𝟎𝟏. 𝟎𝟑. 𝟐𝟎𝟐𝟑

273 30 0
                                    

Jungkook

Taehyung'un evinin önünde motorumla birlikte taehyung'u bekliyordum. Onu Han Nehri'ne götüreceğim çünkü kendimi ne zaman huzursuz hissedersem oraya gider, akan nehrin sesini dinlerdim.Bu zamana kadar Yoongi hyung'tan başka kimse götürmemiştim. Bu yüzden Taehyung'u oraya götürmenin daha mantıklı ve özel olacağını düşündüm.

Fazla kalabalıktan hoşlanmadığı için annemden bizim için yemek yapmasını istemiştin. O da beni kırmamıştı.

Anneme Taehyung'u gösterdiğinde çok güzel olduğunu söylemişti. Ben de ona onu nelerden hoşlandığını neleri sevdiğinden bahsetmiştim. O da beni dinlemiş bu durumu anlayışla karşılamıştı.

Motorumun arkasındaki sepetli bir tane sofra örtüsü ,meyve suyu ve annemin yaptığı güzel yemekler vardı Hepsi Taehyung'un favorisi olan Abur cubur'u almayı unutmamıştım. Elimde en sevdiği çiçek olan orkide ile onu bekliyordum. Kısa bir süre sonra Kapıdan çıkan Taehyung'u gördüğümde yüzümde bir tebessümle yerinden kalktım ve ona doğru giderken bir yanda da yavaşça Kollarımı ona sarılmak için açıtım.

Taehyung ona kollarını açarak yürüyen genci görünce koşarak kendinden oldukça büyük bedene sarıldı ve ona kollarını sarmasına izin verdi. Kısa bir süre sonra ayrıldılar ve yürüyerek Motosiklete doğru yürümeye başladılar, motosikletin yanına geldiğidiklerin de,

Taehyung'a getirdiği kaskı taehyung'a uzattığın da Taehyung motosikletin arkasından bindikten sonra elindeki kaskı başına takmıştı jungkok'ta motosikletin önüne binmiş kaskı başına taktıktan sonra motosikleti çalıştırmıştı ve tanyuka ellerini beline sarmasını istemişti tahin kollarını büyük Bedene sıkıca sardı. Jungkook motosikleti Fazla hızlı olmayacak bir şekilde sürmeye başladı.

Bu hız taehyung gibi ilk defa Motosiklete binen biri için oldukça hızlıydı Bu yüzden kollarını büyük bedene daha sıkıcı da doladı bunu fark eden Jungkook Onu kendiniz biraz serbest bırakmasını istemişti.

Taehyung kendini ağırlığını anlatmaya çalışsa da hala korkuyordu tahrimin hala ona sımsıkı sarıldığını gören Jungkook arkasını kısa süreliğine taehyung'a baktığında yüzünde bir tebessümü önüne döndüğünde önlerine çıkan otomobille yüzünden silinmişti.

Jungkook otomobile çarpmamak için motosikletin yolunu değiştirmeye çalıştığında artık çok geçti kaza olmuştu.

Taehyung gözünü açtığında yüzüne vuran parlak ışık ve burnuna gelen hastane kokuusuyla yüzünü buruşturdu tam kalkmak için harekete geçecekken üzerinde hissettiği ağırlık ve acıyla bunu başaramadı.

Ağırlığın nedenini anlamak için yan tarafta baktığında yanında Ona sarılmış ağlamaktan kısalmış gözleriyle uyuyan Jungkook'u gördüğünde yüzünde hafif bir tebessüm oluştu ve ona sarılan büyük bedeni izlemeye başladı Uzunca bir süre sonra içeri giren hemşire ile bakışlarını kapıya çevirdi giren hemşireye sessiz olması için işaret verdiğinde hemşire onu onayladı ve getirdiği yemeği hasta yatağın yanındaki komidine koyup çıktı.

Taehyung Jungkook'a bakmak için yönünü değiştirdiğinde jungkook'un uyanmış olduğunu gördü ona bakıyordu birden gözünden bir yaş düştü sonra hızlı bir şekilde gözyaşlarını akıtmaya başladı ağlarken Taehyung'un eline sıkıca tutuyor.

Bir yandan özürler diliyordu Taehyung Jungkook'u ilk defa böyle görüyordu ve oldukça şaşırmıştı. Jungkook'u izliyordu onu nasıl durdurabileceğini bilmiyordu.

Teselli cümleleri kuramazdı.Çünkü Jungkook teselli edilmekten nefret ederdi. Jungkook hıçkırarak Ağlarken bir yandan da özür diliyordu sustu ve odayı kısa bir sessizlik kapladı arada sadece jungkook'un hıçkırık sesi geliyordu Kısa bir sessizlikten sonra jungkook'un özür dilemesi ile Sessizlik bozuldu.

Ardından Taehyung "senin suçun değildi Ben sana sımsıkı sarılmasaydım dikkatini dağılmazdı. "

Jungkook "Hayır senin suçun değil senin motorla almamalıydım"

Taehyung "Tamam bunu burada unutalım En azından birlikteydik"

Jungkook "date yapamadık Hepsi benim suçum"

Taehyung'unyüzüne büyük bir tebessüm oluşmuştu "bunu başka bir zaman tekrar edebiliriz değil mi ?"

Jungkook "sen iyi olduğun zaman ne dersin? "

Taehyung "Tabii çok sevinirim"

Jungkook "seni seviyorum Taetae"

Taehyung "Ben de seni seviyorum Kook"

ikimizin de yüzünde bir tebessüm oluşmuştu.

Taehyung "bir sıkıntı var "

Jungkook "ne sıkıntısı? "

Taehyung yakınarak "ben nasıl okula gideceğim bu kırık ayakla! "

Jungkook flörtöz bir şekilde "seni ben taşırım"

Ardından Hoseok hyung'un "veya rapor alabilirsin" demesiyle ikimiz de bakışları kapı tarafına yönelmişti. İlk gördüğümüz şey arkadaş gruplarımızın bize attışı boş bakışları olmuştu.

Halen sonrasında Seokjin hyung'un "yazarın piçlik modu açık kalmış aq"

Demesiyle odayı kahkahalarımız sardı...

.


.



.

596 kelime bence güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

596 kelime bence güzel

Yorum yapsanıza aq

Eğlencesi kalmıyor sonra neyse ben bunu atmak için hafta sonunu beklemem veya beklerim bilmiyormm

Neyse bu kitap için bir müzik listesi oluşturmayuı planlıyorum yani
Parkı önerebilirsinizzz,

Sizi seviyorum bye
<3 ☾☽ 💜

𒈔  𝓜𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮𝓻  𒈔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin