5

30.6K 1K 381
                                    


Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

Keyifli okumalar.

Ayşe ile mesajlaşmayı bırakıp etrafıma bir bakış attım.

Bu kadar çok gecelik ve iç çamaşırı takımı...Sanki mağazadaymışım gibi hissettiriyordu.

Hepsin etiketleri üzerindeydi. Hatta aynı gecelik modelinin 3 farklı rengi bile vardı.

Gerçekten,ben neyin içine düşmüştüm?

"İkra?" Arkamdan duyduğum ses ile derin bir nefes alıp ona döndüm.

Yeni uyandığı belliydi. Karışık saçları ve şişmiş dudakları oldukça göz kamaştırıcıydı.

"Efendim?" dedim sâkince. "Seni arıyordum." demiş ve ensesini kaşımıştı.

"Hazırlanıp kahavaltıya çıkalım." demiş arkasını dönüp odadan çıkmıştı. Ben ise peşine gitmiştim.

"Dışarı çıkmamıza gerek yok. Ben kahvaltı hazırlıyabilirim."

Tekrara bana döndü. "Ama evde hiçbir şey yok. İstersen önce dışarıda kahvaltı yapıp markete gidelim?"

Bende fark etmiştim hiçbir şey olmadığını. Aşağı inip bayağı bir kurcalamıştım evi.

"Peki." Geldiğim tarafa yani kıyafet odasına geri girdim.

" Geldiğim tarafa yani kıyafet odasına geri girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir kısmı benim bir kısmı ise onundu.
Eski kıyafetlerim gitmişti sadece bir kaçı buradaydı.

Yeni alınan, uzun tabarengi elbiseyi elime aldım. Ayrıyeten bir kemeride vardı.

Odanın ortasında duran cam çekmeceden ise bej rengi bir şal çıkardım.

Daha sonra etrafıma bakınmaya başlamıştım. Banyoya gidip üzerimi değiştirmek istesem banyomuz camdan oluşuyordu.

Aslında aşağı banyoya inip üzerimi değiştirebilirdim. Ama bu sefer cidden dalga konusu olurdum

"Çok şık bir şeyler giymene gerek yok. Sahil kenarına ineriz diye düşündüm." Yanımdan geçip kendi tarafına ilerlemişti.

"Sana bir şey diyeyimmi? Bana emir vermeyi kes. Cidden çok sinir bozucusun. Ve benimde fikrimi sormaya alışsan iyi olur. Çünkü hayatımı senin fikirlerine göre yaşamayacağım." Peş peşe sıraladığım cümleler onun hoşuna gitmemiş olmalıydı ki tek kaşını kaldırıp bana baktı.

"Ne?"dedim bana öylece bakan bedene.

Derin bir nefes alıp üzerini çıkarmaya başladı. Burada.. benim yanımda..

Onu izlediğimi fark etmem uzun sürmedi. Hızla önüme döndüm.

Onun yanında soyunmam gerekiyormuydu? Sonuçta üzerimde sabahlık ve gecelikten başka bir şey yoktu. Ve ben geceliği çıkarmak zorundaydım.

Sarılan Yaralar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin