"Sen ciddi olamazsın!"
Wooyoung, mavi saçlının önünde eğilip onu omuzlarından sarstı.
"Ciddiyim Wooyoung. Hem sakin olur musun biraz. Niye bu kadar heyecanlandın?"
"BİZ SİZİ YAKIŞTIRIYORDU-"
Hongjoong onun ağzını eliyle kapattı.
"Bağırmasana salak!"
"Kimle kimi yakıştırıyormuşsunuz?"
Seonghwa kollarınu tezgaha dayamış tezgahın altında ki bedenlere baktı. Yanında San da vardı.
Diğer ikili gözlerini şok içinde açarak ikiliye baktılar.
"Kimseyi" ikili aynı anda konuşunca Seonghwa tek kaşını kaldırdı.
"Emin misiniz? Az önce Wooyoung'un sesini duyupta gelmiştik ama?"
Hongjoong içinden Wooyoung'a saydırmaya başlayınca Wooyoung gergince gülümsedi.
"Aslında bizim okulda olan kişileri yakıştırıyorduk"
"Kimlermiş?"
"Bizim sınıfın yan tarafında olan sınıfta Choi Soobin ve Choi Yeonjun var ya onlar çok iyi. Bir de sizin sınıfta Jeong Yunho var. Ben kendi sınıfımda ki Song Mingi ile acayip yakıştırıyorum. Dördü de çok yakışıyor"
Wooyoung, durumu toparlayınca Hongjoong derin bir nefes verdi.
Wooyoung'un bu dedikoducu hali bazen işine gerçekten yarıyordu.
Şuan olduğu gibi.
"Ah Yunho ve Mingi şuan çıkıyorlar zaten. Yeni çıkmaya başladılar. Yunho'ya çıkma teklifi etsin diye çok zorladım anca etti. Mingi de dünden razı gibi direkt kabul etmiş zaten. Onun harici Soobin arkadaşım zaten. Yeonjun'a karşı boş değilmiş. Bakalım onları da yapmayı düşünüyorum"
Seonghwa, Wooyoung'un sözlerinin devamını getirince Wooyoung yerden kalkıp onun yanına geldi ve koluna girip onu uzaklaştırmaya başladı.
Bir yandan hala diğer sınıflarda ki yakıştırdığı kişilerin dedikodusunu yapıyordu.
Hongjoong'ta yerden kalktı San Hongjoong'a baktı.
"Cidden yakıştırıyoruz sizi. Yalan yok. Sizi de biz yapıcaz artık"
"YA SAN! BİR SEVGİLİN BİR SEN GELMEYİN ÜSTÜME"
San gülmeye başlayınca Hongjoong eline tepsiyi alıp onun başına vurdu.
"Sus lan"
"Ne vuruyon ya. Tamam valla en erken zamanda yapıcaz sizi"
"GEL LAN BURAYA"
Hongjoong, tezgahın üstünden atlayıp San'ın peşinden koşmaya başladı çünkü San, onun kovalayacağını anladığı için direkt koşmaya başlamıştı.
San, koşarken gülmeye devam ediyordu. Onu sinir etmek gerçekten hoşuna gidiyordu.
Hongjoong, peşinde koşarken sürekli söyleniyordu.
İkili arka bahçede kovalaşmaya devam ederken Wooyoung ve Seonghwa ikisini görmüştü.
Wooyoung, direkt gülmeye başlayınca Seonghwa önce ona sonra kovalaşan ikiliye baktı.
Hongjoong'u 3 aydan sonra bu şekilde görmek yüzünde hafif bir tebessüm ettirmişti.
San, bir süre sonra Wooyoung'un yanına geldi.
Hongjoong, peşinden gelince onun başına vurmaya başladı.
Wooyoung, ikisinin haline gülmeye devam ederken Seonghwa sadece Hongjoong'a bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the hero / seongjoong ✔
FanfictionHongjoong, annesinin ölümünden sonra kanser hastası büyükannesinin yanına taşınmak zorunda kalır. Hem okula gidip hemde büyükannesinin kanser tedavisi için paraya ihtiyacı olan Hongjoong, hayatının bu kadar yükü ve zorluğu üzerine okulda zorbalık gö...