Part 4

291 26 2
                                    

"Για σας κοριτσιααα" μας φωναξε Ashton οταν ειρθαν πιο κοντα "Για Ashton" ειπα προσπαθοντας να παρω την προσοχη μου απο τον καστανομαλη που με κοιτουσε επιμονα. "Πως ηταν η διακοπες σας; Cassy πως περασες στο Ντουπαι;" ρωτησε ο Luke "Περασα τελεια στο ντουπαει αλλα μου ληψατε ενιωθα πολυ μονη εκει, δεν ηξερα κανενα και ολοι μιλουσαν μια περιεργη γλωσσα!" του απαντησε η Cassy. "Για εμενα τα ξερετε αφου μαζι ειμασταν συνεχεια" απαντησα. "Ω, παραλιγο να το ξεχασω" ειπε ξαφνικα ο Michael "αυτος ειναι ο Calum,εινα νεος μαθητης και του ειπαμε να ερθει να κανει παρεα μαζι μας. Calum αυτη ειναι η Cassy,το κοριτσι μου, και αυτη ειναι η-" δεν προλαβε να τελιωση την πρωταση του οταν τον διεκοψε ο Calum."Eva, γνωριστικαμε πριν καταλαθος την εσπρωξα στο πατωμα" θυματε το ονομα μου "Συγγνωμη και παλι για πριν" μου απολογιθικε "Δεν πιραζι ηταν ατυχιμα" απαντησα. Wow, δεν περιμενα να ειναι τοσο ευγενικος, φενετε σκληρος τιπακι, ναι ομως ξερεις τι λενε ποτε μην κρινεις ενα βιβλιο απο το εξωφυλλο."Αυτα ηθελα να σας πω για σημερα, τωρα θα χωριστιτε στις ταξεις σας. Οι πρωτοετης πηγενετε στη κυρια Peter, οι δευτεροετης στον κυριο Williams και οι τριτοετης στον κυριο Parker, αυτοι οι καθηγητες θα σας χωρισουν στις ταξεις σας." ακουσα ξαφνικα ρην διευθηντθα να λεει,παρολιγο να ξεχασω οτι ειμαστα σε συγκεντροση. Ξεκινισαμε να κατευθηνομαστε προς το καθηγητη που μας ειπε. Ο Luke και Ashton μιλουσαν για κατι που δεν καταλαβενα και ο Michael ειχε το χερι του στον ωμο της Cassy και πρωχορουσαν μπροστα, οποτε ειχα μηνεθ να περπαταω διπλα απο τον Calum. Κανεις μας δεν μιλουσε."Ωραια μπλουζα" ειπα σπαζωντας τη σιωπη "λατρεβω του Green Day" "Ευχαριστω, και εγω τους λατρευω ο Billie Joe ειναι ο ηρωας μου" "Ναι.. ομως ξερεις οτι μπορει να αποβλιθεις, σε αυτο το σχολειο εχουμε στολη η οποια ειναι αυτα τα βαρετα ρουχα που φοραω" ειπα διχνωντας του τι φορουσα "Δεν με ενδιαφερου πολυ οι αποβολες τις εχω συνιθισει" "Λοιπον ουτε εμενα δεν με ενδιαφερουν πολυ αλλα ουτε θελω να μεινω στη ιδια ταξη" "Εχουμε μολις γνωριστοι και ιδι εχουμε δυο κοινα, θα τα παμε καλα εμεις οι δυο" μου ειπαι χαμογελοντας "Το ιδιο πιστευω και εγω"

The new kid||Calum Hood Fanfiction(Greek)Where stories live. Discover now