"Θα μου πεις τι τρεχει;" με ρωτησε ο Calum καθος περπατουσαμε προς το σπιτι. "Τιποτα δεν τρεχει, ολα ειναι μια χαρα." απαντησα. Δεν εχω σταματησει ακομα να σκεφτομαι οτι εγινε με Luke πριν στο σχολειο. Ειληκρινα το μιαλο μου εχει σταματησει δεν ξερω τι να κανω. "Ναι σιγουρα" ειπε ειρωνικα "Εχεις να μιλισεις απο την ωρα που φυγαμε απο το σχολειο, θα μου πεις τι συμβαινει;" "Σου ειπα τιποτα δεν συμβαινει, απλος σκεφτομουν." "Καλα δεν θα σε πιεζω να μου πεις αν δεν θελεις" ειπε διχνοντας να κατανοα οτι δεν ηθελα να μιλισω για αυτο το θεμα, ακομα κι αν δεν ηξερε τι ηταν. "Θα σου πω μια αλλη στιγμη, τωρα δεν ειναι καταλιλει ωρα" για να πω την την αληθεια δεν ειμουν σιγουρι αν επρεπε να του το πω ποτε. Δεν ξερω πια θα ειναι η αντιδραση του και ουτε θελω να ξερω. "Εγινε κατι οταν μιλουσατε με τον Luke; Σου ειπε κατι;"αρχισε και εδειχνε ανισιχος αφου δεν ειχαι αλαξει η συμπεριφορα μου "Οχι. Δεν εχει καμια σχεσει με τον Luke, ειναι απλος.. οτι..εε.. σου ειπα θα σου πω καποια αλλη στιγμη" "Καλα τοτε.." εδειχνε ανισιχος, σαν ηξερε οτι κατι τρεχει αλλα δεν ελεγε τιποτα. Ελπιζω να μην εχει λαθος εντιποσεις...
Α/Ν
Ναι, ναι το ξερω οτι ειμαι η χειροτερη συγγραφεας στον κοσμο γιατι εχω να κανω update εδω και ενα μηνα (νομιζω δεν θυμαμαι) αλλα ειναι η τελευται μου χρονια στο γυμνασια και καθομαι εξετασεις IGCSE στα αγγλικα(ειναι το τελευτεο "επιπεδο" για οποιον δεν ξερει τι ειναι) οποτε δεν εχω τοσο χρονο και ειμαι ολοι μερα μεσα στο αγχος οποτε συχωρεστεμαι plssssss. Θα προσπαθεισω να βαζω κεφαλεα οσο πιο συχνα μπορω. Love u all❤❤❤❤❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
The new kid||Calum Hood Fanfiction(Greek)
FanficΗ Eva ειναι ενα 17χρονω κοριτσι που παει στην δευτερα λυκειου. Ξαφνικα μπαινει στην ζωη της ο Calum Hoo d,ενας καινουργιος μαθητης, και θα αλαξει τα παντα.