21

21.9K 688 129
                                    

Yıldıza basmayı ve yorum yapamayı unutmuyoruz canlar.

Keyifli okumalar...

Kurulanmış ve nevresimi değiştirmişti. Ben ise hâla duşa kabinin içerisinde bekliyordum.

"Neden çıkmıyorsun?" dedi yanıma elinde ki saç kurutma makinesi ile gelirken.

"Hasan bana ped lazım." dediğimde aval aval yüzüme baktı.

"Tamam o herneyse muhtemelen regl'i ile alâkalı sabah alırız. Aa hatta şeydeğilmi o,teklamlarda voleybolcuların oyandıkları."

"Hmm ondan Hasan."

"Tamam sabah alırız yavrum" Pekala, sabaha kadar burada durup çarpılma gibi bir niyetim yoktu.

"Hasan bu kan durulmayacak. 6-7 gün akacak. Böyle dolaşırsam ortalık batar. Bana acil ped lazım. Ped kanı çekiyor ve bir iki saat beni rahat ettiriyor."

Sıkıntılı bir nefes verdi. "Nereden alınıyor bu şey?" Şirince gülümsedim.

"Market,eczane. Ne bileyim vardır işte bir yerlerde."

Ben konuşurken o makineyi fişe takmış ve çalıştırıp saçlarımı kurutmaya başlamıştı.

Sesimi çıkarmadım ve saçımı kurutmasına izin verdim.

İşi bittikten sonra saçımı topladı ve makineyi bonyo tezgahın üzerine bıraktı.

Eline telefonunu alıp bir şeyler bakmaya başladı."Bugün bizim buralarda hiç nöbetçi eczane yok. En yakın eczane 3 saat sürüyor. Zaten merketler kapalı."

3 saat gidiş 3 saat geliş olunca sabah olmuş oluyordu.

"Ne yapsam? Gitsem-Annemi arayayım." dediğinde hızla telefonunu elinden aldım.

"Saçmalama. Beni iyice utandırmak istiyorsun sanırım."

"Niye utanasın? Her kadın oluyor diyor internette." Alnıma düşen saçlarım ile oynamaya başladı.

"Annen çoktan menapoza girmiştir. Olmaz yani. Başka biri yokmu tanıdığın?"

Biraz düşündü ve telefonu elimden aldı. "Ateşi arayayım. Onun karısında vardır."

Her ne kadar utansamda mecbur olduğum için onu onayladım.

"Yada ben Züleyha'yı arayayım. O versin bana." dediğinde sanki bütün dünya benim olmuştu. Adamın yüzüne bir daha bakamazdım yoksa.

"Alo? Züleyha kusura bakma bu saate rahatsız ettim. Ateş uyuyormu? Hah onun yanından uzaklaşırmısın az. Şey, İkra şey olmuş. Neydi..şey..ee.." bana döndü sorar gözlerle. Elimi uzattım telefonu vermesi için.

"Dur ben sana onu vereyim."

"Selamünaleyküm Züleyha. Ben İkra. Rahatsız ediyorum kusura bakma."

"Yok İkra abla. Ne kusuru. Bir istediğinmi vardır?"

"Şey Züleyha..Ben uzun zamandır regl olmuyordum. Bu yüzden hazırlıklı da değilim. Bu saatte ped bulmamızda imkansız. Sende varsa rica etsem bir iki tane Hasan'a verebilirmisin?"

"Tabi abla. Ben Ateş'e söylerim o getirir."

"Yok! Yani..adamcağız hiç yorulmasın. Uyumuştur. Hasan gelsin alsın."

"Yok abla. Ateş yeni eve geldi çay içiyorduk. Ben onunla gönderirim."

"Ama olmaz ki Züleyha. Zaten çok mahçubum."

Sarılan Yaralar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin