Erika se trezi în zori, cu o neliniște neobosită care îi tulbura somnul. Se întinse și privi la ceasul de pe noptieră—era încă devreme. Înăuntrul ei, un amestec de emoții contrastante se răsfrângea: bucurie pentru că-l găsise pe Matteo, dar și incertitudine pentru viitorul lor. Deciziile pe care le luase în ultimele zile păreau să o copleșească, iar adânc în sufletul ei, o temere greu de descris își făcea loc.
Se îmbrăcă repede și se îndreptă spre bucătărie pentru a-și face un ceai. Încercând să își liniștească mintea, se așeză la masa din bucătărie, cu privirea pierdută în peisajul dimineții. Își aminti cum, în seara anterioară, își petrecuse timpul cu Alessandro, discutând despre viitorul lor și despre drumul pe care trebuie să-l urmeze pentru a depăși trecutul.
În acel moment, Alessandro intră în bucătărie, cu un aer de preocupare pe față. „Erika," spuse el cu o voce blândă, „îmi pare rău că te-am trezit. Am vrut doar să văd cum te simți."
Erika îi zâmbi obosită. „Nu e nicio problemă, Alessandro. Mă simt confuză. Am găsit în sfârșit pe Matteo, dar nu sunt sigură ce urmează."
Alessandro se așeză lângă ea și îi luă mâna. „Ai făcut un lucru extraordinar găsindu-l. Dar acum trebuie să te concentrezi pe recuperarea voastră și pe viitorul vostru. Suntem aici să te sprijinim."
A doua zi, Erika se pregătea pentru a merge la spitalul local, unde Matteo urma să fie examinat de medici. La sosire, găsi atmosfera tensionată și plină de așteptare. Matteo era acum stabil, dar recuperarea lui urma să fie lungă și complicată. Marco și Sophie erau deja acolo, oferind sprijin moral și organizând documentele necesare.
Când Erika intră în camera lui Matteo, văzu că el zâmbea slab, dar cu o lumină în ochi. „Erika," murmură el, cu vocea slăbită. „Credeam că nu o să te mai văd niciodată."
Erika își șterse lacrimile care îi inundau ochii și se așeză lângă el. „Eu te-am găsit, Matteo. Suntem împreună acum."
Își luară câteva momente pentru a vorbi, pentru a se reconecta, iar Erika simțea cum greutatea care o apăsa începe să se ridice, chiar și doar parțial.
Sophie și Marco se alăturară curând, iar atmosfera se schimbă de la una de tristețe la una de speranță. Marco îi aduse vestea bună că cercetările sale privind organizația care i-a răpit fratele erau pe cale să aducă noi dovezi și, poate, soluții. În același timp, Sophie își exprimă entuziasmul pentru faptul că Matteo era în siguranță și își oferă tot sprijinul pentru recuperarea sa.
Erika discută cu Marco despre viitor și despre pașii care trebuiau urmați pentru a se asigura că familia lor rămâne în siguranță și că răpitorii sunt aduși în fața justiției. Marco îi explică că, deși aveau multe informații, erau încă neclarități pe care trebuiau să le rezolve. Erika înțelese că, în ciuda regăsirii lui Matteo, lupta lor abia începea.
În seara aceea, Alessandro și Erika petrecură timp împreună într-o plimbare de relaxare pe plajă. Era un loc liniștit, unde doar sunetul valurilor și strălucirea lunii le însoțeau pașii. Alessandro se opri și o privi în ochi, cu o adâncă emoție în privire. „Erika, știu că ai trecut prin multe. Vreau să știi că sunt aici pentru tine, nu doar ca prieten, dar și ca cineva care îți înțelege durerea."
Erika simți că inima i se umple de căldură și apreciere. Își încrucișă brațele în jurul gâtului lui Alessandro și îl sărută cu pasiune. Era un sărut plin de promisiuni și emoție, care părea să elibereze toate temerile și incertitudinile. În acel moment, Erika simțea că găsise un refugiu și un partener în Alessandro, dar știa că mai era încă mult de făcut înainte de a-și găsi adevărata liniște.
Câteva zile mai târziu, Erika se reîntoarse în apartamentul ei, cu Matteo acasă și în siguranță, dar cu multe lucruri încă de rezolvat. Viața lor părea să fi intrat într-o nouă normalitate, dar vechile provocări și noi obstacole îi așteptau. Erika începea să își pună întrebări despre viitorul ei și despre cum putea să îmbine noile sale pasiuni și relații cu nevoile și dorințele sale.
Fiecare zi aducea noi provocări și revelații, dar Erika era hotărâtă să își continue drumul, cu Alessandro și prietenii ei alături. Era conștientă că înfruntase multe dificultăți și că drumul înainte nu va fi ușor, dar găsise puterea de a merge mai departe și de a înfrunta orice obstacol care i-ar ieși în cale.
Într-un final, Erika știa că, indiferent de ce va aduce viitorul, avea o familie și o rețea de susținători care erau gata să o ajute să treacă peste orice provocare. Și în timp ce marea continua să se spargă la mal, Erika se simțea pregătită să îmbrățișeze noul capitol al vieții ei, cu toate incertitudinile și promisiunile care veniseră odată cu el.
CITEȘTI
Pe valuri și viteză
Teen FictionVolumul 2🌊🏍️ Erika Costa se află într-o nouă etapă a vieții sale, încercând să lase în urmă tragediile din trecut și să-și construiască o existență nouă și împlinită pe coastele pitorești ale Liguriei. După moartea părinților ei și în urma mutării...