Yoongi
Bugün okul çıkışı jimin ile birlikte bir yere gidecektik.
Bana nereye gideceğimizi söylememişti.
Sürpriz olsun istemişti, normal olarak bende heyecanlanmıştım ve bütün gün boyunca yüzümdeki gülümsemeyi eksik etmedim.
Neden bukadar heyecalandığımı bilmiyordum.
Jumgkook'a anlattığım da bana ondan hoşlandığımı söylemişti ama ben kabul etmemiştim.
Harbi neden kabul etmemiştim.
Bende bilmiyorum, bir yanım ondan hoşlanıyorsun desene diğer yanım sadece hayranlık olduğunu söylüyor.
Bende normal olarak ne yapacağımı bilmediğim için akışına bırakıyorum.
Şuan ise okul kapısı önünde jimin'i bekliyordum. Jimin, o iyi biriydi herkes onunla konuşsa bile mesafeyi korumayı bilen biriydi.
O gerçekten yakışıklıydı bu yüzden sınıfımdaki erkek öğrenciler onu kıskanır ve ona kötü bakışlar atardılar ama bunu umursamıyordu.
Bu özelliği beim için bile fazla mükemmedi.
Çünkü bunu yapabilecek kapasite de çok fazla insan yok.
Onda gördüğüm iyi kalp beni onunla arkadaş olmaya sürüklemiş , şimdi ise sürekli onu düşünür olmuştum.
Bazen düşünüyorum da Jungkook haklı olabilir mi?
Hemen sonrasında da ise saçmaladığım farkına varıp kendime kızıyordum.
Bunu neden yaptığımı bilmiyorum.
Düşüncelerimle boğuşurken Jimin'in bana seslenmesiyle irkildim.
"Yoonie?"
"Efendim?"
"Sana sesleniyorum neden cevap vermiyorsun?"
"Üzgünüm dalmışım "
"Üzgün olma ben arada böyle dalıyorum."
Yüzümde bir tebessüm belirdi.
Jimin
Yoongi'nin elinden tutup onu koşar adımlarla gideceğimiz yere götürüyordum.
Okulda bu konuyu düşünmüştüm. Ona bugün çıkma teklifi edicektim.
Ama içimde susturamadığım bir endişe vardı.
Ya reddedilirsem o zaman ne yapacaktım.
İlk aşkım tarafından reddedilmek.
Kalbimi param parça ederdi bir daha düzeltilemeyecek şekilde.
Dan dan acaba diğer bölümde ne olacak fikirlerinizi alalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𒈔 𝓜𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮𝓻 𒈔
Fanfiction𝐄𝐬𝐤𝐢 𝐨𝐤𝐮𝐥𝐮𝐧𝐝𝐚 𝐮̈𝐳𝐞𝐫𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐭ı𝐥𝐚𝐧 𝐢𝐟𝐭𝐢𝐫𝐚𝐥𝐚𝐫 𝐯𝐞 𝐠𝐨̈𝐫𝐝𝐮̈𝐠̆𝐮̈ 𝐳𝐨𝐫𝐛𝐚𝐥ı𝐤𝐥𝐚𝐫 𝐮̈𝐳𝐞𝐫𝐢𝐧𝐞 𝐨𝐤𝐮𝐥 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐬̧𝐢𝐤𝐥𝐢𝐠̆𝐢 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐌𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐨𝐧𝐠𝐢 𝐯𝐞 𝐨𝐧𝐮 𝐠𝐨̈𝐫𝐝𝐮̈𝐠̆𝐮̈ 𝐚𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐢...