Selama 3 minggu Suresh memerhatikan Zahidah dari jauh. Di rumah nya, ketika Zahidah ke pekan dengan suami, kadangkala Suresh menyusup masuk ke sekolah dan memerhatikan Zahidah yang berjalan untuk ke kelas. Sampai 1 petang, berkat kesabaran Suresh, dia berpeluang untuk mendekati Zahidah.
Ketika itu sudah pun waktu petang, yang tinggal di sekolah hanya beberapa orang guru antaranya Zahidah, sebilangan murid yang berlatih sukan, pengawal keselamatan yang tidur di pondok pengawal, dan Suresh. Hari tu Zahidah parking jauh sedikit di belakang dewan sekolah, disebabkan hari tersebut ada VIP dari KPM datang ke sekolah untuk program.
Suresh mengekor saja Ustazah Zahidah dari jauh hingga ke kereta. Ketika Zahidah menyusun barang di kerusi belakang dia dalam keadaan tonggeng. Walaupun berbaju kurung labuh dan bertudung labuh, tapi tak menghalang dari Suresh untuk berahi kepada nya. Di mata Suresh, Zahidah sedang berbogel dan bersedia untuk di jimak secara doggie style.
Tapi Suresh tak mahu tergopoh gapah, dia perlu berdiplomasi dengan Zahidah terlebih dahulu, sekiranya dia ingin berada dalam dakapan bogel Zahidah dan kote nya dibenarkan menghunus lubang faraj Zahidah dan diakhiri dengan dipenuhkan setiap rongga faraj Zahidah dipenuhi dengan air mani nya. Dia begitu berazam ingin membajak benih didalam isteri orang nya. Dia sudah berangan, Zahidah akan mengandung dan melahirkan anak nya seramai 3 orang.
Suresh mendekati lalu menegur Zahidah yang ketika itu sibuk menyusun barang. Pada awal nya memori Zahidah sedikit kelabu, kerana dia tidak ingat siapa Suresh, tapi dia yakin dia seolah pernah jumpa Suresh sebelum ni. Selepas diingatkan Suresh, baru lah memori tentang Suresh dan bagaimana Suresh tenung lama pada buah dadanya menerpa. Walaupun dalam keadaan awkward, Zahidah sehabis baik melayani Suresh dengan baik.
30 minit mereka berbual, dari berdiri di sebelah kereta, kepada duduk di kerusi panjang yang ada di belakang dewan sekolah. Sampai lah, di mana Suresh meluahkan perasaan suka nya pada Ustazah Zahidah. Seperti terkena renjatan elektrik, Zahidah sedikit gugup mendengar luahan perasaan Suresh. Tak terhad sampai situ saja, Suresh siap menceritakan bagaimana dia ingin melayari bahtera dengan Zahidah di ranjang. Pulak tu, Suresh kata tiada pilihan diberi pada Zahidah, melainkan Zahidah perlu mengangkang dan melayani dia sehabis baik hingga Suresh tiada tenaga untuk berjimak lagi pada hari mereka bersetubuh.
Zahidah pula walaupun nafsu nya sentiasa minta dibelai, tapi biar lah Bakar yang lunaskan. Bukan Suresh, lelaki bukan Islam, dan kemudian hodoh dan berbau hamis. Zahidah meng-agak bahawa Suresh ni luar dalam tak bersih terutama di bahagian kemaluan nya. Lagi lah buat Zahidah berasa jelik dengan Suresh. Mati hidup balik pun dia tak mahu bersama dengan Suresh untuk ke ranjang.
Lagipun dia ni ustazah, sudah tentu dia ingin menjaga imej muslimah nya dan faham tentang hukum hakam menduakan suami dan berzina.
Zahidah menolak baik dengan menerangkan pada Suresh kenapa perkara yang di minta Suresh takkan berlaku. Suresh sedikit berang, tapi tidak lah sampai mengancam Zahidah. Cuma dia sempat menyambar tepi buah dada Zahidah. Tidak semena-mena kote nya menyembur-nyembur air mani pekat didalam seluarnya. Ngilu disebabkan itu buat tangan nya terlepas pegangan pada buah dada Zahidah. Terkejut Zahidah, walaupun hanya sipi-sipi di tepi bulat buah dada nya, tapi Suresh dapat menikmati kelembutan buah dada Zahidah.
Macam hilang sekejap kekuatan badan Suresh dek sebab ngilu selepas dia berinzal. Zahidah tak tunggu masa lama, dia bangkit dan terus pergi ke kereta nya. Suresh dengan kaki nya menggeletar cuba mengejar Zahidah. Belum sempat Zahidah hendak buka pintu, Suresh sempat menghimpit nya dari belakang badan. Walaupun kedua mereka masih lengkap berpakaian, tapi posisi Suresh dan Zahidah seperti pasangan yang sedang berjimak secara berdiri di mana lelaki di belakang dan perempuan di depan.
Suresh menghentak pinggul nya pada pinggul Zahidah walaupun kedua-dua alat jimak terhalang dek lapisan kain. Zahidah tahu dia tak mampu nak menghalang perilaku Suresh, tapi apa dia mampu, dia melindungi buah dada nya dan kawasan segi tiga nikmat itu dengan tangan nya dari dicabul oleh Suresh yang sudah mabuk dengan nafsu.
7 minit Suresh pseudo-jimak Zahidah. Nikmat nya, seolah macam sedang berjimak secara terus. *pap* *pap* *pap* *pap* *pap* *pap* bunyi hentakan pinggul Suresh pada Zahidah. Bentuk dan rasa kote Suresh yang sedang mengeras dapat di rasai oleh Zahidah ketika Suresh menghenjutnya. Dalam keadaan ketakutan tersebut, Zahidah berharap tiada lah orang lalu di kawasan tersebut. Dia tak mahu menanggung malu akibat di cabul oleh Suresh.
*crutttt**crutttt**crutttt**crutttt*, jelas dengar pancutan air mani Suresh, deras di telinga Zahidah. Tubuh mereka melekat rapat, saat Suresh seolah sedang bercucuk air mani dalam Zahidah, walhal seluarnya habis lencun melekit. Zahidah membayangkan bagaimana sperm Suresh berenang-renang mencari 'telur' nya untuk disenyawakan. 9 bulan terpaksa kehulur kehilir mengendong anak Suresh di dalam perut nya. Anak India bukan Islam yang di kandung nya, dah lah bapak nya hodoh pulak tu.
Macam kerbau kena sembelih bunyi nafas Suresh saat dia melepaskan air nikmatnya itu. Belakang tengkuk Zahidah dicium nya walaupun terlapik dengan tudung labuh. Dia memeluk tubuh Zahidah sambil meraba-raba bahagian lain. Cuma bahagian dada dan faraj saja dia gagal untuk sentuh disebabkan Zahidah sudah melindungi nya dengan erat dan kemas.
Awalnya Zahidah ingin membiarkan saja keadaan itu, memandangkan nafsunya terjentik. Kalau Suresh hendak 1 pusingan lagi pun dia pasrah saja, asalkan tidak berlaku jimak secara terus dan asset nya dapat disentuh Suresh, cukup bagi Zahidah. Saat Suresh sedang mengumpul nafas dan membina tenaga yang sudah lemah untuk dia melakukan lagi aksi tersebut. Zahidah terdengar suara gegak gempita murid yang sedang pulang dari padang menuju ke arah mereka untuk menghabiskan sesi latihan di Kantin bersebelahan dewan sekolah.
Cepat-cepat Zahidah menolak Suresh kebelakang, hingga terjelepok jatuh membontot lelaki India tu. Dan Zahidah terus menghidupkan enjin dan memandu pergi meninggalkan Suresh yang terpaksa merangkak untuk sama meninggalkan tempat tersebut.
Malam itu, ketika Zahidah mandi, dia teringat semula peristiwa petang tadi di belakang dewan sekolah. Hingga dia tak sedar jari nya bermain di sekitar faraj nya. Ketika dia sedang tenggelam dek nafsu, Bakar masuk ke dalam bilik air. Terkejut Zahidah waktu tu. Bakar pula entah kenapa malam tu, terus mendukung Zahidah ke katil mereka dan menyetubuhi Zahidah dengan penuh selera malam itu.
3 pusingan Bakar balun Zahidah malam tu, hingga Zahidah hilang tenaga dek banyak nya dia klimaks. Rupanya Bakar malam tu dia sangat bernafsu dek sebab penangan kopi yang diberi rakan nya petang tadi. Walaupun Bakar suka mendatangi isteri muda nya, tapi Bakar tahu, sekiranya ingin seks yang berkualiti dan dia puas to the maximum. Dengan Zahidah ialah orang nya.
Kalau menjadi lah benih Bakar malam tu, dah tentu Zahidah akan mengandungkan anak ke-5 mereka. Tapi takde rezeki, malam tu sperm gagal cari ovum. Mungkin nak reserve untuk anak Suresh?
YOU ARE READING
Zahidah
RomanceBila bapa seorang anak murid bernama Suresh yang jatuh cinta pada guru kelas yang merupakan seorang ustazah bernama Zahidah. Suresh selalu berfantasi dia mendatangi ustazah Zahidah hingga mengandungkan anak hasil dari benih nya.