Zahidah sebelum subuh lagi dah mandi di bilik air luar rumah sambil membasuh baju dia satu keluarga. Ketika itu Zahidah hanya berkemban dengan tuala yang menutup hingga bawah lutut. Rambutnya di-ikat dengan sanggul yang juga boleh di jadikan senjata untuk mempertahankan diri sekiranya Suresh datang untuk merogol nya.
Walaupun dah masuk umur 46 tahun, badan Zahidah masih solid seperti anak dara 20an. Ini kerana dia sangat menjaga badan, selain dari makan jamu dia juga kerap bersenam dan membuat kerja separa berat untuk beri tubuh nya sedikit kelihatan tegap. Kulit nya licin seperti kulit telor dan berwarna cerah. Hinggakan boleh nampak garisan urat hijau di tangan, buah dada dan bahagian yang mudah timbul urat.
Bulu ari-ari nya sentiasa di trim rapi, ketiak nya pula sentiasa licin mulus. Ini kerana dia pernah membuat lawatan laser untuk mematikan akar bulu ketiak agar tidak akan tumbuh selama nya. Sebagai seorang Ustazah dia juga kerap menitikkan kebersihan dan wangi, sebab itu lah dia jijik dengan Suresh yang pengotor.
Selepas dia membasuh baju dan mandi, dia keluar dari bilik air untuk menyidai kain yang sudah dibasuh ke ampaian. Disebabkan waktu tu gelap lagi dan masih lambat untuk masuk waktu subuh, jadi Zahidah berkemban begitu saja tanpa menutup atas dada dan rambut dengan kain batik yang lain. Fikir dia, tiada siapa lagi bangun dari tidur atau melintasi rumah nya untuk ke kebun atau di jalan raya besar depan rumah nya.
Tengah dia menyidai pakaian, tiba-tiba dia terdengar bunyi geselan daun dan kayu patah. Dia terus mencangkung dan melihat ke arah bunyi tersebut. Berbekal dengan limpahan cahaya dari dapur dan bilik air luar rumah. Kelihatan seseorang yang berjalan seperti tak betul. Setelah diamati, rupanya Suresh yang dalam keadaan mabuk, dan separa bogel tidak berbaju. Mulut nya tidak berhenti menyebut nama Zahidah, "Zeidah....Zeidahhhh... *hic* Zeiii..."
"Aduuuh! si tua hitam ni!", berang Zahidah dengan Suresh ketika itu. Selepas mendekati rumah nya, suara Suresh makin kuat memanggil nama Zahidah. Dia yang khuatir isi rumah terdengar suara Suresh terus bergegas mendapatkan Suresh lalu ditekup nya mulut Suresh.
"Ish! diam lah awak!, nak mati ke?", terjengil mata Zahidah memandang Suresh ketika memarahi nya. Suresh memberitahu, dia terlalu bernafsu malam itu dan merayu agar dapat bersetubuh dengan Zahidah. Tapi seperti Zahidah sedia maklum, orang mabuk ni dia tak sedar pun apa dia cakap. Tapi Suresh ni waktu mabuk ke tak mabuk ke, sama je. Asyik nak minta memantat Zahidah saja.
Tapi tak semudah itu Zahidah ingin menyerahkan lubang faraj nya untuk dirodok oleh Suresh. Ketika Zahidah cuba untuk menyelesaikan masalah ini, Suresh memeluk pinggang Zahidah lalu ditarik mendekati nya. Perut boroi Suresh berlaga dengan perut ramping Zahidah, buah dada nya melekap di dada Suresh yang berbulu. Kote didalam seluar Suresh dapat dirasai terbojol oleh kawasan faraj nya. Tanpa menunggu respond Zahidah, Suresh terus menjilat dan mencium leher dan dada Zahidah. Terkeluar suara erangan kecil Zahidah, dan ketika itu nafsu nya tiba-tiba naik.
Cepat-cepat Zahidah menolak kepala dan badan Suresh ke belakang, hampir saja dia terjatuh membontot namun sempat di tahan oleh Zahidah. Tangan Suresh di tarik Zahidah dan membawa ke belakang bilik air. Zahidah segera bersandar ke dinding sambil menarik rapat Suresh ke arah tubuh nya. Seluruh tubuh Zahidah di raba kecuali di bahagian dada dan buat pertama kali Zahidah mengeluarkan kote Suresh dari seluarnya. Lalu dia menggosok perlahan sambil menarik kulup nya ke bawah untuk mengeluarkan kepala kote Suresh yang kemerahan.
Berulang kali dilakukan hingga Suresh terkeluar air mazi (precum). Kemungkinan disebabkan Suresh dalam keadaan mabuk dan tidak akan ingat apa yang berlaku, Zahidah sedikit berani melayani nafsu nya. Asalnya sekadar ingin menggosok kote Suresh di perut dan tuala nya saja, tapi lain jadi nya, bila dia melakukan handjob pada Suresh.
Zahidah terus membuka simpulan tuala nya lalu di sangkutkan di kepala paip yang berdekatan dengan nya. Seluar Suresh juga dilorotkan ke bawah hingga kedua-dua mereka bertelanjang bulat. Kepala kote Suresh dimain-main dengan kuku nya hingga terpancut kote India tersebut dek sebab ngilu kegelian. Habis lencun tangan Zahidah ketika itu, tapi ianya tidak terhad sampai situ saja, dengan lendir air mani Suresh tadi digunakan sebagai pelincir untuk Zahidah melancapkan Suresh buat kali ke dua.
Puting Zahidah dihisap seperti vakum oleh Suresh ketika dia sedang menikmati lancapan Zahidah terhadap nya. Tangan kiri Suresh menupang badan nya ke dinding, manakala tangan kanan memeluk belakang tubuh Zahidah.
Tidak tahan dengan hisapan Suresh, dia menekan bahu Suresh melutut dan membawa kepala Suresh ke kawasan faraj nya. "Aaaahhh~!", ternganga mulut Zahidah mengerang, apabila Suresh mula menjilat sekitar pintu masuk faraj nya, dan kemudian memasukkan lidah nya ke dalam lubang Zahidah. Semasa Suresh sedang menghisap biji kelentit Zahidah, dia mengorek lubang faraj Zajidah dengan satu jari, dan kemudian menambah jadi dua setelah beberapa ketika. Digosok-gosok rongga faraj Zahidah hingga tersentuh bahagian g-spot Zahidah. Apa lagi, seperti terkena renjatan eletrik, Zahidah terus klimaks buat kali pertama.
"Not bad juga si India ni", Zahidah mengumpul nafas sambil memandang ke arah Suresh yang membalas pandangan nya. Tangan nya memaut semula kote Suresh tadi dan menyambung lancapan nya. Beberapa minit kemudian, Zahidah membawa kote Suresh tadi didepan pintu faraj nya. Setelah berfikir sejenak, dari sekadar menggesel kote Suresh di permukaan pintu faraj nya hingga Suresh terpancut, Zahidah memasukkan keseluruhan batang kote Suresh ke dalam faraj nya.
"Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai aku bunting anak hindu ni", selesai saja keseluruhan batang kote Suresh dalam liang faraj Zahidah, tak tunggu lama Suresh terus menghenjut Zahidah dalam posisi missionary berdiri. Disebabkan batang kote Suresh ni seperti ada biji-biji macam jerawat, ia memberi sensasi ngilu bila biji tersebut bergesek dengan dinding liang faraj Zahidah. Sampaikan Zahidah sukar untuk berdiri betul, dek kerana lututnya seperti kehilangan kekuatan.
Tempo dayungan Suresh mengepam faraj Zahidah dalam keadaan santai, satu nya sebab tak mahu menghasilkan bunyi kulit berlaga, takut kantoi pula nanti. Kedua sebab Zahidah nak menikmati persetubuhan haram dan yang dia juga benci. Tapi dah sebab terlalu gian, dia terpaksa mengecualikan saat ini dan hanya untuk waktu ini saja.
Dari posisi Missionary berdiri, kepada doggie style hingga ke the Yab-yum iaitu Suresh duduk diatas lantai dan Zahidah duduk di atas peha nya menghadap Suresh, sebelum Suresh memancutkan air mani nya sebanyak 12 das ke dalam rahim Zahidah. Ketika Suresh sedang klimaks pun, Zahidah masih menghenyak pinggul nya ke atas bawah sampai Suresh klimaks buat kali ke-3 kurang dari 1 minit.
Tidak terus mengeluarkan kote Suresh dari faraj nya, Zahidah memerhati saja Suresh yang sedang terbaring dengan dada berombak kepenatan. Zahidah menggerakkan pinggul nya ke depan ke belakang sehingga kote Suresh yang lembik tadi kembali menegang dalam faraj nya. Dia mencabut sanggul nya itu, lalu dicucuk ke leher Suresh dan memberi amaran untuk tidak lagi menganggu atau mendekati dia selepas ini, walaupun Zahidah tahu umpama mencurah air ke atas daun keladi disebabkan Suresh takkan ingat apa-apa selepas dia sober nanti.
Belum sempat Suresh hendak memancut lagi, terus Zahidah bangun dan berkemban semula dan menghalau Suresh pergi dari situ sebelum isi rumah terjaga dari tidur. Macam tak cukup tanah Suresh melarikan diri, seluarnya pun dia terlupa nak ambil.
Zahidah terus membersihkan diri nya dan mengorek keluar segala baki air mani yang masih ada dalam liang faraj nya. Dan berserah pada takdir sekiranya benih Suresh itu menjadi atau tidak.
Bagi Zahidah, yang istimewanya pasal batang Suresh ni disebabkan biji-biji dikeliling batang Suresh yang memberikan kesan/sensasi ngilu pada faraj nya. Dari segi saiz dan bentuk, sedap lagi Bakar.
Dan hari berlalu seperti biasa, diganggu dan dicabul Suresh yang tak ingat apa yang berlaku antara dia dengan Zahidah.
YOU ARE READING
Zahidah
RomanceBila bapa seorang anak murid bernama Suresh yang jatuh cinta pada guru kelas yang merupakan seorang ustazah bernama Zahidah. Suresh selalu berfantasi dia mendatangi ustazah Zahidah hingga mengandungkan anak hasil dari benih nya.