Alanya - PART 3

30 2 0
                                    

Ceren'in umurunda olmamalıydı.

Diğer insanların, kamusal alanda bile yaptıkları, onun kapsamının çok ötesindeydi. Ne de olsa, başkalarını yargılayacak olan o kimdi? Aslında Nedim böyle bir teklifte bulunsa %100 hayır der miydi?

Tabii ki değil!

Ama belki de daha ıssız bir yer önerebilirdi, çünkü otelin otoparkının seks için en güvenli yer olduğunu düşünmüyordu.

Ve bugün elbisenin üzerindeki o deseni görmemiş olsaydı, arabadaki çifte gerçekten fazla ilgi göstermeme ihtimali vardı. Daha doğrusu, onu yaklaşık bir saat önce, Damla ile dükkânın dışında yollarını ayırırken görmüştü ve buna yemin edebilirdi...

Ceren, elini tutmakla kalmayıp arabanın içinde bir değil iki tanıdığı tanıyacağını anlayınca korkuyla elini ağzına götürdü.

Kahretsin! Damla'nın sabahtan beri büyülendiği adam öz kardeşi olabilir miydi? Ama bu nasıl olabilirdi? nasıl olur? Gözlerinin önünde bir sonraki üsse varmadan(!) hemen önce öğrenmesi gerekiyordu.

Ceren oğlunun vücuduna sarıldı ve fazla düşünmeden camı tıklattı ve birbirlerinden ayrılıp yüzlerini pencereye döndüklerinde Ceren en geniş samimiyetsiz gülümsemesiyle gülümsedi ve ikisinin nasıl olduğunu garip bir memnuniyetle izledi. yüzlerinde önce saf bir korku belirdi, sonra şokla karışık bir suçluluk duygusu.

Ve hayır, Damla ve Civan'ın bu noktaya nasıl geldiklerini gerçekten düşünmek bile istemiyordu, çünkü hayal gücünün bile sınırları vardı (ya da keşfetmeyeceği sınırlar), ama oda servisine izin vermeyecekti. ya da polis (ya da daha kötüsü Nedim) onları iş başında yakaladı.

Önce Civan kendini toparladı, Damla'nın kollarını boynundan çözdü ve onu kucağından yolcu koltuğuna kaydırdı. Kız rahatsız bir pozisyonda koltuğa indi ve elbisesini düzeltmeden önce iç çamaşırını açığa çıkarırken, Civan durumu kontrol altına almak için bariz bir çabayla sürücü tarafındaki camı indirdi. Ceren, biri aptalca bir şey söylemeden ya da yapmadan önce tüm azizlere onu bu garip durumdan kurtarmaları için yalvararak gözlerini göğe kaldırdı.

- Burada ne yapıyorsun? Otoparkta? Ehliyetin yok - saçma sapan konuşmaktan bahsetmişken, o her zaman erkek kardeşine güvenebilirdi. Bu gidişata hiç hazırlıklı olmayan Ceren şokla gözlerini kırpıştırdı ve ardından kendini daha fazla tutamayarak kahkahayı patlattı. Küçük erkek kardeşi ve Damla Karaçay... Cidden, ailesinin nesi var ki Karaçaylarla boktan bir ilişkiye giriyorlar?

- Civan, gerçekten mi? Bu senin ilk sorunun mu? Ceren önce ağabeyine sonra Damla'ya acıyarak baktı ve içini çekerek arabanın kapısına yaslandı. - Damla, bu bir erkek, bu yüzden beni hiçbir şey şaşırtamaz, ama sen? Nedim seni yakalarsa ne olur düşündün mü? Yoksa kardeşin mi? Damla yanaklarındaki kırmızılığı bir saç perdesiyle kapatarak başını eğdi.

"Ama bizi yakaladın ve iyisin ve kimseye söylemeyeceksin, değil mi?" Damla, Ceren'e İspanyol gözleriyle baktı, bu tam tersi bir etki yarattı çünkü Ceren şu anda "havalı" olmayacaktı. Nedim'den bir şey saklamayı planlamadığı için çok soğuk davranacaktı. En azından çok uzun süre değil.

"Sen... ve sen, birlikte misiniz?" Ceren parmağıyla önce Damla'yı, sonra Civan'ı işaret etti, o da anında doğrulup kardeşine döndü ve Damla'yı sanki onu korumak istercesine tüm vücuduyla korudu... Ceren? Ben iyiyim. - Yani, bir ilişkiniz var mı? Bir an, sanki doğal bir refleks geliştirmişler gibi, her ikisinin de bunu inkar etmek istediği izlenimine kapıldı, ama sonunda inkar etmemeye karar verdiler.

- Evet, bir süredir. Lütfen Nedim'e bir şey söyleme, diye yalvardı Damla ve Ceren kaşlarını çatarak delirmiş gibi ona baktı.

"Tabii ki ona söylemeyeceğim," dedi kendinden emin bir şekilde, ikisinin de rahat bir nefes almasını izlerken. "Çünkü yapacaksın," diye ekledi, ağzını kapalı tutamayacağını bilerek. Kendini çok iyi tanıyordu ve Nedim'e yalan söylemenin uzun vadede ulaşamayacağını biliyordu. Onu çok iyi tanımıştı ve bir şeyi saklamaya çalışması genellikle ters tepiyordu. Duygularıyla ilgili olmadığı sürece, ama onları saklamakta iyiydi...

KurtuluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin