Ben bugün ülkemden gitmek istedim

314 35 41
                                    

Aşağı indiğimde Dazai'yi gördüm. Dazai elinde çiçekler ile beni bekliyordu. Yanına gittiğimde sarıldık biraz. Bana dönerek "Seni bir yere götürmek isterim" dedi. Kaşlarımı çattım. "Gecenin bu saati mi?" dedim. Başını salladı. "Dazai salak salak iş yapma üşüyorum be" Dedim bir sinirle. "Acelesi mi var yarın gideriz." olmaz diyerek bağırdı ve ceketini de bana verdi. Şüphelendim biraz "Neyse" dedim. "Gidelim"

Burası benim için 30 dklık bir uzaklıktaydı.Fakat Dazai buraya gelebilmek için bir saatini ayırmıştı. Bazen bu insanı hak etmediğimi düşünüyorum. Ben onun için yetersizim. Onun sevgisi benim için fazlaydı.

Manzara uzun uzun baktık. Kulaklığımda ise tek bir şarkı vardı. Ben manzara bakarken saçımı kulağımın arkasına attı ve beni izlemeye başladı. "Önündeki manzaraya bak hödük herif bi daha ne zaman gelicez beni bırakıp izle aklına kaydet." Bakmaya devam etti "Eskişehir'in manzarası senin kadar güzel. Ben her güm Eskişehir'i görüyorum ama seni her gün göremem diye korkuyorum." İstemeden gülümsedim dediklerine. "Tam bir boşboğaz herifsin ya. Seviyorum seni." Ben bu çocuğu bir kere daha sevdim.

Bir süre sonra telefonu açtım.



@Chuychyy: Gözünüz manzara görsün be @dazaydegil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@Chuychyy: Gözünüz manzara görsün be @dazaydegil

@dazaydegil: Manzaram önümde zaten benim.
.
.
.
@kknida:Ulan bizi ekip gitmişler @knejii

@knejii: he valla neyse ben botla konuşmaya devam edicem kudur kendi kendine alem sevgilisi ile geziyo bak

@kknida: bunu bana botla sevgili olan birisi söylüyor aq.




Dazai'nin attığım posta mesajından sonra telefonumu kapatıp yüzüne dik dik baktım. O ise gülüyordu. Gözüm elindeki çiçeklere takıldı "Ya sen çiçekleri kendine mi aldın yoksa bana mı ne zaman vericeksin ya" diyerek söylendim. Kıkırdayarak "Zamanı geldi mi ki ya?" dedi. Kaşlarımı çattım. "Dazai götümüz dondu artık ver de gidelim ne dersin?"

Yüzündeki o gülüşü bozmadan elindeki çiçekleri diz çöküp uzattı. "Dazai ne dramatikleştiriyorsun ver işte." Aldım elindeki çiçekleri. "Çok güzel kokuyor lan."

Ben çiçekleri koklarken o kırmızı bir kutu uzattı. Gözlerim açıldı. "Dazai şaka yapıyosun." gayet sakin bir sekilde "yo yapmıyorum.Sen şu kutuyu elimden alıp aç" dedi. Elinden aldım ve açtım. Şok oldum. "Dazai bu ne?" O ise hala yüzündeki o gülümseme ile "Spotify şifreniz. Yüzük için param yetmezdi." Ağlayarak Dazai'ye sarıldım. "teşekkürler dazai. Beni myt müzikten kurtardın." o ise daha çok gülmeye başladı.

Dazai beni evime bıraktıktan sonra grubu açtım

Dazai ne mal adamsın amk

Siz: Şifre buymus amm

Kunikida: Ney şifresi bu abi

Siz: Spotify..

Kunikida: Amk.
Spotify benimdi
ben bile unutmuşum
amk benim spotifyım vardı

Ranpo: Şükürler olsun
Otobüste yaslı kadınların ilahilerini dinlemicem artık

Siz: he valla

Kenji: Sen bunu nerden buldun amk

Siz: Ya bu mal dazai
Bugün beni şelale parka götürdü
gece gece işte gittim ya bi
o sıra
neyse işte ben postu attıktan sonra
bu bana çiçekle kırmızı kutu verdi

Kunikida: yuh

Siz: Bölme amm
kutuyu açtım işte
yüzük yerine bu vardı
Gittim denedim harbiden de şifre oymuş
Sorun şurada biz bu şifreyi neden daha önce denemedik

Kunikida: Malız çünkü chuuya
Mal olmasak sen dazai ile çıkmazdın
Ranpo bi sherlock fanı peşinde koşmazdı
kenji botla konuşmazdı
ben de çok zekiyim

Dazay: He amk he at

Siz: ay aman
ben gidiom
spotifyın keyfini çıkarıcam valla


İlk defa bi kitabımı bitirdim ama ek bölümler atarım bir de diğer kitabıma devam ederim.

Böyle bir günde ben mutlu değilim bari sizin yüzünüz güler diyerekten attım 20 bölümdür güldürebildiysem ne mutlu bana

Unutmayın ki biz ülkeyi uçurumun kenarından kurtardık

ulan spotifyimizi calmislar-soukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin