Alanya'da geçen bir dizi bölümde küçük bir ara. Aklıma bir fikir geldi ve ondan kurtulamadım. Bulut doğmadan önceki ilişkilerinin bazı dinamiklerini göstermek istedim ama bence fazla sevimli geldi.
Bir sonraki bölümde Alanya'ya dönüyoruz.
***
Ceren tökezleyerek banyoya girdi (ya da başka türlü adlandıramıyordu) sinirli bir şekilde hamile karnının kıvrımı üzerine kadar esneyen geceliğini düzeltti. Ceren aynada kendine bakarken gözlerini devirdi. Pekala, artık kendi kıyafetlerinin içine sığamayacağına göre, rahatlık adına güzel görünme arzusundan vazgeçmenin zamanı geldi sanırım.
Araya bir buçuk ay kala Ceren kendini teselli etmek için fırçayı saçlarının arasından geçirerek biraz moralini düzeltti ve banyodan çıkıp yatak odasına döndü. Gizlenemese de zaten onların yatağıydı demek daha doğru olurdu.
Aradan üç hafta geçmişti ve o hâlâ ne zaman karşısına çıksa hayretle gözlerini ovuşturmak istiyordu. Bazen onun burada olmak istediğine hala inanamıyordu.
Onunla birlikte olmak istediğini .
Ceren bu tuhaf duygudan sıyrılarak bakışlarını, Netflix'in bir sonraki teklifini akılsızca gözden geçiren ve kendisini yatağın üzerine serpiştirilmiş koyu mor yastıklardan oluşan bir dağa dayayan Nedim'e dikti.
- Bugün ne izliyoruz? diye sordu Ceren, dikkatini çekerek. Nedim, sanki onun yatak odasına döndüğünü ancak o zaman fark etmiş gibi bakışlarını ekrandan onun figürüne çevirdi. Yüz ifadesi otomatik olarak değişti, tam bir konsantrasyonu ve onun hâlâ isimlerini bulabileceği bir şeyi yansıtıyordu. Hassasiyet? Neşe?
"Siz seçin, hiçbir şey onu açacak kadar ilgimi çekmedi," diye inledi, açıkça hüsrana uğramış bir halde, onu kıkırdattı. Ceren bakışını ekrana kaydırdı, orada Netflix kütüphanesinin panelini açık buldu ve derin bir iç çekerek yatakta doğruldu, bilinçsizce gergin karnını ovuşturdu, aniden bitkin düştü.
Son zamanlarda, giderek daha sık yoruluyordu ve çocuk büyüdükçe hareket etmesinin de zorlaştığı açıktı. Ek olarak, küçüğün bugün oynamak için eşsiz bir arzusu vardı ve acı verici tekmelerle varlığını belli ediyordu.
- Her şey yolunda? Ceren, Nedim'in endişeli sesini duyunca irkildi.
"Evet, sadece bebek pek uyumak istemiyor." Bu da uyuyamayacağım anlamına geliyor" diyen Ceren, tüm vücudu yatağın üzerinde olacak ve yastıklara dayanacak şekilde kıpırdandı, bu da omurgasındaki baskıyı azalttı ve rahatlamasına yardımcı oldu. Gözlerini kapatan kız, bir an için bir film seçmesi gerektiğini ve Nedim'in varlığını unutmuş, başka bir belirgin tekme daha hissettiğinde tamamen nefes almaya odaklanmıştı.
"Sana yardım edeyim," diye önerdi Nedim, hemen yanında bir koltuk bularak. Ceren gözlerini açtı, elinin karnının üzerinde gezinip ona dokunmak için izin istediğini görünce şaşırdı.
Ceren daha önce hiç sormadığı için nasıl tepki vermesi gerektiğinden emin değildi. Bir anlık tereddütten sonra başını salladı ve hemen elinin karnının üzerinde okşamaya benzer ama kesinlikle daha katı bir hareketle hareket ettiğini hissetti.
- Daha iyi? Ceren başını yastığa yaslayarak başını salladı. Kendini o kadar iyi hissediyordu ki artık uyuyabilirdi. Ve herhangi bir müsamaha göstermeden müdahaleci bir düşünce kafasını çalmazsa kesinlikle başarılı olurdu.
- Neden bu kadar önemsiyorsun? Aniden sorarak, Nedim'in soruyu tamamen anlamış gibi ona bakmasını sağladı. "Yani bebeğim, neden bu kadar umursuyorsun?"
"Sen benim karımsın" dedi, sanki bu dünyadaki en bariz şeymiş gibi ve Ceren bunun onun için dünyadaki en bariz şey olduğundan ancak şüphelenebilirdi. Bunu o kadar sık söylemişti ki, neredeyse dikkatini vermeyi bırakmıştı ve şimdi bu ona bir ton tuğla gibi çarptı.
"Senin iyiliğin benim için önemli ayrıca," diye ekledi Nedim düşünceli bir tavırla ve Ceren "öte" sözlerinin arkasında ne olabileceğine odaklanarak ona senin diyerek yarattığı duyguyu kapatmamaya çalıştı. eş..
"Ayrıca," diye devam etti Nedim bir süre sonra, karnına tekrar masaj yapmaya devam etti. "Bu çocuk olmasaydı muhtemelen burada olmazdım." Ceren dirseğinin üzerinde doğruldu ve tüm dikkatini onun hâlâ adını koyamadığı bir dizi duyguyu sergileyen yüzüne odakladı.
"Şeniz bizi evlilik cüzdanı imzalamaya zorlamazdı, siz de beni onun canice niyetinden kurtaramazdınız ve ben bir daha yürümeyi asla öğrenemeyecektim." Bu yüzden ona minnettarım, nasıl olursa olsun," diye devam etti Nedim, kendi elinin hâlâ onun karnını ovuşturmaya devam etmesini izleyerek.
Ceren göz yaşlarını sildi, birdenbire onları bu noktaya getirmek için ne kadar çok yolun ve kaderin kesişmesi gerektiğinin farkına vardı. Onun ruh halindeki değişimlere son derece duyarlı olan Nedim, bakışlarını karnından yüzüne kaldırıp boştaki eliyle yanağından akan yaşı sildi. Sonra, sanki bu ruh halinden kurtulmak için daha fazlasına ihtiyacı olduğunu hissetmiş gibi, onu öpmek için eğildi ve bu, her zaman olduğu gibi, formülünü yalnızca kendisinin bildiği bir büyü gibi çalıştı.
Her ikisi de midesinin derisinin altında güçlü bir tekme hissettiğinde atmosfer değişti. Çocuk onlara varlığını hatırlatmak istiyor gibiydi. Ceren hafifçe güldü, Nedim'in nefesini hâlâ yanağında hissediyordu.
"Sanırım sohbetin dışında kaldığını hissediyor," diye önerdi gülümseyerek, onun gözleriyle buluşmak için yukarı baktı ve birkaç dakika önce orada gördüğü fırtına bulutu yerine şakacı bir parıltı buldu.
"Tabii, evet, onu görmezden gelemeyiz," dedi Nedim, şilteden karnını onun görüş alanına gelecek kadar kaydırarak.
- Yapamayız? Ceren gülerek sordu, hamile karnının ağırlığı onu yatağa sabitlese de kendini hafif hissediyordu. Zayıf olduğu zamanları özlemeye başlıyordu ve küçüğüyle tanışma fikri bile onu bu boş melankoli anlarından kurtaramıyordu.
"Onu göz ardı etmemeliyiz," diye yanıtladı Nedim, ufaklık içeriden her vuruşunda parmaklarını onun gergin karnına hafifçe vurarak. Ceren kendini davul gibi hissetti ve bu düşünce onu, belindeki ağrıyı düşünmeyi bırakacak kadar güldürdü.
"Belki daha yorgunsa uyuyakalır," diye öneride bulunan Ceren, onun düşüncelerinin nereye gittiğini tam olarak biliyormuş gibi görünen Nedi'nin dikkatini çekerek bir süre böyle oynadı. "Ama sanırım önce beni yormalısın," diye ekledi gülümseyerek, onun düşünce tarzını doğruladı.
"Bunu aşmanın bir yolunu biliyorum," dedi Nedim kendinden emin bir şekilde, şilteden kalkıp ellerini onun başının iki yanına koyarak, kadın yeniden yastıkların üzerine düşerken.
- Gerçekten mi? Ceren, sırf kocasıyla dalga geçmenin sevinci için sormuş. Nedim genişçe sırıttı ve başını eğdi, neredeyse bir öpücükle dudaklarını birleştirdi.
Düşünme yeteneğini elinden alarak onu gerçekten öpmeden önce, "Sanırım," dedi.
Buna alışabilirdi, gerçekten...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtuluş
FanfictionVe Ceren elindeki şişeye baktı ve kıpırdattı, yağlı sıvının bir yanardağın yamaçlarından aşağı lav gibi duvarlara dökülmesini izledi. Karnında büyüyen bebek olmasaydı, musluğu kendisi çekip şişenin içindekileri boğazından aşağı dökecekti. Ama yapama...