08. 𝟎9. 𝟐𝟎𝟐𝟑

105 12 4
                                    

Jimin

Şuan sahil kenarında yoongi ve kendini için hazırladığım masaya annemle birlikte yaptığımız yemekleri köyü yorduk.

Annem o kadar özenmiştiki mandalina hoşafı bile yapmıştı.

Hatta yoongi nin anneside bize yardım etmiş mandalğnalı pasta yapmıştı.

Jungkook'u bir paket zengin çikolatası almaya göndermiştim

Hoseok ikimiz için bileklikler hazırlamıştı.

Seokjin annemlere yardım etmişti.

Namjoon teklif planını hazırlamıtı seneler(saymaya üşendim) bana üst bakmaya gitmişti.

Sınıftaki kızlar ve jisoo hoca dekorasyonu Hall ediyordu.

Chan ve seugmin yoongi' yle ilgileniyordu.

Ukeler de çiftlerin için olan şeylerden almaya gitmişti ler.

Benim ve yoongi nin babası fotoğraf makinelerini yerleştirmeyi bitirmiş.

Işıklandırmayu hallediyorlardı.

Byeol ve sana yiyişiyordular en son bitirdilerse yoongi lerle kıyafet alma bahanesiyle avmye gideceklerdi.

𝐎̈yle işte  tüm herkes toplanmış benim çıkma teklifi için uğraşıyordular.

Byeol

Sanam işe yıyım eme izi bitirmiş yoongi lerin olduğu yere gelmiştik onla4 zaten avm de 8ldukları için ekstra bir şey tapmamamıza gerek kalmamıştı.

AVM'de dolaşırken gözüm feminen şeyler satan bir mağazaya takıldı yoongi ye baktığımda onunda ilgisini çekmiş gibi dıruyordu.

Sana aşkıma kaş göz yapıp mağazayı gösterdim .

Başta anlamasa da anlayında yüzünde hafif bir sırıtış oluşmuş4u ve yoongi yi oraya götürmek işim kafasıyla onayladı.

Yoongi'nin kolundan tutup çekiştirerek mağazaya girdik arkamızdan seungchan ikilisi ve sana arkamızdan girmiştik yoongi yeni başta etekler göstermiştir istemediğini söylesede utandığından böyle dediğini biliyorum.

Bu yüzden birkaç mini etek seçtim ve yoongi nin eline tutuşturup kabine yolladım.

Fakat yoongi'verdiğim etekler oldukça kısaydı ve araya bir hizmetçi kıyafeti sıkıştırmış 9labilirm.

Yaptığım şerefsizlikleri düşünürken bir yandan bıyık altından gülümsüyorum.

Yoongi nin sesiyle gülme lrizine girmiştim.

'Byeol bunlar ne böyle?'

'Kıyafet PUHAHWHDIDID'

uzunca bir süre güldükten sonra sesimi keskinleştimiş ve hala kabinden çıkmayan yoongi'ye seslenmiştim.

'Hızlı ol gir yere daha gidecez.'

Yoongi hepsini giydi ve bize gösterdi ben her giydiği üstün fotoğrafını çekiyordum birazcık civciv azdırtmak için;)


Etekler:

𒈔  𝓜𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮𝓻  𒈔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin