un

452 30 45
                                    

24.09.2021

Annesinin ölüm günü...

Hongjoong için herşeyin zorlaştığı günün tarihi.

Hongjoong şuan, büyükannesinin yanındaydı. Büyükannesi kanser hastasıydı. Hem kendi üzüntüsünü atlatmaya çalışırken, büyükannesine bakmak zorunda olan mavi saçlı, hayatının yükünü kaldıracak gücü kendisinde bulamıyordu.

Herşey bir ay önce annesinin öldüğü gün başladı.

Annesini trajedik bir araba kazasında kaybetmişti mavi saçlı. Babası, annesi ve kendisi. Bir arabadaydı.

Babası annesine aşk dolu bakışlarla bakarken, mavi saçlı babasının annesine olan bakışlarına bakarken, annesi babasına bakmadan hafifçe tebessüm ederken oldu herşey.

Mavi saçlı için herşeyin durduğu zaman oydu. Annesi olay yerinde ölmüştü. Babası ile kendisi hayattaydı ama babası, annesinin öldüğünü öğrenince psikolojik sorunlar yaşamaya başlamıştı. Ne kendisine ne de kendi oğluna bakabilecek durumda değildi. Akli dengesi yerinde değildi.

Kendisinin durumu ise...

Bu sorunun cevabını mavi saçlı da bilmiyordu.

İyi mi kötü mü bilmiyordu.

Annesinin ölümünden sonra o da psikolojik çöküşe girmişti ve etrafta asosyal dolaşmıştı.

Büyükannesinin yanına kaza gününden bir hafta sonra taşınmıştı.

Büyükannesinin kanseri son evrelerdeydi. Tedavilere devam ediyordu ama kurtulma ihtimali düşüktü.

Yine de Hongjoong, annesinden sonra büyükannesini kaybetmek istemiyordu.

Annesinden sonra bu hayatta en sevdiği kişi hep büyükannesi olmuştu.

Büyükannesi ona bir arkadaş, bir destekçi olmuştu. Onun yeri ayrıydı mavi saçlı için.

Şimdi ise büyükannesi uyumuş, kendisi de evin bahçesine çıkmış düşünüyordu.

Bu dönemde ona en çok destek olan kişi en yakın arkadaşı Wooyoung ve büyükannesiydi.

Wooyoung ile ilkokuldan beri yakın arkadaşlardı. Lise döneminde Hongjoong'un babasının işi yüzünden taşınmak zorunda kalsalar da telefonla hep konuşmuşlardı. Hiç ayrılmamışlardı.

Şimdi ise Wooyoung ile aynı okuldaydı. Büyükannesinin evine en yakın okul Wooyoung'un gittiği okuldu.

İki arkadaş okulda beraber olsalarda bazı teneffüsler olamıyorlardı.

Çünkü Wooyoung'un sevgilisi vardı. Choi San. Bazı teneffüsler normal olarak iki sevgili beraber oluyorlardı. Bazen de üç kişi birlikte gezerlerdi.

Wooyoung, San ve Hongjoong'u tanıştırmıştı. Üçlü iyi anlaşıyorlardı. Ama Hongjoong'un büyük bir sorunu vardı.

Wooyoung ve San ile olmayınca okulun zorbaları onun peşine düşüyordu.

Okulun zorbaları Hongjoong'a, bu kadar hayatının zorluğu ve yükü yetmezmiş gibi ona şiddet uyguluyorlardı.

Hongjoong, aynı zamanda ufak bir kafede garsonluk yapıyordu.

Neyse ki kafe, San'ın annesinin kafesi olduğu için pek zorlanmamıştı ama okulda gördüğü zorbalıklar, hayatının yüküne daha fazla yük katıyordu.

Kapatıcı ile kendi yaralarını kapatırdı mavi saçlı. Büyükannesinin, Wooyoung ve Sanın görmesini istemiyordu.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

the hero / seongjoong  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin