Yoongi şuan sevdiğinin kapısının önündeydi çalmak istiyordu.
Ama içinde tarif edemediği bir korku vardı, birkaç dakika daha düşünmek için kendine zaman ayırdı.
Kendine ayırdığı dakikalar boyunca düşüncelere o kadar dalmıştı ki
Açılan kapıyı ona şaşkın ve mutlu gözlerle bakan jimin'den bi haberdi.Yoongi düşüncelerinden zorda olsa ayrıldı.
Kapıyı çalmak için başını kaldırdı ve gördüğü yüz ile kalbinin durduğunu hissetti.
Jimin ona bakan aşkına hafif bir gülümseme sundu ve kollarını hafifçe iki yana açtı.
Yoongi ona açılan bu kolları boş bırakmamak adına hızla sevdiği adama sarıldı.
Sarılan çift yavaşça sarılarak yere çöktü. Ve ağlamaya başladılar.
İkisinin de gözlerinden yaşlar bardaktan boşalırcadına akıyordu.
Bu akıttıkları göz yaşlarının diğer göz yaşlarından ayıran şey bu göz yaşları hüzünden değil aşkın özleminden akan göz yaşlarıydı.
İkisi uzun bir süre özlemle göz yaşları dökmüşler hemen sonrasında ise derin bir uykuya daldılar.
2 saat sonra
▻yoongi'nin evin de
Yoongi evden çıkalı saatler olmuş ama hala geri dönmemişti.
Annesi artık kafayı yemek üzereydi aklından sürekli 'keşke'ler dolaşıyor ama hiç bir işe yaramıyor.
Annesi artık dayanamıyordu hıçrarak ağlıyor boğazı yırtılana kadar bakrıyor bir yandan ise özürler sayıklıyordu.
Annesi tekrar bağıracaktı ki gelen telefon sesi ile koşarak yukarı çıktı.
Ahlak sehbanın üzerinde bulunan telefonu aldı ve bir saniye bile beklemeden telefonu açtı.
-Alo?
-Alo bayan millet mi görüşüyorum acaba?
-evet, bir sorun mu var?
-ben kim taehyung Jimin'in arkadaşı
Bayan min duyduğu isimle kafasında şimşekler çaktığını hissetmişti.
-OĞLUMA NE YAPTINIZ? O NERDE?
-Bayan min lütfen sakın olun yoongi şuan jimin ile birlikte uyuyor.
-tamam onu almaya geliyorum.
-efend/arama sonlandırıldı.
Bayan min üstünü hızlıca değiştirdikten sonra arabasının anahtarlarını alıp arabasına binmek için evden çıkmıştı.
Yolun ortasındayken aklına dank eden gerçek onu arabayı durdurmasına neden olmuştu.
O Jimin'in evinin nerde olduğunu bilmiyordu ki şimdi ne yapacaktı.
Son olarak ise taehyung'un numarasına whatsapp'tan yazdı ama uzun bir süre beklemişti ama hala mesaja cevap vermemişti ler
Çevrim içi gözüküyordu ama mesaj falan atmıyor veya yazmıyordu- lar mesaj en sonunda mesaja görüldü atıp çıkıldı.
Bayan min görüldü yemenin sınırı ile kafasını direksiyona dayadı. Ve düşünmeye başladı o kadar düşünmüştü ki yolun ortasında durduğu için gelen trafik polisinş bile görmemişti.
-hanımefendi lütfen arabanızı yolun ortasından çekiniz.
-ha? Pardon hemen çekiyorum.
Bayan min istemeye istemeye eve geri dönmüştü.
Eve eledikten bir süre kocasıda ve gelmiş evdeki ölüm sessizliğinden dolayı önce üstüne değiştirmiş so ra ise eşine bakmak için mutfağa gitmişti.
Eşi başını ikli eli arasına almış gözleri kapalı şekilde oturuyordu.
Açıkçaeı bay jeon eşini böyle görünce endişelenmişti çünkü eşi her zaman gülen enerjik bir kişilipe sahipti.
Onun uyanık olup olmadığını anlamak adına nazikçe eşine seslenmişti.
-tatlım, Uyanıkmısın?
Kocasının sesini duyan kadın kafasını hafifçe kaldırmış ve ağlamaktan şişmiş olan gözleriyle kocasına bakmıştı.
Eşini bu halde gören bay jeon hızlıca eşinin yanına geçmiş ve hızlıca sorularını sormaya başlamışdı.
-tatlım ne oldu kötü bi şey mi oldu?
Bayan min önce sessiz kalmış, sonra ise konulmaya başlamıştı.
-konu yoongi onun için iyi olanı seçmeme izin vermiyor.
-tatlım o yakında 18 yaşına giricek kendi kararlarını kendi vermeyi öğrenmeli.
-ama ben sadece onun-
-onun iyiliğini istediğini biliyorum ama bunu onu sınırlandırarak yapamazsın eğer böyle yaparsan onu kendinden uzaklaştırırsın.
-ben sadece onun daha iyi birine layık olduğunu düşünmüştüm.
-jimin sana ettiği küçük bir küfür yüzünden mi taylım sen de küfrediyorsunuz ama ben seni bu yüzden kötü görmüyor veya yargılamıyorum.
-aslında haklısın ke diye hallerine bırakmak en iyisi..
-anlaştık o zaman?
-Anlaştık.
İkisi sonrasında oturma odasına gitmiş. Bir film açmışlar ve bütün geceyi birbirlerine ayırmışlardı.
...
Her şeyinizi bir kenara bırakın ve bu şarkıyı dinleyin.
Farkettiniz mi bilmiyorum ama dinler mısınız demedim dinleyin dedim bunu dikkate alın lütfen.
Öyle işte naber ?
Kendimi o kadar boş ve amaç hissediyorum ki anlatamam
Bir küfürle nereler dik aq neyse kaosta bitti geriye onları sevgili yapmak kaldı.
Teklif için önerileriniz varsa söyleyiniz plz►
Neyse işte Jungkook'un solosu seven 14 Temmuz'da çıkıyorne hissediyorsunuz duygularınızı alım►
Sorularınız varsaa►
Ve artık 2 hafta da bir gelicek ama siz yine de dikkat edin erkenden gelebilir.
(っ'-')╮=͟͟͞͞💌
Sizi seviyorum görüşürüzzzz
💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𒈔 𝓜𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮𝓻 𒈔
Fanfiction𝐄𝐬𝐤𝐢 𝐨𝐤𝐮𝐥𝐮𝐧𝐝𝐚 𝐮̈𝐳𝐞𝐫𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐭ı𝐥𝐚𝐧 𝐢𝐟𝐭𝐢𝐫𝐚𝐥𝐚𝐫 𝐯𝐞 𝐠𝐨̈𝐫𝐝𝐮̈𝐠̆𝐮̈ 𝐳𝐨𝐫𝐛𝐚𝐥ı𝐤𝐥𝐚𝐫 𝐮̈𝐳𝐞𝐫𝐢𝐧𝐞 𝐨𝐤𝐮𝐥 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐬̧𝐢𝐤𝐥𝐢𝐠̆𝐢 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐌𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐨𝐧𝐠𝐢 𝐯𝐞 𝐨𝐧𝐮 𝐠𝐨̈𝐫𝐝𝐮̈𝐠̆𝐮̈ 𝐚𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐢...