Vahiy

144 4 0
                                    

Yere çarpan hızlı ayak sesleri, sevinç çığlıkları, plastik orglardan gelen ve yavaş yavaş onu deli etmeye başlayan bir melodi. Ve aniden sessizlik.

Koşullar göz önüne alındığında uğursuz olması gereken bir sessizlik. Ve sonra kahkahalar, kapının arkasından gelen bir çocuğun mutlu kahkahaları.

Nedim oturma odasına açılan kapıya baktı ve gülümseyerek başını salladı.

Karısı yine kulak zarlarının imdadına yetişti ve bir kez daha kendini, bilmek bir görev değil de bir hobi olsaydı onu çok daha fazla büyüleyecek olan sayı sütunlarını okumaya kaptırmasına izin verdi.

Yine de... Nedim öğrenmeyi severdi.

O andan itibaren nihayet ilk cümleyi kendi gücüyle okumayı başardı.

O andan itibaren ders çalışmak en sevdiği aktivite haline geldi.

Her şey onun için yeniydi, matematik dünyası, coğrafya, kimya... İnsan doğası.

Evrenin gizemlerine dalmayı severdi ama yine de...

Onun için en büyük gizem kendi karısıydı.

Aklını görmek imkansız, öngörülemeyen tepkileri.

Son derece büyüleyiciydi.

Ve muhtemelen bu yüzden ona aşık oldu.

***

Çığlık atmak istedi.

Yalvarmak istedi.

Sıkılı boğazı bağırmasını engelledi. Fısıldamasına bile izin vermiyordu.

Şeniz'in sert sözleri, genellikle zihnini saran sisi delip geçti.

Ve Ceren hareketsiz kaldı.

Zehir şişesine uzanırken parmakları titriyordu.

Doğal olmayan bir şekilde sakindi.

Bilinçsiz gibi.

Mevcut olmayan.

O sabah gördüğü hayat dolu kızın tam tersi.

Birkaç saat ve her şey değişti.

onu da

Her şeyden önce, o.

Şeniz kapıdan kaybolurken, Nedim elindeki azıcık gücü toplamaya çalışarak savaşa hazırlandı.

Hiç olmamış bir kavgaya.

Ceren cebinden bir şey çıkardı ve bir an sonra hoparlörden kayıtlı bir konuşmanın sesi geldi. Bir dakika önce biten bir konuşma. Sonra kırılan camın sesini duydu ve bilinçsizce tuttuğu nefesini dışarı verdi.

Ve sonra ona çarptı.

Şeniz'in emrini yerine getirmeye hiç niyeti yoktu. Onu öldürmeye niyeti yoktu.

Ve birkaç gün sonra tekerlekli sandalyesini rehabilitasyon kliniğinin logolu otobüse bindirirken vedalaşmak için elini tuttu.

Ve sonra onun daha fazlasını yaptığını fark etti.

Onu kurtardı.

***

Nefes al, nefes ver, nefes al.

Odasına açılan kapının aralığından kulaklarına ulaşan doktor ve amcası arasındaki konuşmadan kesitler damarlarındaki kanı kaynattı.

Güvenli seçenek, optimum ilerleme. Barış ve sessizlik.

KurtuluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin