Koridorlarda yürürken Hyunjin ve Felix arasında hava neredeyse büyük bir duvar gibiydi. Felix'in kollarında olmak güven verici gelebilirdi ama nedense şimdi geri dönmüş, odasına doğru yürürken biraz hayal kırıklığı yaratmıştı. Kendini yalnız ve bir odaya hapsolmuş hissedeceği eski haline geri dönebileceğini zaten biliyordu.
Hiçbir şey değişmeyecek gibiydi.
Ama içeri girmeye hazır bir şekilde odanın önüne adımını attığında, Felix onu şaşırtarak nazikçe kolundan tuttu.
"Felix?" Kafası karışmış bir halde sordu."Çok üzgünüm." Felix nazikçe bileklerini tutarak başladı, "Sana yaptığım onca şeyden sonra sana yaptığımın yanlış olduğunu anladım. Seni uzaklaştırmaya devam ediyorum ama istemiyorum. Artık yalnız kalmanı istemiyorum."
"Felix-"
"Benim odamda kal." Felix fısıldadı ve Hyunjin neredeyse titredi. "Adamlarıma senin eşyalarını taşımalarını söyledim bile. Artık yalnız kalmana izin vermeyeceğim."
Hyunjin bu sözler üzerine kalbinin hızla attığını hissetti. Bu sözleri ona çok tatlı bir şekilde söylerken yanağında ki kızarıklık daha da belirginleşti. Bununla başa çıkıp çıkamayacağını bilmiyordu ama bundan çok hoşlandığını biliyordu.
Felix hemen elini tuttu ve Hyunjin onu odasına götürmesine izin verdi. Hyunjin'in burada yaşadığı yaklaşık üç aydır Felix'in odasını daha önce hiç görmemiş olması biraz çılgıncaydı. Felix her zaman kendi odasını ziyaret ediyordu ve Hyunjin asla oraya gitmedi ya da odayı görmedi.
Sonunda Felix'in odasına vardıklarında, basamakları geçerek içeri gireceği için biraz gergin hissetti. Belki de buna alışkın olmadığı için ya da baş başa kalacakları için... meraklı gözler ya da zaman sınırlamaları olmadan. Siyah saçlı adam onları odaya götürdü ve karşısına çıkmadan önce genç olanı yatağa yerleştirdi.
Hyunjin ona şaşkınca baktı, "Felix? Sorun ne?"
Felix iç çekti, "Ben... sana gerçekten geri alamayacağım çok şey yaptım. Beni affedemez misin?"
Hyunjin konuşmak için harekete geçti, "Felix... sen bana yardım ettin..."
"Seni bu işe ben soktum. Benimle tanışmasaydın ya da ben seni benimle çıkmaya zorlamasaydım muhtemelen bunların hiçbiri olmayacaktı. Seni koruyacak bir kardeşin olurdu. Güvenini kırdığımda, seni terk ettiğimde, sana yaşattığım onca acıyı çekmek zorunda kalmazdın."
"Felix."
"Bütün bunlar için üzgünüm Hyunjin. Gerçekten öyleyim ve sahip olduğumuz şeye devam etmek istemezsen anlarım. Eğer artık eskisi gibi hissetmiyorsan..." Felix bunu söylerken gözlerindeki acıyı incitmeye çalışarak bakışlarını kaçırdı.
Hyunjin'in neler yaşadığını hem duyduğundan hem de genç olanı dinlediğinden biliyordu. Onu çok incittiğini, kendisini çok yalnız hissettirdiğini biliyordu, öyle ki herhangi birine güvenmeye istekliydi... onu artık o kadar da yalnız hissetmeyecek herhangi birine. Ama onu kontrol ettiler, Felix'in sadece öldürmeye devam etmesi için ona getirdiği acı duygusuyla uyuşturdular.
"Seni seviyorum." Hyunjin, Felix'i şaşırtarak ve kalbini hoplatarak fısıldadı, "Bunu daha önce söylemedim. Bunu ilk kez birine söylüyorum çünkü kimse bunu benden duyacak kadar uzun süre ortalıkta dolaşmadı."
"Hyunjin."
"Ama sen bana sahipsin. Yaralandım, evet. Ve bunun sayesinde hayalini kurduğum birçok şey yaptım. En çok sen yaptın diye canını yaktım. Ama daha önce görmemiş olmama rağmen yaptığın şeyi neden yaptığını anlıyorum." Hyunjin, "Endişeye neden olduğum için, adamlarını öldürdüğüm için üzgünüm. Her şey için üzgünüm. Ama bize gelince… Hayatım boyunca hiç kimseye böyle hissetmemiştim. Ama o zaman da söyledim şimdi de söyleyeceğim. Sana güveniyorum Lee Felix. Kalbimle ve umarım tekrar alırsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Danger to myself -Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Para için bir yeraltı dövüş kulübünde çalışan Hwang Hyunjin, ailesi tarafından terk edildiğinden beri her zaman yapmaya çalıştığı gibi hayatta kalmaya çalışıyordu. Bir gece dövüş kulübü çok önemli kişileri davet eder, Hyunjin sonunda ma...