Separuh jalan

24.6K 105 1
                                    

Suresh dah menjadi rutin setiap hari menyusup masuk ke perkarangan sekolah anak nya untuk menghendap Ustazah Zahidah dan cuba mencari peluang untuk mendekati nya. Walaupun sudah banyak kali dia dapat mendekati Zahidah, tapi tak pernah dia berjaya untuk memasukkan kote nya ke dalam liang faraj, walaupun dalam mulut comel Zahidah. 

Paling lebih pun sekadar dapat memancutkan air mani ke atas punggung Zahidah. Disebabkan itu, Zahidah kerap membawa pakaian lebih bila Suresh berjaya mendekati dan melancap didepan nya. Sampai guru-guru lain pun pelik kenapa Zahidah sejak kebelakangan ni kerap bertukar pakaian selepas 1/2 waktu persekolahan. Alasan Zahidah ialah, dia tak selesa apabila berpeluh, jadi dia perlu untuk mandi dan menukar pakaian. 

Disebabkan musim sekarang, musim panas, jadi alasan Zahidah diterima tanpa banyak soal. Malah ada guru juga yang bawa pakaian lebih, terilham dari alasan Zahidah.


Satu petang, ketika guru dan murid sedang bergotong royong untuk pesta akan datang disekolah, Zahidah yang selesai tugasan nya ingin berehat sebentar sebelum pulang. Pada asalnya bilik tempat dia berehat ada ramai guru dan murid yang turut sama berehat dan berbual sesama sendiri. Tapi seorang demi seorang meninggalkan bilik tersebut untuk membantu menyiapkan tugasan yang tinggal. Tinggal lah Zahidah keseorangan terlelap tanpa perlindungan.

Suresh yang dari tadi mencari Zahidah, melintas dihadapan bilik tempat Zahidah berehat, ternampak Zahidah sedang tidur di atas sofa. Tudung Zahidah terselak, mendedahkan bentuk buah dada kiri ranum Zahidah yang sangat mengiurkan Suresh ketika itu. Tanpa menunggu lama, Suresh terus masuk ke bilik tersebut, sambil mata nya liar melihat sekeliling sekiranya ada yang ternampak dia masuk ke bilik tersebut. 

Cepat-cepat dia mengunci pintu tersebut, dan menutup sebahagian lampu agar tiada orang perasan kelibat dia sedang melakukan perbuatan terkutuk pada Zahidah. Suresh menyingkap tudung labuh Zahidah ke atas dada. Sambil meneguk air liur nya, dia sempat mengambil beberapa gambar untuk dijadikan memori dan modal. Mula dengan jari telunjuk, dia mencucuk sedikit di bawah buah dada Zahidah ingin melihat respond Zahidah ketika itu. Bila melihat Zahidah masih lena, satu persatu jarinya mula menakluk buah dada Zahidah sampai lah keseluruhan buah dada Zahidah berada dalam genggaman tangan Suresh.

Dengan perlahan dan penuh berhati-hati Suresh mula mengerlus dan menggosok buah dada Zahidah. Kote di dalam seluar nya terpaksa di keluarkan kerana terlalu tegang. Ini semua kerana kenikmatan pertama kali memegang buah dada wanita yang didamba nya. Walaupun dia pernah memegang buah dada wanita, yakni isteri nya. Tapi bagi Suresh, buah dada Zahidah sangat istimewa.

Dari satu buah dada, kepada dua buah dada Zahidah di mainkan serentak. Tetapi disebabkan bra, Suresh tidak dapat bermain puting Zahidah. Dan Zahidah sudah mula mengerang perlahan, dan kawasan segi tiga nya dah mula basah. Namun Zahidah masih belum terjaga, dan lena dalam mimpi yang ketika itu dia sedang bersama dengan suami nya Bakar. 

Kaki Zahidah, di angkat dan kuak untuk Suresh bercelapak di antara 2 peha nya. Namun malang bagi Suresh, kerana Zahidah memakai seluar jenis cargo dan bertali pinggang, menjadikan sukar untuk Suresh membuka dan melorotkan seluar Zahidah.  Kecewa betul Suresh pada saat itu, walaupun baju Zahidah sendiri pun sukar untuk dia tarik ke atas, hanya sekadar dapat mendedahkan perut ramping Zahidah.

Ikutkan hati, tak dapat menikam faraj Zahidah dengan kote kulop nya, dapat dikepit di tengah alur buah dada lalu di gesek hingga terpancut pun cukup membahagiakan. Namun nasib Suresh belum sampai. Tapi dia tak mahu pulang dengan tangan kosong. Pada mula nya dia menggeselkan kote di atas perut Zahidah, sambil dia bermonolog, "Ini lah tempat anak aku akan tinggal selama 9 bulan" dalam slang India Selatan nya tu.

Tak sampai 5 minit, Suresh sudah memancutkan air mani nya dengan banyak, namun banyak kena di tempat sandar sofa saja, bukan di atas perut Zahidah. Nafsu Suresh masih belum puas, dia kembali bercelapak di antara 2 peha Zahidah, lalu di ambil nya bantal dan diletakkan di bawah punggung Zahidah perlahan-lahan. Walaupun berlapik seluar cargo, namun boleh lah dari takde langsung, Suresh mula menggerakkan pinggulnya seperti sedang berjimak.Dirapatkan sedikit kaki Zahidah agar kote nya itu dapat di apit ketika sedang menggeselkan batang nya di kawasan faraj.

