"Nedim, ondan gerçekten uzak durmaya çalıştım. Önümü kesti ve saçma sapan konuşmaya başladı ve son zamanlarda cesur olmaya çalıştığım için ona geri çekilmesini söyledim. Onunla konuşmak istemedim.
"Her neyse, bugün çok iyiyim çünkü sanırım kuzenini kızdırdım ve o da benden nefret ediyor, bu yüzden..." Nedim sakince arkalarından apartmanın kapısını kapattı ve Bulut'un çocuk arabasının tekerleklerini kilitledi, sonra ona dönüp kapıyı kapattı. kapı, dudaklarını bir öpücükle. Sakalının tüylerinin narin teniyle dalga geçtiğini hisseden Ceren, onu öptüğünde hep hissettiği duyguların ani çaresizliğine çarparak inledi.
- Ciddi miydin? Yüzünde çocukça bir zevk ve dehşetle karışık bir umutla geri çekildi ve başparmaklarını onun elmacık kemiklerinde gezdirip elleriyle yüzünü avuçladı. Gözlerinde o kadar çok duygu vardı ki, fırtınaya yakalanmış bir adam gibi batan çaresizce gözlerine bakabildi. Bir saniyelik tereddütten sonra onun sessizliğinin onu rahatsız ettiğini gören Ceren gerindi ve cesur olabileceğine karar verdi. Bir kez daha.
- Evet, Ned. Ben Ceren Karaçay sana aşığım. Seni seviyorum." dedi yumuşak bir sesle ve adamın yüzünün Samanyolu gibi aydınlandığını gördü, sonra adam dudaklarını bir öpücükle ezdi ve kolunu sırtına dolayarak onu kapıya yaslamak için kollarının arasına aldı. Ceren içgüdüsel olarak bacaklarını onun kalçalarına doladı ki bu, ilişkilerinin bu aşamasında neredeyse nefes almak kadar doğaldı ve havaya ihtiyaç duyduğunda nefes nefese başını geriye atıyordu. Dudakları hatasız bir şekilde onun boynunun yan tarafındaki hassas noktayı buldu ve onun dikkatini çekerken derisinin altında patlayan kırmızı bir çiçekle işaretledi.
"Kahretsin, ben de seni seviyorum," diye mırıldandı hemen yanında ve Ceren, nabzının yükseldiği yerde dişlerinin deriyi işaret ettiğini hissedince nefesi kesildi. "Pek çok kez... o kadar çok kez istedim ki... Kahretsin," diye tekrar küfretti, kadın kalçalarını oynatarak onun bariz ilgisine sürtündü. "Sana birçok kez söylemek istedim," diye onu durdurdu, gözlerinin içine bakabilmek için eli kalçasını sıktı, açıkça düşüncelerini odaklamaya çalışıyordu.
- Sen benim karımsın. oğlumun annesi . Ve ben de seni deli gibi seviyorum" dedi aynı yumuşak ses tonuyla ve Ceren "benim" kelimesini bu kadar net bir şekilde işaretlerken gözlerinde yaşların dolduğunu hissetti ama gözyaşları yanaklarından aşağı akmadı. ona sırıttı, tüm odayı neşesiyle aydınlattı.
"Ama şartlarım var," diye ekledi bir saniye sonra, onun vücudunu kavrayışını öyle ayarladı ki, kadın tüm vücudunu ona yaslamak zorunda kaldı, kollarını boynuna doladı, mutlu gülümsemesi sırıtmaya dönüştü.
"Öncelikle, ne dün ne de yarın için planladığın o elbiseyi giymene izin yok," dedi ve ikinci bir mini panik atak geçirerek omzuna bir tokat attı ve onu düşürürken mutlu bir şekilde güldü. yatakta. "Bu tür kıyafetler kesinlikle kabul edilemez," dedi, parmak uçlarını elbisesinin yarığından açığa çıkan çıplak teninde gezdirerek.
"Ben her zaman çıplak kalamam," diye mırıldanan Ceren, onunla alay etti ve gözleri kararırken elini saçlarının arasından geçirdi ve onu yarı yolda bir öpücük için karşılayacak kadar kaldırarak ona doğru çekiştirdi, gülümseyerek her zaman
O mutluydu. Sanki omuzlarından büyük bir yük kalkmış gibi daha önce hiç bu kadar hafif ve mutlu hissetmemişti. Onu sevdi ve onu sevdi. Daha iyi bir senaryo hayal edebilir miydi?
- İmkansızsın. Kafamda bu vizyon varken başka bir şeyi nasıl düşünebilirim? Nedim inledi, yanındaki şilteye çöktü ve kolunu ona dolayabilmek için onu vücuduna doğru çekti. Başını onun omzuna yaslayan Ceren kendi kendine gülümsedi, onun üzerinde bıraktığı etkiden son derece memnundu.
Ve aynen böyle, bir anda ruh hali değişti. Ceren, parmaklarının altındaki kasların gerildiğini hissettiğinde zor bir konunun geldiğini hissetti ve onu kendine daha da çekti. Uykusunda bile onu her zaman daha yakın tutmaya çalıştı, bu yüzden hareketin kendisine şaşırmadı ama sonraki sözlerine şaşırdı.
- Sana kızgın değil Kitty. Bu bakışı biliyorum. O..." Ceren onun tereddütünü hissetti ama hareket etmeye cesaret edemedi, Nedim'in Cenk ve bir zamanlar kuzeniyle yaşadıkları konusunu yeniden ele almanın son derece zor olduğunu bildiğinden, Nedim'in kendi hızında devam etmesine izin verdi.
