Erika Costa se trezi devreme în dimineața următoare, pregătindu-se pentru o zi de explorare și învățare. După întâlnirea plăcută de ieri cu Marco, era nerăbdătoare să înceapă să exploreze mai profund lumea motociclismului și să afle mai multe despre traseele și tehnicile care o puteau ajuta să își perfecționeze abilitățile. În acea zi, însă, nu avea niciun plan specific cu Marco, deoarece acesta era ocupat cu afaceri legate de magazinul său de motociclete. În schimb, Erika avea o altă întâlnire programată cu Paolo, mentorul ei în motociclism.
Paolo era un veteran al motociclismului, cunoscut pentru abilitățile sale excepționale și pentru răbdarea sa neprețuită cu începătorii. Își petrecuse o mare parte din viață pe două roți, competiționând și antrenând alții. Erika a început să lucreze cu Paolo de când s-a mutat în Liguria, iar el i-a oferit nu doar lecții de motociclism, ci și o perspectivă valoroasă asupra tehnicii și strategiei.
În acea dimineață, Erika se întâlni cu Paolo într-un parc de antrenament aflat în afara orașului. Paolo o întâmpină cu un zâmbet prietenos și o strângere de mână. „Bună dimineața, Erika. Pregătită pentru o nouă sesiune?"
Erika zâmbi și dădu din cap. „Absolut. Aștept cu nerăbdare să învăț mai multe. Am simțit că am făcut progrese mari în ultimele săptămâni, dar sunt sigură că mai am multe de învățat."
Paolo o privi cu apreciere. „Este minunat să văd că ești atât de dedicată. Astăzi, vom lucra pe tehnici avansate de viraj și control al vitezei. Vom face și câteva exerciții pe teren variat. Sunt sigur că vei face progrese mari."
Pe parcursul zilei, Paolo îi arătă diferite tehnici de condus pe trasee cu dificultăți variate. Erika se concentrare pe îmbunătățirea controlului său asupra motocicletei, învățând cum să gestioneze virajele strânse și să se adapteze la diferite condiții de teren. Paolo îi oferea feedback constant, explicând importanța fiecărei tehnici și cum să aplice principiile în condiții de competiție.
„Este esențial să ai un control fin al accelerației și frânării," îi spuse Paolo în timp ce îi demonstra o tehnică specifică. „Trebuie să fii capabilă să simți schimbările în teren și să reacționezi rapid. În competiții, aceste abilități pot face diferența dintre câștig și pierdere."
Erika asculta cu atenție și aplica sfaturile lui Paolo. Fiecare lecție era o oportunitate de a învăța și de a se îmbunătăți. Pe măsură ce ziua avansa, Erika simțea că începuse să își construiască o bază solidă de abilități care îi oferea încredere și control asupra motocicletei.
După sesiunea de antrenament, Erika și Paolo se îndreptară spre plaja din Liguria, unde Sophie o aștepta pentru o lecție de surf. Sophie, care devenise o prietenă apropiată și mentor în surf, era entuziastă să o vadă pe Erika progresând și în această disciplină.
Când ajunseră pe plajă, Sophie îi salută cu un zâmbet strălucitor. „Hei, Erika! Hei, Paolo! Cum a fost antrenamentul?"
Erika zâmbi. „A fost fantastic. Paolo m-a ajutat să îmi îmbunătățesc tehnica și am învățat multe lucruri noi."
Sophie se întoarse spre Paolo. „Ești un mentor grozav, Paolo. Erika a făcut progrese rapide și este evident că te-ai implicat mult în antrenamentele ei."
Paolo zâmbi modest. „Este tot meritul ei. Are o voință de fier și o dorință de a învăța. Eu doar îi ofer direcția și suportul necesar."
Sophie și Erika petreceră restul zilei pe plajă, cu Sophie oferindu-i lui Erika sfaturi și trucuri pentru a îmbunătăți tehnica de surf. Erika, care începuse să se simtă din ce în ce mai confortabil pe valuri, găsea că surf-ul era o modalitate excelentă de a-și relaxa mintea și de a se reconecta cu natura.
„Una dintre cele mai importante lecții în surf," îi spuse Sophie, „este să înveți să te lași în voia valurilor. Trebuie să înveți să te adaptezi și să fii flexibilă. La fel ca în viață."
Erika reflecta la cuvintele lui Sophie. „Este adevărat. Atât în motociclism, cât și în surf, trebuie să înveți să îți gestionezi fricile și să îți controlezi reacțiile. Este un proces continuu de adaptare și învățare."
După lecția de surf, Erika și Sophie se așezară pe plajă, iar Sophie îi povesti despre planurile sale de a participa la competiții de surf în viitorul apropiat. „Sunt nerăbdătoare să încep sezonul competițional. Am câteva obiective mari și sper să pot să îmi demonstrez abilitățile în fața publicului."
Erika o privi cu admirație. „Este minunat să ai astfel de obiective. Eu am și eu visuri mari cu motociclismul și sper să reușesc să le îndeplinesc. Poate că în viitorul apropiat, vom putea să ne susținem reciproc la competiții."
Sophie zâmbi și îi dădu o încurajare. „Cu siguranță. Vom fi mereu alături una de cealaltă. E important să avem oameni care să ne susțină în călătoria noastră."
În timp ce soarele începea să apună, Erika se întoarse la apartamentul ei, simțind o adâncă mulțumire. Învățase multe în acea zi și își simțea viața din Liguria tot mai împlinită. Marco, Paolo și Sophie erau nu doar prieteni și mentori, ci și sprijinul ei constant în această călătorie de redescoperire și reintegrare.
Erika știa că drumul înainte era încă plin de provocări și necunoscut, dar se simțea încurajată și susținută de oamenii care îi erau acum aproape. Pe măsură ce își împărtășea gândurile și planurile pentru viitor, Erika simțea că începe să contureze o viață nouă, plină de oportunități și visuri.
Pe măsură ce noaptea se așeza peste oraș, Erika se așeză pe terasa apartamentului său, privindu-l pe cerul înstelat. Deși trecutul ei era încă prezent în amintirile sale, începea să simtă că, în sfârșit, avea șansa de a-și construi un nou început. Cu sprijinul prietenilor și cu hotărârea de a-și urma visurile, Erika era gata să îmbrățișeze viitorul și să își contureze drumul în Liguria.
CITEȘTI
Pe valuri și viteză
Teen FictionVolumul 2🌊🏍️ Erika Costa se află într-o nouă etapă a vieții sale, încercând să lase în urmă tragediile din trecut și să-și construiască o existență nouă și împlinită pe coastele pitorești ale Liguriei. După moartea părinților ei și în urma mutării...