Καθομασταν στο συνιθισμενο μας σημειο. Κανεις δεν κεικλοφορουσε μεσα στο σχολειο αφου ολοι ηταν στης ταξης τους. Μιλουσαμε για κατι ασχετο που ουτε οι ιδιοι δεν καταλαβεναμε. Εγω, ο Luke και ο Michael πιναμε τσιγαρο ενω συζιτουσαμε μαζι με τους αλλους. "Μου δινετε και εμενα ενα τσιγαρο;" λεει ξαφνικα ο Calum. "Δεν ηξερα οτι καπνιζεις."ειπα ξαφνιασμενει δινοντας του ενα τσιγαρο και τον αναπτηρα."Ναι" ειπαι "προπαθω να το κοψω, αλλα δεν τα καταφερνω." "Και εγω προσπαθω να το κοψω"ειπαο Michael και ολοι αρχισαμε να γελαμε." Γιατι γελατε" "Τιποτα μωρο μου, απλος πινεις ενα κουτι τσιγαρα την ημερα."του απαντησε η Cassy γελωντας. "Ει! Δεν ειναι αληθεια." "Και ομως ειναι" ειπαι ο Ashton πρωσπαθοντας να σταματησει να γελα.
------------------
Περπατουσαμε στο σπιτι μου με τον Calum,αφου δεν τον αφησα ν παει πισω στο δικο του, και συζιτουσαμε για ασχετα πραγματακαι γελουσαμε. Μου αρεσε να τον βλεπω να γελα, το χαμογελο του ηταν το πιο γλυκο πραγμα στον κοσμο. Τα ματια του ελαμπαν οταν γελουσε και εμφανιζονταν λακακια στα μαγουλα του. Μου αρεσε να τον βλεπω ετσι. Ποτε δεν θα ξεχασω το πρωσοπο του οταν εχθες οταν πηγα να ον βοηθισω. Φενοταν φοβισμενος και πληγωμενος, δεν μπορω καν να το θυμαμε, δεν θελω να τον ξαναδω ετσι. Το μονο που θελω εινα να βλεπω το χαμογελω του, τιποτα αλλο. "Ει, γη καλη Eva" ειπε ο Calum κουνοντας το χερι του μπροστα απο το πρωσοπο μου."Που ταξιδευεις;" "Πουθενα, απλος σκεφτομουν" Αα. Σχεδων εχουμε φτασει σπιτι." "Σε παραυγενω ως το σπιτι" φωναζω και αρχιζω να τρεχω."Ει! Ειναι αδικο, ξεκινισες πρωτη." ειπε και αρχισε να τρεχει και αυτος. "Νικισα" φωναξα μολις ευτασα στο σπιτι. "Ηταν αδικο ξεκινισες πρωτη"Ναι ομως παλι νικησα, τι κερδιζω." "Τι λες για αυτο" Εσκυψε προς ο μερος μου και ενωσε τα χειλι του με τα δικαμου! Με φιλισε! Αμεσως τον φιλισα πισω. Ηταν η πιο ονειρικη στιγμη της ζωης μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The new kid||Calum Hood Fanfiction(Greek)
FanficΗ Eva ειναι ενα 17χρονω κοριτσι που παει στην δευτερα λυκειου. Ξαφνικα μπαινει στην ζωη της ο Calum Hoo d,ενας καινουργιος μαθητης, και θα αλαξει τα παντα.