smkwm

388 37 22
                                    

Sabah olduğunda belim tutuşmuş halde kalktım. Chuuya hala uyuyordu. Rahatsız etmeden odadan çıktım ve telefonumda kayıtlı olmayam fakat ezberlediğim bir numarayı tuşladım. Telefon uzun bir süre çaldıktan sonra bir ses duymayı başardım. "alo kimsiniz?" stresten elimi yolmayı bırakarak "Ango benim. Ne için aradığım da bi o kadar aşikar." Karşımdaki ses "Çeteyi yeniden kurmana yardım edeceğim. Her zaman yanında oldum biliyorsun." Ellerime baktım. "Biliyorum Ango. Zevzekliği kes de herkesi topla" Dedim. "Tabi paşam. Fyodor hala sana katlanıyorsa git üyelerinden birini iste" dedi. Hemşire odaya girince "Ango eski üyeleri bulup en fazla 3 gün içinde gel yeter." dedim. Fırsat vermeden telefonu kapattım.

Odaya girdiğimde ise Chuuya çoktan uyanmıştı. Bana dönerek "Dazai bunların açıklaması var mı he amcık dazai?" diye sordu. Cevap vermedim. "bunun için bana siktiri çekeceksen çek. Benim yüzünden yaralandın." diyebildim. Bana bakarak "Hayır terk etmeyeceğim it herif" dedi. Başkası olsaydı çoktan terk ederdi. Bu yüzden kızılı daha çok sevdim.

Chuuya'yı hastaneden çıkarıp evine bıraktıktan sonra angonun yanına döndüm. Yanında birkaç kişi olması beni sevindirdi. "Çeteyi yeniden kuruyorum. Fyodor ile hala anlaşmamız var iken Kuzey tarafını Saigiku'ya vereceğiz." Dedim. Beyaz saçlı çocuk "Fyodor ile anlaşman olduğu için buradayım. Ne yaparsan yap ama eğer Fyodor'a bir zarar olursa burda kalacağımı sanmıyorum. Paralı üyeyim bir nevi anlarsın." Gülerek "Shibusawa sahibini savunman güzel fakat o seni bana verirken bu kadar düşünmedi amk." Ortalık kızışmaya başlarken araya sigma girdi. "Herkes ortak amaç için burada değil mi zaten? Tartışmaya gerek yok." Gözlerim birisini aradı. "Fyodor malı ile konuşmaya gidiyorum,  beklersiniz." 2 dk yürüdükten sonra fyodoru aradım. 2 kere çaldıktan sonra açtı. "Efendim dazai malı" sırıtarak "şu malum beyaz saçlıyı benim çeteye göndersene" dedim. Bir süre sessizlik oldu. "Hayır Gogol'u vermeyeceğim göt dazai belasını sikersin çocuğun." Güldüm. "fyodor sikecek değilim" dedim ve ekledim " O istemiyor muydu zaten bana gelmeyi?" Fyodor içini çekti. "eğer gogol'un başına bir şey gelirse öldün göt dazai" dedi ve kapattı. Muhtemelen gogol'u isteyerek büyük hata etmiştim. Fyodor belamı yakın zamanda sikecekti.

Birkaç kişi ve bolca eşkiyanın yanına döndüm. "Gogol da artık bizimle." dedim. Sigma kaşlarını çattı. "Boku yedik dazai. En ufak yara alırsa Fyodor siker bizi" Sırıtarak "Sikilmek istemiyorsak gogol'a yüksek mertebe vermeliyiz ki kavgalara bulaşmasın dedim." ve ekledim "Çetenin başı benim. Benden sonra ango, sigma ve gogol. Nasıl fikir?" Shibusawa "İtiraz etsek değiştireceksin sanki de soruyorsun" dedi. Çok doğru düşünceleri sikimde değildi.

