sorumluydu. Minho daha yürürken bize saldıran çetenin başındaki kişi oydu."
"Peki bunu nereden biliyorsun? Tüm bunları nasıl öğrendin?" Felix, "Hyunjin'i bu yüzden mi öldürmek istiyorsun?" diye sordu.
"Onunla tanıştım Felix. İnsanları bulmakta her zaman iyi oldum ve onu ölüm döşeğinde buldum. "Yüzü sert göründüğü için şimdi daha ciddi görünen Namjoon, "Bana oğlunun kim olduğunu söyledi. Artık bir canavarın doğduğunu bildiğime göre başka bir canavarın ortalıkta dolanmasına izin vermeyeceğim.'
"Sen aptalsın." Felix tükürdü, "Canavarlar doğmaz, Namjoon. Yaratılırlar."
Namjoon, Felix'e inanamayarak baktı ama o bir şey söyleyemeden Felix tekrar konuşmaya başladı. "Hyunjin'in bir canavar olduğunu söylüyorsun. Buna inanıyorsun, ama onun sahip olduğu iki katı insanı öldürdük. Başkalarını öldürmek için birçok çeteyi kontrol ettik ve o bir aydır mafya sahnesinde bile yer almıyor. Böyle bir mirasa sahip ebeveynleri olabilir ama o bu şekilde doğmadı. Hajoon bu şekilde yaratıldı, kendini de bu şekilde yaptı."
Seungmin şaşkınlıkla patronuna baktı. Her zaman büyük olana baktı. Sadece mafya başı olduğun için değil, her zaman akıllı ve her zaman güçlü olduğun için. Her zaman inandığı ve güvendiği doğruların arkasında durdu. Bu yüzden Seungmin ona bu kadar güveniyordu, bu yüzden Seungmin başından beri şüphelenmiş olsa bile Hyunjin'i öldürmüyordu. Patronuna duyduğu güven yüzünden.
"Kanını taşıyor Felix." Namjoon iç çekti, "Sadece bizi korumaya çalışıyorum."
"Bizi orada bile olmayan bir tehditten korumak mı?" Felix alayla sordu, "Hwang Hyunjin'in kim olduğu hakkında hiçbir fikrin yok."
"Ve sen tanıdığını mı düşünüyorsun?" Namjoon, "Yalnızca birkaç haftadır tanıdığın birine çok fazla güveniyorsun."
"Bir aydır tanışıyoruz." Felix düzeltti, "Ve onun söylediğin kişi olmadığını şimdiden söyleyebilirim."
"Hwang ailesini öğrendiğinde ne olacak? Zaten her şeyi bilmediğini nereden biliyorsun?" Namjoon ayağa kalktı ve Felix'e doğru yürüdü.
"Çünkü ona güveniyorum." Felix, "Bana ihanet eden güvendiğim birçok insan var... ama içimden bir ses Hyunjin'in o insanlardan biri olmadığını söylüyor."
Felix'in Namjoon'a attığı bakış, onun canını yaktı. Hayatının aşkını öldürürken Felix'in ona nasıl baktığını hatırlamak için. Zihninde aynı ihanet bakışını tekrar görmek, onu bir daha görmeye dayanamıyordu. En iyi arkadaşı Felix'i ve değer verdiği herkesi koruyabilmek için o kadar çok çalıştı ki ihanet bir daha orada olmasın. En yakın arkadaşına geri dönmek istiyordu.
"Yıllar önce bana hala güvendiğin zamanlarda yaptığım gibi seni Hwang ailesinden koruyacağım." Namjoon ona, "Ben de Jısung'dan bana yardım etmesini ve tekrar ciddileşmeye başlaman gerektiğine seni ikna etmesini isteyeceğim." dedi.
"Jısung'u kullanma." Felix'in Seungmin'e geri çekilmesi için işaret vermeden önce söylediği tek şey buydu.
"Seni yeniden görmek güzeldi Lix." Namjoon kendi adamlarına dönmeden önce iç çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Danger to myself -Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Para için bir yeraltı dövüş kulübünde çalışan Hwang Hyunjin, ailesi tarafından terk edildiğinden beri her zaman yapmaya çalıştığı gibi hayatta kalmaya çalışıyordu. Bir gece dövüş kulübü çok önemli kişileri davet eder, Hyunjin sonunda ma...