Daha yakın (2)

70 2 0
                                    


Nedim, karısının uyuyan yüzünden gözlerini alamıyordu.

Orada ne kadar oturduğu hakkında hiçbir fikri yoktu. Yanında, soğuk zeminde, uykusunu bölmemek için elinden geleni yapıyordu.

Bitirmek zorundaydı. Yara.

Cesur küçük kızı - onunla çok gurur duyuyordu.

Keşke onunla kalabilseydim ama...

Solgundu, neredeyse yarı saydamdı, çok kan kaybetmiş olmalıydı. Onun acısını düşünmek istemiyordu ama etkilerini düşünmesi gerekiyordu.

Çocuk. Erkek çocuk.

Onun adını seçmelisin.

Nedim gülümsedi, işaret parmağını Ceren'in yanağında gezdirdikten sonra alnına son bir öpücük kondurdu ve kendini yerden itti ve hareketsiz eklemlerinin her hareketinde çıtırdadığını duydu.

Ceren'in hol kapısına tiksintiyle bakarak içini çekti ve oraya doğru yürümeye başladı.

Karısı iyiydi, güvendeydi.

Şimdi bebeklerine bakmalı.

Ve istenmeyen misafirler.

Koridorun eşiğini geçtiğinde aklına ilk gelen Cemre ve Cenk'in çoktan gitmiş oldukları, onlarla işinin bittiği oldu ama kapıyı arkasından kapatması hatasını anlamasına yetti.

Hâlâ oradaydılar. Koridorda, kapının diğer tarafında derin bir sohbet içinde duruyorlardı.

Ve yalnız değillerdi, daha da kötüsü onlara Damla ve Civan da katıldı.

Birden yorulan Nedim elini yüzünü sıvazladı.

Biraz önce bulutların arasında süzülüyor, gökyüzüne uzanıyormuş gibi hissetti.

Çünkü o Cerenliydi.

Ve şimdi...

- Nedim! Damla'nın sesi onu bir an duraksadığı yerden çıkardı. Kuzeni mutlu bir gülümsemeyle yanına koştu ve Nedim istemsizce gülümsediğini fark etti.

Damla, tüm çılgın ailesinde ona karşı hâlâ sıcak duygular beslediği tek kişiydi.

Teyze - asla.

Amca - sonraki her konuşmada, yaklaşmak yerine, birbirlerinden gittikçe daha da uzaklaştılar.

Cenk. Eh, Cenk'le farklı bir sorunu vardı.

Sorun doğrudan karısı ve ona karşı davranışları ile ilgilidir.

Muhtemelen yumruklaşmadan çözemeyecekleri bir problem.

Nedim'in aklını hâlâ meşgul eden bu ve geçmişleri, kuzenine en ufak bir sempatiyle bakmasına engel oluyordu.

Ama Damla...

Damla bir çocuktu. Habersiz bir çocuk ve Nedim, Karaçay ailesinin iblislerinin ona hiç ulaşmamasını diledi.

"Merhaba Damla" Nedim gülümseyip sarılmasına karşılık verdi.

"Önemli bir gün geçirdiğini duydum," dedi kız ihtiyatla, yanlış yere konan tek bir kelimenin herkesi hastaneden bir gümbürtüyle dışarı çıkarabileceğinin farkındaydı.

Çünkü Nedim, eşi hakkında olumsuz sözlere tahammülü yoktu. Hayatları ve ilişkileri hakkında. Ve bunun hakkında yüksek sesle konuştu. Söyleyecek olumlu bir şeyleri yoksa herkesin sessiz kalmasının daha iyi olacağını defalarca söyledi.

KurtuluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin