Ketika dia duduk di bilik guru untuk menyiapkan soalan peperiksaan yang akan berlaku tak lama lagi. Tiba-tiba terlintas di kepala nya tentang kejadian dia bersetubuh dengan Suresh bulan lepas. Walaupun dia yang memainkan peranan, tapi ianya disebabkan dia terperangkap dengan nafsu dan juga mengelakkan isi rumah nya terjaga kerana Suresh berbuat bising. Bukan kerana kerelaan hati nya untuk bersetubuh.
Cukup menggangu fikiran nya, sampaikan dia menggigit bibir dan menggengam penumbuk. Tapi dia cuba berdamai dengan fikiran nya bahawa Suresh tidak dapat menikmati secara total pun, memandangkan dia berada dalam keadaan tidak cukup akal ketika mabuk. Namun tetap tak boleh menenangkan dia. Lama-kelamaan Zahidah tenang sendiri selepas ingatan tersebut berlalu pergi dibawa angin.
Hujung minggu, Zahidah keseorangan saja di rumah nya, memandangkan ada anak nya di kolej dan ada yang keluar bersama dengan rakan-rakan ke bandar. Manakala anak nya yang kecil pulak ke rumah nenek nya di kampung sebelah. Zahidah yang berpakaian T-shirt round neck lengan pendek, dan berkain batik tanpa memakai bra keluar dan duduk di pangkin bawah pokok untuk dia mengambil angin petang.
Kecuaian untuk Zahidah kerana dia tak membawa apa-apa senjata, sekalipun sanggul untuk mempertahankan diri. Suresh yang menanti saat itu, cepat mengambil peluang untuk mendekatinya. Dia dipeluk Suresh dari belakang untuk mengelakkan Zahidah melarikan diri. Sambil mengunci tubuh Zahidah, Suresh mengambil peluang untuk meramas buah dada Zahidah.
Dalam keadaan terdesak Zahidah ligat berfikir apa yang boleh dijadikan sebagai kekuatan untuk dia berunding dengan Suresh agar tidak meng-apa-apa kan dia. Namun dia tidak mampu berfikir dengan betul selepas jari Suresh bermain dan mencubit puting nya. Baju nya di tanggalkan Suresh lalu di campak ke tepi. Zahidah cepat-cepat menutup buah dada nya dengan lengan. Dia yang tidak boleh melarikan diri mula berunding dengan menawarkan agar Suresh sekadar melancap sambil melihat tubuh nya, kalau nak lagi sedap dia menawarkan seluar dalam nya untuk dijadikan tempat Suresh melancap.
Suresh menolak kerana dia mahu lebih lagi. Ketika menunggu tawaran Zahidah seterusnya, Suresh mula menanggalkan pakaian nya hingga dia bertelanjang bulat. Zahidah kemudian menawarkan untuk melancapkan Suresh sambil Suresh memegang buah dada nya. "Deal!", Suresh menerima tawaran tersebut. Boleh lah dari takde.
Zahidah meludahkan tapak tangan nya, kemudian di sapu ke seluruh batang Suresh untuk dijadikan pelincir. Walaupun geli melihat kote Suresh yang buruk tu, dia terpaksa memegang juga kalau dia tak mahu dirogol. *squish**squish**squish**squish**squish*, bunyi lancapan tangan Zahidah pada batang nya, Suresh mendongak ke langit sambil memejam mata untuk menikmati. Sesekali dia membuka mata nya untuk melihat jari jemari Zahidah mengelus dari kepala kotenya hingga ke pangkal ari-ari.
Air mazi Suresh terbit keluar tidak berhenti, selepas setitik demi setitik. Hingga ianya menjadi pelincir semula jadi. Zahidah begitu tekun memainkan batang Suresh, bermula dari menggunakan kuku dan menggaru di bahagian kepala kote Suresh hingga kepada kedua tangan nya seperti sedang 'Squeeze' batang Suresh. Nafas Suresh menjadi semakin tidak teratur, dan sudah rasa pergerakkan air mani di dalam batang nya.
Kemudian dari perlahan lancapan kepada laju, selepas itu diperlahankan semula. Apabila kelihatan Suresh ingin memancutkan air mani, Zahidah memegang erat batang Suresh untuk menghalang dari Suresh klimaks.
Entah apa setan merasuk Zahidah, tiba-tiba dicium nya batang Suresh sebelum dijilat dari telur hingga ke bawah lipatan kulup. Memberi sensasi maha agung pada Suresh, terangkat-angkat pungung nya diperlakukan sebegitu oleh Zahidah. Tak mengambil masa yang lama, dari perjanjian sekadar untuk melancapkan terus menjadi aktiviti blowjob.
Dikemam-kemam kepala kote Suresh, sambil matanya melirik tenung tepat ke mata Suresh yang juga melihat Zahidah mengemam kepala kotenya. Mimpi apakah ini?
*slurrrppp*, sekali harung, 1 batang terus dalam mulut Zahidah hingga ke anak tekak. "Arghhhh!", Suresh mengerang kuat sambil meramas rambut Zahidah. Lidah Zahidah dipusing-pusing ke seluruh batang Suresh memberikan 1 pengalaman gila yang tak pernah Suresh rasa sepanjang hidup nya. Kemudian kote nya dikeluarkan dari mulut sebelum di masukkan semula dan dihisap oleh Zahidah seperti menghisap aiskrim.
2 insan yang berada di bawah pokok yang rendang sedang menikmati aktiviti seksual ringan, dengan kepala wanita dicelah kangkang si lelaki, naik turun berulang kali. Buah dada Zahidah sentiasa diramas kasar oleh Suresh yang tidak senang duduk menahan ngilu sedap disebabkan skill hisapan Zahidah yang dipelajari nya ketika berurut dengan seorang bidan. Yang paling celaka nya, bidan tersebut menyuruh Zahidah practice hisapan tersebut pada ayah si bidan yang berusia 78 tahun. Mahu tak mahu dia terpaksa turuti, semua ini kerana Bakar. Bergelen-gelen air mani orang tua itu ditelan, hingga Zahidah sendawa seperti kekenyangan.
Untuk mempercepatkan sesi hisap kote tersebut, Zahidah menggunakan kedua tangan nya untuk digosok batang Suresh bagi memberikan sensasi ngilu paling maksimum dengan hanya kepala kote Suresh saja dihisap. Kurang dari 3 minit, berdas-das air mani Suresh memenuhi mulut dan seterusnya dalam perut nya. Walaupun Suresh sedang klimaks maha dahsyat, Zahidah masih meneruskan hisapan dan lancapan nya hingga lah batang Suresh lembek.
(Teknik hisapan kemuncak Zahidah pada Suresh)
Suresh terbaring tak mampu bangun atau bergerak kerana seperti pancutan air mani nya tadi membawa keluar sekali semua tenaga dia. Suresh mula merasakan Zahidah bukan wanita biasa, dan dia berasa bersyukur dapat menikmati permainan seperti ini. Suresh mula merasakan dengan hisapan kote saja sudah memadai kalau dia mahu aktiviti ini diteruskan.
Tapi tiba-tiba Suresh keluar tanduk, selepas melihat tubuh Zahidah dari belakang yang kelihatan begitu seksi ketika dia hendak memakai semula baju nya. Entah dari mana datang nya tenaga dia, Suresh pantas bangun dan menarik Zahidah lalu di tolak nya ke atas pangkin
"Maafkan aku cikgu, aku tak tahan..." Suresh menanggalkan semula baju Zahidah lalu dihisap rakus buah dada nya, kemudian di koyakkan kain batik nya. Saat itu Zahidah tahu, tiada jalan berpatah balik. Matanya redup dan dahinya berkerut sayu memandang ke arah Suresh yang seeperti sudah kehilangan akal.
YOU ARE READING
Zahidah
RomanceBila bapa seorang anak murid bernama Suresh yang jatuh cinta pada guru kelas yang merupakan seorang ustazah bernama Zahidah. Suresh selalu berfantasi dia mendatangi ustazah Zahidah hingga mengandungkan anak hasil dari benih nya.