𝟐𝟑. 𝟎𝟔. 𝟐𝟎𝟐𝟑

137 14 5
                                    

Yoongi

Şuan hazırlanıyordum.

İstemediğim halda bir başkasıyla konuşup kaynaşmak adına hazırlanıyordum zorla.

Şuan ise bir duygu karmaşası için de duygudan duyguya geçip duruyordum.

Üzgünken bir anda sinirli, sinirliyken bir an da ağlamak istiyordum.

Garip diye düşündüm sonra ise aklıma benim hayatımda hiç bir şeyin normal olmadığı gelmişti.

Hazırlanmaya devam ettim bana kalsa eşofmanla giderdim ama annem düzgün bir şeyler giymem konuşun da beni uyarmıştı.

Bu yüzden siyah bol bir üst altına ise siyah bir pantolon giymiştim.

Hemen sonrasında ise kafeye gitmek için evden çıktım.

Yazar

Yoongi yavaş adımlarla kafeye doğru ilerliyordu.

10 -15 dakika sonra kafeye varmıştı.

İçeri girdikten sonra kısaca etrafı süzmüştü.

Masallardan birinde görmek istemediği şerefsiz içeren yüz hattını görünce sinirlendiğini hissetmişti.

Şerefsizlik içeren yüz hattı ona nazik bir gülüş verdiğinde ise yoongi o yüze tükürmek istemişti.

Yavaş adımlarla şerefsizlik içeren yüz hatlarının olduğu masaya doğru istemeye istemeye ilerliyordu.

Bir kaç adım sonrasında masanın yanına kadar gelmiş ve sandalyeyi çekerek oturmuştu.

Sonrasında ise karşısında şerefsizlik yüz hatlarıyla ona bak kişiye sinirli olduğunu düşündüğü bakışları gönderiyordu.

Kai ona yaptıklarından pişman bir şekilde bakıyordu.

Söze başlamak istiyordu ama korkuyordu. Ya karşısındaki ona ters bir laf söylerse.

'Neden?'

Diye sordu yoongi.

'Ne, neden?'

Diye cevap verdi kai aslında sorunun sorulma nedenini de, cevabınıda oldukça iyi biliyordu am cevap vermemekte ısrar ediyordu.

'Sen çok iyi biliyorsun, '

Diye cevap verdi kai'nin bunu bilmemezlikten gelmesi sinirlerini bozuyordu.

'Yooo bilmiyorum. '

Dedikten sonra yüzünde şerefsizlik içeren gülümsemesini takınmıştı.

Yoongi kai'nşn onunla dalga geçtiğinin farkındaydı sadece sakın kalmaya çalışıyordu.

'Kim jongin haddini bil ve verdiğim soruya cevap ver. '

Kai'nşn yüzündeki ifade silinmiş ve yerini aşağılayıcı bir ifade almıştı.

Kai oturuşunu düzeltmiş ve yüzünü Yoongi'nin yanlaştırıp konuşmaya başladı;

'Sen ne zamandan beri bana emir veriyorsun ha? '

Diye söyledi.

Yoongi kai'nin dediği şeyi duymamazlığa verdi ve özgüvenle konuşmaya cevap etti.

'Jongin sana aşık olacak türden bir insan değilim. '

Kai yüzündeki ciddi ifadeyi bozmadan konuşmaya devam etti.

'Yakın da kendimi sana aşık ettiğimde de aynısını söylersin. '

Dedi. Yoongi ise cevap olarak;

'Ben zaten birini seviyorum jongin. '

Yoongi'nin dediği şey ile Jongin donup kalmıştı.

Bir kaç dakika sonra ise jıngin kendine gelmiş konuşmaya başlamıştı.

'Neden? '

'Senin gibi değil'

'Ben onun gibi olursan beni de-'

'Hayır jongin ne kadar ona benzemeye çalışırsan çalış asla onun bana hissettirdiği kadar özel hissettiremezsin'

Jongin artık sevilmek istediği kişinin ne yaparsa yapsın artık sevilmeyeceğinin farkındaydı son kez Yoongi'nin onu affetmeyeceğim insanlar bildiği halde özür diledi.

'Özür dilerim, sana yaptığım o iğrenç şeyler, sana yaptığım iğrenç şeyler için özür dilerim, kendimden bu şeyleri yatığım için iğre-'

'Şşh sakin ol jongin seni affediyorum bu şeylerden pişman olman bile benim için büyük birşey. '

Sonrasında jongin in ağlaması kesilince biraz havadan sudan konuşmuşlar sonrasımda ise kai kendı evi yoongi ise sevdiği adamın evine doğru gitmişti.

...

Yoongi'nin giydiği kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi'nin giydiği kıyafet

. ..

Selammmmm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selammmmm

Nasılsınız ben müqüm çünki lgs sonuçları açıklanmış
👇

Size gören nekadar iyi ve kötü bilmiyorum ama bence güzel bir sonuç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Size gören nekadar iyi ve kötü bilmiyorum ama bence güzel bir sonuç.

#Merak ettiklerinizi alırım👉

Şimdi ise giderim

Sizi seviyorum💜💜💜

𒈔  𝓜𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮𝓻  𒈔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin