Erika se plimba pe străzile pitorești ale Liguriei, pe fundalul unui peisaj de primăvară. Florile înfloriseră, iar mirosul proaspăt al mării și al vegetației îi aducea o stare de liniște pe care o căuta disperat. Era o zi însorită, dar inima ei era copleșită de amestecul de emoții legate de recentul reîntregire a familiei și de complexitatea relațiilor sale cu Alessandro și Matteo.
Se oprise într-un mic bistro pe malul mării pentru a lua prânzul. Alessandro nu era acolo, dar Matteo era. Se întâlniseră la bistro în acea dimineață, unde erau așteptați pentru a discuta detaliile ultimei etape a recuperării. În timp ce mâncau și discutau, Erika nu putea să nu observe diferențele subtile în comportamentul lui Matteo.
„Cum te simți, Matteo?" întrebă Erika, încercând să discearnă dacă fratele ei era complet vindecat sau dacă încă suferea de traume.
Matteo zâmbi slab, dar ochii lui aveau o tristețe profundă. „Este greu să explici, Erika. Mă simt bine, dar trecutul meu mă bântuie. Uneori, mă întreb dacă voi putea vreodată să fiu același Matteo de dinainte."
Erika îi luă mâna într-un gest de susținere. „Suntem aici pentru tine. Vom face față împreună, pas cu pas."
În timp ce discutau, Alessandro intră în bistro, purtând un zâmbet cald. Îi observă pe Erika și Matteo și se alătură lor la masă. Conversația între ei se întoarse rapid la planurile de viitor, la planificarea evenimentelor și la modalitățile de a se reconecta cu viața normală.
În timpul mesei, Alessandro le dezvăluie un plan pe care l-a pregătit: „Am organizat o excursie de primăvară la munte, pentru a ne relaxa și a ne recupera după toate întâmplările recente. Este un loc liniștit și frumos, unde putem să ne deconectăm de la stresul cotidian și să ne bucurăm de timpul petrecut împreună."
Erika zâmbi, simțind că excursia ar putea fi exact ceea ce aveau nevoie pentru a se relaxa și a se reconecta. „Aș fi încântată să merg. Cred că ne-ar prinde bine o pauză de la tot ce s-a întâmplat."
În ziua excursiei, grupul ajunse la cabana montană, unde peisajul era de vis—câmpuri verzi, flori sălbatice și aer proaspăt de primăvară. Erika, Matteo și Alessandro se bucurau de vremea frumoasă și de compania reciprocă. Marco, de asemenea, era prezent, aducând cu el o energie pozitivă care se integra perfect în atmosfera relaxată a locului.
În timpul unei plimbări pe traseele montane, Erika și Alessandro găsesc un loc izolat cu o priveliște spectaculoasă asupra văii. Pe măsură ce stăteau împreună, Erika simțea cum între ei se dezvoltă o conexiune mai profundă, iar Alessandro îi împărtăși emoțiile și gândurile sale.
„Erika," începu Alessandro, „este dificil să exprimi în cuvinte ce am simțit în ultimele săptămâni. Mă bucur că te-am întâlnit și că am reușit să fiu aici pentru tine și Matteo. Ai reușit să aduci lumina în viețile noastre."
Erika se uită în ochii lui Alessandro, simțind o căldură pe care nu o mai experimentase de mult timp. „Și eu mă simt la fel. Tu ai fost o sursă de susținere și înțelegere. Poate că viitorul poate aduce ceva mai bun decât ne-am imaginat."
În acel moment, Alessandro se apropie și o sărută ușor pe frunte, un gest plin de emoție și afecțiune. Erika simți că își dă drumul la toate temerile și îndoielile, lăsând loc unei noi speranțe și unui viitor plin de posibilități.
În timp ce se întorceau la cabană, Erika reflecta asupra importanței fiecărui moment petrecut cu Alessandro și Matteo. Chiar și cu provocările trecutului, se simțea recunoscătoare pentru faptul că avea alături persoane care o sprijineau și o iubeau. Se întreba ce le rezervă viitorul și cum vor reuși să continue să se reconstruiască împreună.
CITEȘTI
Pe valuri și viteză
Novela JuvenilVolumul 2🌊🏍️ Erika Costa se află într-o nouă etapă a vieții sale, încercând să lase în urmă tragediile din trecut și să-și construiască o existență nouă și împlinită pe coastele pitorești ale Liguriei. După moartea părinților ei și în urma mutării...