Yaklaşık 2 saat daha bekledikten sonra akşam saat 7 gibi koşarak gelen yamalı donlu gogol gözüktü. "Beni çağırmışsınız ayol" Sigma içini çekti. "Bu mal dazai yüzünden. Sakın salak salak kendine zarar falan verme fyodor sikermiş belamızı. bebek gibi bakıcaz sana" Gogol güldü "Ay öyle mi demiş yerim onu. Hazır söz konusu açılmışken hayırlı cumalar mesajı atmış mıyım fyo'ya" tam telefonu eline almışken telefonunu elinden çekip aldım. "Gogol Siktir git fyodor ile samimiyetini başka yerde yaşa iğrendim ıy valla" Salak bir surat ifadesi yaparak "amk chuuyayı da gördük" dedi Ben tam sinirlenmeye başlarken Ango araya girdi "İt dalaşını kesin de saigiku'nun mekana gidelim." Gogol "Anasını sikeyim saigiku'ya mı bulaştınız?" dedi. Kafamı salladım "He gogol işimiz yoktu bela istedik." örgüsü ile oynarken "Fyodor'un belasını sikmişti bi ara" gözümü devirdim "Dün de chuuya'yı sikiyodu. Son anda yakaladım. Ayrıca etrafa tehlike saçıyo" dedim. Sigma sıkılmış bir şekilde "Amk eve gidiyom ben saati 8 ettiniz. Yarın tekrar toplanıp gideriz. Anam yemeğe çağırıyo" dedi. Yüzümü buruşturdum. "Sen yetim değil miydin sigma?" Kaşlarını çatarak "Dazai siktir git ya. Ben gidiyorum." dedi. "eh iyi yarın toplaşırız o zaman kısır falan da yapıp gelin bari" dedim ve kimsenin bir şey söylemesine izin vermeden ben de eve gitmeye başladım.

Eve geldiğimde kendimi koltuğa atıp ibne grubuna girdim.

Çorabına sahip olamayan Dazai malı
chuuya'ya mı sahip olacakmıs

Kunikida: Dazai malına bir şey vermeyin
Bak chuuyanın haline amk
sikmişler çocuğu 3 dikişi vardı lan
Chuuya sikilirken dazai ne yapıyodu
keyif kahvesi içiyodu
maske yapıyodu cilt bakımı canım çok önemli
sen de su amcıktan ayrılmadın ya chuuya

Kızıll yaa ♡: İçim daraldı amk
kunikida kes 2 dk

Kunikida: Ulan anandan çok seni önemsiyorum be
dediğine bak kahpe
1 sevgili için satıldık anasını satayım

Kızıll yaa ♡: Of
dazai arkadan mesajları okuma sen de

Kunikida: İbneye bak
gelmiş bir de mesaj mı okuyo
hangi yüzüyle

Siz: Anana gösterdiğim yüzle
çok sever anan

Kunikida: Sen kim köpek bi de anan diyo

Siz: Ay of köpek havlıyo
neyse
zaten bi daha chuuya'ya saldıran olmaz
Kunikida sen de chuuya'ya bebek muamelesi yapma
çocuk 3 kişiyi birden dövüyodu

Kızıll yaa ♡: siktir edin aman
oyuna giriom ben sonra yazarsınız

Kunikida: kacıncı bölümdesin sen ya

Kızıll yaa ♡: Ne bilim
herhalde bi 10k oldu

Siz: Ne oynuyosun ki gel beraber oynayalım kızılım

Kızıll yaa ♡: Bebeler anlamaz
Candy crush saga

Siz: ıy
vazgectim
beraber oynamayım

Kızıll yaa ♡: Tamam göt dazai
anca pubg oynarsın sen
neyse
ben kaçtım
ben gelesiye kadar yazmayın
kaçırdığım dedikodulardan asırı rahatsız olurum
ben geldim dicem öyle başlarsınız dedikoduya

Siz: Oldu prenses
*Görüldü*

allah matematikten 28 aldıktan sonra belamı verdi cümle bile kuramıyorum artık neyse bu kitabın yanında bir kitap daha yazmak istiyorum fakat hangi animeden hangi ship olacağına veremiyorum bu yüzden sizden istek alacağım galiba ve hoşuma giden bir animeden sevdiğim bir shipi seçerim veya en kötü aklıma gelen sevdiğim bir shipi yaparım bu kdrdı bb

ulan spotifyimizi calmislar-soukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin