Yıldıza basmayı,
Yorum yapmayı unutmuyoruz!Yazım ve mantık yanlışları olabilir. Takılmayın.
Sizi bölümlerden haberdar etmem için takip edebilirsiniz.
Keyifli okumalar...
Gözlerim ne zamandan beri açık olmasına rağmen yataktan kalkma gücünü kendimde bulamıyordum.
Aşırı hâlsizdim. Hastamı oluyorum diye düşünmeye başlamıştım.
Hasan ile geçirdiğimiz o muhteşem ve ilk ayakta yaptığımız seks'in üzerinden 2 hafta geçmişti. O zamandan beri daha da yakınlaşmıştık. Neredeyse her saat başı sevişiyorduk.
O işe başlamıştı ve tamamen sağlıklıydı. Ben ise dün akşamdan beri yatıyordum. Saat şuan öğleni geçiyordu bile.Namaz'a kalkmam gerekliydi.
Hatta öyle yorgun ve halsiz hissediyordum ki sabah Hasan'a kahvaltı bile hazırlayamamıştım.
Grip değildim. Burnum akmıyor veya tıkalı değil.
Zar zor attım kendimi yataktan. Bir kaç gündür doğru düzgün bir şey bile yemiyordum. Uyku sorunları yaşamaya başlamıştım ve en kısa zamanda doktora görünmeliydim.
Sabahları uykum geliyor,gece ise bir türlü uyuyamıyordum.
Yavaş adımlarla banyoya girip işimi hallettim.
Neredeyse klozete oturduğumda uyuyacaktım da son anda kendime gelebilmiştim.
Huzura durup namazımı güzelce kılmaya çalıştım. Umarım secdeye gittiğimde uyumamışımdır...
Zor bela attım kendimi yatağa. O yatış,o yatış.
《》《》《》《》《》《》《》《》
"İkra! Güzelim! Uyansana!" Sarsılan bedenim ve bu nedenle bulanan midemle açtım gözlerimi.
Sersemlemiştim. İlk önce beni tutup sarsan Hasan'a ve yanında ki Nil'de gezdirdim bakışlarımı.
Esnedim bir güzel. Hâlâ bulanan mide bulantım sağolsun kendime zar zor gelebiliyordum.
"Çok şükür. İyimisin yavrum?" Endişe ile sorularını yağdırırken bir süreliğine öylece yüzüne baktım. Hâlâ ne olduğunu anlamış değildim.
Tam ağzımı aralamıştım ki boğazıma kadar gelen sıvı ile Hasan'ı ittirip ayağa kalktım ve banyoya koştum.
Nasıl banyoya girip,nasıl klozet kapısını açtığımı dahi bilmiyordum fakat deli gibi kusuyordum.
Daha yeni uyanmışken şimdi kendimi kusarak bulmak daha da moralimi bozdu.
Saçlarımı arkama toplayan bir el hissettim. Sırtımı sıvazladı.
İlk başta Hasan olduğunu zannetim fakat o değildi.
Nil'di arkamda ki. Gerçekten Hasan'ı beklemiştim oysa ki. Geçen sefer kustuğumda da yanıma gelmemişti.
Zaten bir şey yemediğim için dün akşam yediklerimi kusmuştum.
Kusmak gerçekten berbat hissettiriyordu.
Son kez öğürdüm,bir şey gelmediğinde biraz dinlenmek için beklemiştim. Elime peçete sıkıştıran Nil'e baktım.
"Özür dilerim." dedim kısılan sesim ile. Boğazım acıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarılan Yaralar
Teen Fiction"Daha nişanlıyken ona katlanamıyordu. Evlenince ne olacaktı? Sabah akşam onun yüzüne bakacaktı."