Kepala cendawan menembusi belahan daging faraj yang becak seperti ada mata air didalam nya. Perlahan-lahan ia bergerak dengan dinding liang faraj mengemut kepala dan batang yang sedang memuatkan keseluruhan batang didalam nya. Dua insan bercumbu seperti meluahkan segala rasa didada dan kemaluan mereka. Setelah 1 minit Samad parking kote nya untuk memberi masa faraj Zahidah adapt dengan saiz batang nya, dia menarik perlahan keluar batang nya, dan ketika kepala cendawan nya hampir nak keluar, dia menyantak semula ke dalam.
Samad mendayung dengan tempo yang relaks, tidak perlu gopoh hendak laju. Lagipun tenaga nya sudah tidak kuat seperti muda dulu, bahkan dengan tempo sebegini lebih rasa nikmat untuk kedua pasangan. Leher Zahidah dicumbu dan dijilat hingga basah, sebelum turun ke dada nya. Dihisap, dijilat dan digigit lembut puting buah dada Zahidah. "Ahhh", Zahidah mengerang dan kali ni dia tak menutup malah tidak menahan suara nya dari mengerang. Siapa je ada dalam kebun getah pada waktu ini.
Samad dan Zahidah semakin tenggelam dalam nikmat nafsu persetubuhan mereka, hinggakan Samad meracau, tak sedar apa yang diungkap nya
"Sedap nya puki kau Zahidah, kau jadi isteri aku"
"Kau dah bagi aku rasa ni, kau kena bertanggungjawab. Kau kena jadi bini aku, supaya bila aku balik dari kebun, kote aku ni ada tempat untuk lepaskan air"
"Kau pun rasa kote aku lagi sedap dari Bakar kan?, tinggal kan dia, jadi bini aku"
"Takpelah kalau kita terpaksa lari, aku boleh cari kerja lain"
Zahidah walaupun diam saja tidak melayan segala apa yang diracau oleh Samad. Sedikit sebanyak potong juga stim, namun biar lah gatal di faraj nya di garu oleh Samad. Dia lebih rela Samad berbanding Suresh, entah kenapa. Sedap memang sedap dengan Samad, tapi ada banyak benda yang Samad kalah dengan Bakar. Bukan saja di ranjang, tapi di semua segi. Bakar tidak hanya memandang Zahidah sebagai alat pelempias nafsu semata, walaupun setiap kali berjumpa tak sah, kalau tak banjir faraj Zahidah dengan air mani Bakar. Kalau tak, takde lah sampai 4 anak dan 5 kalau yang bongsu itu panjang umur nya sehingga dilahirlkan.
Bakar melayaninya selayaknya sebagai seorang Isteri. Walaupun sudah beristeri 2, dan kerap culas dalam nafkah seks pada awal perkahwinan dengan madu nya, tapi Bakar tak pernah culas bab lain. Bahkan Bakar membelanjakan banyak wang untuk Zahidah kekal cantik dan menarik, kalau tidak, tiadalah ramai lelaki hidung belang hendak creettt didalam Zahidah.
Walaupun dia mencurangi Bakar, namun hati nya tidak lah rela kecuali disebabkan tenggelam dalam nafsunya. Dan dia bernekad, selepas melayani Samad malam ini, dia ingin menjauhi dari zina terkutuk ini. Kalau pun Samad hendak membocorkan rahsia nya pun dia tak kisah, walaupun diceraikan Bakar. Tapi nyawa Samad atau mana-mana bahagian tubuh badan Samad akan menjadi galang ganti nya.
Samad memeluk Zahidah dengan erat, dengan tempo dayungan pinggulnya sedikit dilajukan. Muka nya diletakkan di alur buah dada Zahidah, dan ketika nafas nya tidak teratur, Zahidah merasa sedikit geli geletek. Dia merasakan batang Samad seperti semakin membesar dan memanjang, ini sebab kepala kote Samad kerap kali mengetuk pintu rahim nya dan faraj nya rasa semakin senak.
Otot faraj Zahidah merenggut batang Samad seperti mengurut nya dengan 1 teknik istimewa, memberikan sensasi terulung kepada Samad, seolah-olah dia sudah berada di syurga dunia. Tak pernah dia merasa sedemikian bila dengan Isterinya dulu. Zahidah memang istimewa, dan membuatkan Samad semakin tergila-gila untuk menjadikan Zahidah isterinya.
Tubuh Samad tiba-tiba menegak jauh dari dada Zahidah, dan pinggul nya semakin dilajukan, hingga mengeluarkan bunyi geselan kote dan faraj disebabkan cecair *squish**squish**squish**squish**squish*, dan kulit menampar kulit *pap**pap**pap**pap**pap*. Sebelah kaki Zahidah diletakkan di atas bahu Samad menjadikan liang faraj Zahidah semakin menyempit, seterusnya menekan lagi batang Samad yang laju mengepam air mani dari telur nya ke kepala kotenya.
YOU ARE READING
Zahidah
RomanceBila bapa seorang anak murid bernama Suresh yang jatuh cinta pada guru kelas yang merupakan seorang ustazah bernama Zahidah. Suresh selalu berfantasi dia mendatangi ustazah Zahidah hingga mengandungkan anak hasil dari benih nya.