Zahidah mengambil cuti 3 hari atas alasan kecemasan, tapi sebenarnya dia ingin bertenang disebabkan trauma yang dihadapi nya. Selepas kejadian tu, dia kerap bermimpi dia sedang disetubuhi Suresh hinggakan kelihatan ada 2-3 budak India yang masih kecil bersama dengan mereka. Kalau ikut mimpi tersebut, Suresh dalam mimpi menyatakan kanak-kanak itu adalah hasil persetubuhan mereka berdua. Dengar saja ungkapan tersebut, Zahidah terus terjaga dari tidur.
Disebabkan Bakar tidak sentiasa bersama dengan dia, jadi ketika dia terbangun dari mimpi, tiada Bakar di sebelah untuk menenangkan dia. Akhirnya dia menjadi semakin tertekan, dan mengambil keputusan untuk berehat 3 hari. Dia pun sudah mendapat Medical Certificate dari Klinik Kesihatan dan Klinik Pakar untuk bahagian Psychiatric ni.
Dalam 3 hari dia cuti, dia mengambil keputusan untuk mengemas rumah nya, dan melakukan aktiviti senaman untuk menyibukkan diri nya dari kerap terfikir kejadian yang dihadapi nya dulu. Ketika di rumah Zahidah suka memakai T-Shirt round neck dan berkain batik lepas tanpa memakai bra. Menurut Bakar, Zahidah memang kelihatan seksi ketika mengenakan pakaian sebegitu, dia sendiri akui walaupun dia lebih kepada isteri muda, tapi apabila dia melihat Zahidah sebegitu, terutama dari belakang. Memang akan menjentik nafsu Bakar, seterusnya berlaku lah adegan ranjang tidak kira sama ada Zahidah sedang melakukan kerja rumah atau berehat.
Zahidah tidak kisah pun, malahan dia memberikan layanan terbaik pada suami nya, hinggakan mata hitam Bakar boleh hilang saat dia klimaks. Selepas suami nya berdengkur tidur kepenatan, dia akan mengambil nafas semula sebelum berpakaian dan menyambung semula kerja nya. Selepas itu baru lah dia kejutkan suaminya untuk mandi wajib bersama. Tapi kebiasaan nya dia akan dibalun 2 pusingan lagi sebelum mereka mengangkat hadas besar.
Antara sebab kenapa Bakar masih menyayangi Zahidah, dan melaksanakan tugas nya untuk melegakan tekanan seksual Zahidah. Cuma biasa lah, manusia ni susah sikit nak bersifat adil, maklum lah ada barang baru dan lagi bergetah dari yang lama. Tapi kalau ikutkan Zahidah masih bergetah lagi, cuma tidak lah seperti madu nya itu. Tapi USP Zahidah yang diakui oleh Bakar adalah layanan, bentuk tubuh nya dan asset yang dia ada.
Suresh yang menyusup masuk ke sekolah anak nya itu, tercari-cari mana Zahidah. Bila waktu malam, dia bertanya pada Lingham. Awalnya Lingham sendiri tidak tahu, tapi pada hari kedua selepas dia bertanya kepada guru ganti, petang tu dia memberitahu Suresh yang Ustazah Zahidah mengambil cuti rehat selama 3 hari. Terus kote Suresh mencanak naik bila mendengar jawapan Lingham tu. Sebab di kepala nya seperti mencurah-curah bayangan apabila dia ke rumah Zahidah keesokan hari nya.
Pada hari ketiga, Zahidah membersihkan halaman rumah nya. Memandangkan rumah Zahidah agak ke dalam sikit dari jalan besar, jadi Zahidah tidak mengenakan sebarang tudung. Dia hanya berpakaian seperti kebiasaan saja. Sekiranya ada orang PosCepat datang dia boleh dengar bunyi deruman enjin kenderaan mereka, dan Zahidah boleh segera ke dalam untuk mengenakan tudung express.
Cumanya pada hari itu yang datang ke rumah nya tidak menggunakan kenderaan malahan 'tetamu' itu menyusup ceroboh ke perkarangan rumah nya dengan menghasilkan bunyi tapak kasut/selipar nya seminima mungkin. Hinggakan bila dia sudah didepan Zahidah pun, Zahidah lewat untuk sedar kehadiranya.
Kolar leher round neck Zahidah agak longgar, jadi apabila dia menunduk untuk menyapu daun kering, sesiapa yang terlihat bahagian leher nya itu pasti seolah mendapat rezeki melihat keindahan 2 bukit yang sangat indah. Dan yang paling orang tak tahan, bila kelihatan puting buah dada nya yang begitu cantik menghias. Bayi pun boleh teguk air liur untuk menghisap puting tersebut, apa entah lagi orang dewasa yang sedang memuncak nafsu nya.
Suresh yang terlihat pemandangan tersebut, tidak sedar tangan nya mengeluarkan kote kulop nya dari seluar, lalu diurut perlahan-lahan hingga tegang sepenuh nya. Kemudian di lajukan bila nafsu nya menggelojak bila terlihat buah dada Zahidah yang bergayut itu bergetar ketika tangan nya menghentak penyapu nya di batang penyodok untuk menanggalkan ranting yang terlekat di penyapu.