"Bu bakışı biliyorum çünkü onu sık sık görüyorum... Aynada görüyorum." Kız, göğsünün üzerinde duran elin altında kahkahanın titreşimlerini hissetti ama kahkahasının kendisi kulağa mutlu gelmiyordu. Nedim acınası bulmuş gibi boğuk ve kuruydu. Duygularının, şehvetinin ve kıskançlığının zavallı olduğunu.
- O seni istiyor. Seni geri istiyor. Ona eskisi gibi bakman için... Ve ne kaybettiğini anladığı ve ona sahip olamayacağı için öfkeli," dedi Nedim kuru bir sesle ve Ceren'in yanından çekilip okumak için dirseğini kaldırmasına neden oldu. ölçek. yüzündeki duygular.
O... Kızgın, üzgün, korkmuş ve aynı anda mutluydu. Ve bu, ölümcül olabilecek oldukça sıra dışı bir kombinasyondu.
"Bırak onu," diye başladı Ceren, tepkisini görebilmek için elini daha yukarıya kaldırarak. Ailelerini koruma yeteneğine güvenerek ona zarar veremezdi. Onu gerçekten incitmek istemiyordu ama yaptı, kendi şartlarına göre yapmak zorundaydı. Ellerindekini riske atamadı. Şimdi değil, asla.
"Eğer haklıysan, bunu sindirmek için zamanı olmalıydı." Hiçbir şeyin eskisi gibi olmadığını anlamak. Ve seni sevdiğimi, onu değil. Ona bir dakika ver..." Ceren, Nedim'in haklı olup olmadığından tam olarak emin değildi ama ona güveniyordu ve Cenk'in ona olan hislerinden dolayı böyle davrandığını düşünüyorsa haklı olabilirdi. Bunun duygularla değil, yaralı erkek gururuyla ilgili olduğunu düşünmesine rağmen.
"Onunla savaşmaya başlarsak, saldırmaktan vazgeçmeyecek ve kaybedecek daha çok şeyimiz var," diye ekledi bir an sonra, hâlâ kapının yanında park halindeki bebek arabasına bir göz attıktan sonra, ayağa kalkmış olan Nedim'e döndü. dirseklerini tuttu ve ona dikkatle baktı.
- Beni Sevdiğini Söyle. Nedim bir kez daha sordu, bunun rüya olmadığından hâlâ emin değilmiş gibi.
"Seni seviyorum," diye yanıtladı bir an bile tereddüt etmeden, kucağında rahat edebilmek için bacağını onun kalçalarının üzerinden geçirdi, sonra yüzünü ellerinin arasına aldı, parmaklarının altındaki sert sakal kıllarının dokusunun tadını çıkardı ve baktı. gözlerinin derinliklerine, bir bakışta tüm gerçeği anlatmaya çalışıyor.
"Seni seviyorum," diye tekrarladı, öpmek için eğildi, ama adamın ifadesinin bir nebze olsun değişmediğini görünce hareketinin ortasında durdu, sonra bir elini onun omzuna kaydırdı ve onu çimdikledi. Sıkıca. Nedim inledi ve şaşkın şaşkın baktı.
- Bu bir rüya değil. Biz buradayız ve bu gerçekten oluyor. İstersen beni kendin çimdikleyebilirsin." Kız intikamını nereden alabileceğini göstermek için elini uzattı, sonra İspanyol köpeğinin yaralı bakışlarını görünce başını geriye atarak mutlu bir şekilde güldü.
"Sanırım bunun bir rüya olmadığını anlamanın bir yolunu biliyorum," dedi, ellerini onun kalçalarına dolayarak, onu kendinden itti ve şilte üzerinde yuvarlanarak, üstte olacak şekilde pozisyonunu değiştirdi. onu tekrar
- Gerçekten mi? diye sordu Ceren, sanki bütün bunların nereye varacağı hakkında hiçbir fikri yokmuş gibi masum numarası yaparak gözleri kocaman açıldı.
"Gerçekten, inan bana," dedi onu tekrar öpmeden önce. Bu kez ona her zaman gösterdiği tutku ve şefkate ek olarak, onun tüm sevgisini o öpücüğe akıtmaya çalıştığını hissetti ve aynı şekilde karşılık vermekten başka çaresi kalmadı.
Bu sefer, o elbisesiyle mücadele ederken, onun tutkusundan bunalmış hissetmedi. Hayır, gömleğinin eteğini çekerken ve düğmeler yere yuvarlanırken ikisi de fark etmedi. Özgürleştiriciydi.
Bu kez, aklında tek bir hedefle yeniden onun kalçalarına yerleştiğinde, birlikte geçirdikleri ilk geceyi canlandırıyormuş gibi hissetmiyordu. Sanki hala başrolünü oynadığı bir şov, bir film, bir numaraydı.
Hayır, bu sefer kendini özgür hissetti. Sanki bir rüyadan uyanıyor, huzurunu bozan her şeyi geride bırakıyordu. Onların huzuru.
Sevildiğini hissetti. Ve sevdi. Gerisi önemli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtuluş
FanfictionVe Ceren elindeki şişeye baktı ve kıpırdattı, yağlı sıvının bir yanardağın yamaçlarından aşağı lav gibi duvarlara dökülmesini izledi. Karnında büyüyen bebek olmasaydı, musluğu kendisi çekip şişenin içindekileri boğazından aşağı dökecekti. Ama yapama...