Masih nikmat buat Suresh, hingga bibirnya dijuihkan kerana menahan sedap. Sambil mendayung tangan nya mencapai buah dada Zahidah untuk di ramas. Hinggakan ketika sedang tenggelam dengan nafsu nya, Suresh tidak perasan yang dia terpicit kuat buah dada Zahidah hingga, Zahidah terjaga. Dalam keadaan mamai, Zahidah cuba untuk memahami apa yang berlaku, dan kenapa di celah kangkangan dia ada lelaki yang dia sangat takut.

Sedikit panik, tapi Zahidah masih membatu, membiarkan Suresh yang tak perasan pun Zahidah dah terjaga kerana dia memejamkan mata menikmati 'persetubuhan' ini. Kerana Zahidah terperangkap di antara nikmat dan takut. Mata Zahidah terpaku di batang kote yang maju mundur di atas permukaan kawasan faraj nya itu. Dalam fikiran nya sedang melawan nafsu, beberapa bayangan terbit di otak nya membayangkan kote Suresh sedang keluar masuk dari faraj nya. 

Secara tak sedar, jari Zahidah membuka kepala tali pinggang nya dan butang seluar kargo, lalu zip nya diturunkan. Ketika itu Zahidah seperti "Ahh persetankan, dah alang-alang ni", kalau tadi lapisan antara faraj dan kote ada dua, iaitu seluar cargo dan panties, kini hanya tinggal panties saja. Suresh yang terperasan terus membuka mata dan dalam keadaan gementar melihat Zahidah sedang menenungnya, namun pinggul nya masih tidak berhenti.


Zahidah melorotkan seluar dan panties walaupun sedikit payah, dan kini Zahidah bottomless. Suresh seaakan tidak percaya yang hari yang di impikan adalah hari ni. Dan yang paling mengembirakan, ia mendapat kerjasama Zahidah yang sebenarnya sudah terlalu bernafsu akibat dirangsang.

Kini hanya tinggal untuk Suresh menghunus senjata nya ke dalam sarung Zahidah. "Perlahan-lahan.. aahhh", kepala kote Suresh mula membelah faraj Zahidah yang sudah becak, menjadikan ianya sangat lancar walaupun berasa sempit. "oooouuffff", Suresh memuncungkan bibirnya saat menikmati batang nya sedikit demi sedikit memenuhi liang faraj Zahidah. Biji-biji di keliling batang kote Suresh memberikan sensasi ngilu pada faraj Zahidah. Dinding faraj Zahidah merenggut batang Suresh seperti sedang mengurut. Hampir terpancut Suresh waktu tu, namun dia cuba menahan untuk dia menikmati dayungan sebelum dia memuntahkan benih nya untuk disemai dalam rahim Zahidah.

Selesai sudah keseluruhan batang Suresh ditelan faraj Zahidah. Suresh  berhenti sebentar dan mengambil nafas, sebelum mendayung untuk membiarkan batang nya beradaptasi agar tidak cepat pancut. Baru hendak mendayung, tiba-tiba Zahidah mendapat panggilan telefon, dan di paparan kelihatan nama Bakar. Panik sebentar kedua-dua mereka, namun Zahidah menjawab panggilan dengan tenang, walaupun dada nya berombak. Terus dikeluarkan kote Suresh dari farajnya.

Aduh seksa nya. 

Selepas panggilan ditamatkan, Suresh terus menolak Zahidah ke dinding, di angkat sebelah kaki Zahidah, lalu diposisikan kote nya di depan pintu faraj. Terpejam mata Zahidah saat batang Suresh mula memenuhi semula liang faraj nya, tiba-tiba Zahidah menolak Suresh. Kerana saat dia baru hendak menikmati aktiviti senggama itu, muka suami nya muncul di fikiran dan statusnya sebagai seorang ustazah. 


Suresh yang dah jauh tenggelam dalam nafsu, mula bertindak ganas dan ingin merogol saja Zahidah. Namun, ketukan pintu menyelamatkan Zahidah dari diperkosa. Selepas saja dia berseluar semula, terus dia membuka pintu untuk membenarkan murid masuk ke dalam bilik. Suresh pula terpaksa bersembunyi hingga tamat sesi persekolahan. Berang dia waktu tu, dan dia beriltizam, waktu hendak pulang nanti, Zahidah mesti disetubuhi nya. 

Tapi malang nasib Suresh, sebab Zahidah sudah pulang melarikan diri terlebih dahulu, dan yang akan menutup bilik tersebut adalah guru lelaki yang bertugas menjaga bilik tersebut.


_____


Di rumah, Zahidah mengorek liang faraj nya itu seperti sedang mengeluarkan air mani walaupun tiada. Sebab dia sebenarnya merasa jijik dengan Suresh dan kote nya yang kotor itu, walaupun awal nya dia menikmati. Dia juga merasa jijik dengan diri nya, disebabkan dia boleh tertewas dengan nafsu dan membiarkan Suresh merendamkan kote nya didalam faraj yang khusus untuk suami nya.

Sejak dari kejadian hari itu, Suresh semakin sukar untuk mendekati Zahidah. Kerana Zahidah semakin lincah dalam mengelak diri nya bertembung dengan Suresh.

ZahidahWhere stories live. Discover now