*sup**sup**sup**sup**sup*, bunyi lancapan Suresh bila kulit tangan nya bergesel dengan kulit kote nya. Pada awal nya Zahidah tak sedar, tapi bila makin kuat, dia mendongak ke depan untuk melihat punca bunyi. Terkejut Zahidah ketika itu, bila imej kote kulop dengan kepala kemerahan betul-betul depan mata nya. Kepala kote Suresh bila ditarik akan muncul, tapi bila ditolak, seperti kura-kura yang masukkan kepala dalam cengkerang nya.
Belum sempat Zahidah ingin menutup pandangan buah dada nya dengan bahagian kolar itu dirapatkan di dada, *cruttt**cruttt**cruttt**cruttt**cruttt**cruttt*, 6 kali pancutan deras ke atas kawasan dada nya terdedah, termasuk lah di balik lurah dendam nya. Habis lencun dan melekit dada Zahidah waktu tu dengan air mani Suresh. Seolah baru lepas disimbah segayung air mani.
Suresh kelihatan nya sedikit pewai, terhuyung hayang disebabkan nikmat pancutan itu, ngilu di batang kote nya dan seolah darah nya menurun dari kepala dan memberikan sensasi 'light headed'. Pada awal nya, dia ingin mengambil kesempatan untuk membuntingkan Zahidah pada hari itu juga, memandang kan Zahidah hanya keseorangan di rumah waktu itu. Namun belum sempat dia ingin kembali okay, rider PosCepat sedang menuju ke rumah Zahidah.
Dia pun mencari Zahidah yang telah pun melarikan diri ke dalam rumah. Suresh sedikit panik, lalu dia melarikan diri ke belakang rumah Zahidah untuk menyembunyikan diri, dia khuatir Zahidah minta pertolongan rider tersebut. Jadi sebelum dia dibeduk, biar dia bersembunyi dulu dan kemudian baru tinggalkan rumah Zahidah. Selesai saja rider tersebut memberikan parcel pada Zahidah, Suresh yang asalnya ingin pulang tadi jadi. Dia ingin menyambung semula apa yang terganggu tadi, tapi tiada rezeki hari itu, Zahidah dah mengunci pintu dan tingkap nya hingga tiada ruang untuk Suresh masuk.
Sebelum Suresh beredar, dia mengambil bra Zahidah yang tergantung di ampaian lalu digunakan sebagai bahan lancapan sebelum dia memancutkan air mani nya dalam mangkuk bra tersebut. Zahidah yang memerhati dari dalam rumah, menunjukkan mimik muka jelik nya pada perilaku Suresh tersebut.
Tapi selepas mememastikan Suresh sudah beredar, dia pergi ke ampaian tersebut dan mengambil bra yang penuh dengan air mani Suresh. Niat nya ingin saja dia mencampakkan ke dalam unggun api yang dibuat untuk bakar daun kering dan sampah. Tapi Zahidah terhenti sebentar dan merenung ke bra tersebut seolah sedang berfikir. Sesuatu yang tak dijangka, dia terus menanggalkan baju nya lalu di pakai bra tersebut. *aahhh*, terkeluar kecil Zahidah saat merasakan buah dada dan puting nya dibasahi oleh air mani yang bertakung tadi. Terasa ngilu di puting nya entah kenapa.
Air mani tadi mengalir kebawah keluar dari bra tersebut, dan kemudian mengalir melalui perut nya dan terus ke pinggang sebelum terhenti di lipatan kain batik nya. Entah apa kena dengan Zahidah hari itu, dia memakai semula baju dan terus menyelesaikan kerja nya hari itu. Apabila anak nya pulang, baru lah dia menanggalkan bra tersebut dan di campak ke unggun api. Dia kemudian nya membasuh pakaian dan mandi di bilik air luar rumah.
Suresh yang baru sampai di rumah nya kelihatan seperti orang yang sedang moody kemarahan dari mimik muka nya. Tidak siapa tahu kecuali Suresh sendiri, kenapa dia sebegitu. Kalau lah brader PosCepat tadi takde, sudah lama dia seharian di rumah Zahidah dan dapat menikmati lubang pantat Zahidah.
Kali ni Suresh nekad, kalau Zahidah tak mahu bekerjasama dengan dia, Suresh akan gunakan apa saja cara untuk dia menjadikan Zahidah sebagai hamba seks nya. Kalau dia ada keberanian, dia ingin memukul Bakar dan merampas Zahidah dihadapan Bakar. Dan kalau ikut gila nya, ingin saja dia merogol Zahidah didepan Bakar untuk menunjukkan bahawa Zahidah sudah menjadi milik dia. Tapi Suresh tahu perkara tu takkan berlaku disebabkan Bakar ni bukan orang biasa, sudah berapa ramai kepala gangster/mafia sudah dibeduk hingga ke lubang kubur. Bakar pun mempunyai ramai connection hingga kumpulan samseng sendiri pun berfikir 2-3 kali untuk mencari pasal dengan Bakar.
Tapi apa pun, sekiranya nasib tidak menyebelahi dia, dapat sekali membuntingkan Zahidah pun cukup puas walaupun akibat nya teruk.
YOU ARE READING
Zahidah
RomanceBila bapa seorang anak murid bernama Suresh yang jatuh cinta pada guru kelas yang merupakan seorang ustazah bernama Zahidah. Suresh selalu berfantasi dia mendatangi ustazah Zahidah hingga mengandungkan anak hasil dari benih nya.