Wyjście do sklepu

119 5 1
                                    

-Kacchan!-powiedział zielonowłosy ledwo powstrzymując się od płaczu.
-Huh?-Katsuki zaczął powoli wstawać.
-Ja pamiętam wszystko!
-Co?!Naprawdę?!
-Tak!
-Deku tak się cieszę!

Dwaj chłopacy bardzo się cieszyli , że Izuku odzyskał wspomnienia.

||3 godziny póżniej||

Blondwłosy siedział u ciebie na łóżku przeglądając media społecznościowe.W tym czasie szmaragdowo oki patrzył się w sufit.Bardzo mu się nudziło i nie miał co robić.

-Kacchannnn.
-Hmm?
-Nudzi mi się...
-A co chcesz robić?
-Możemy pojechać do sklepu?
-No okej.

Chłopcy poszli się ubrać żeby udać się na zakupy. Zielonowłosy ubrał biała koszulkę a na nią zieloną kurtkę , do tego ubrał białe conversy.Czerwonooki ubrał pomarańczowo-czarną kurtkę i do tego czarną torbę z pomarańczowym x.

Czerwonooki ubrał pomarańczowo-czarną kurtkę i do tego czarną torbę z pomarańczowym x

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(tak wyglądali)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(tak wyglądali)

Kiedy oboje byli już gotowi to udali się do wyjścia z akademika.(Katsuki ma 16 lat i może prowadzić auto , jakby co)Blond włosy otworzył drzwi do auta i wpuścił zielonowłosego jako pierwszego.Poszedł na swoją stronę i usiadł na miejsce kierowcy.

-Kacchan?
-Tak?
-Włączysz jakąś piosenkę?
-Ok.

Bakugo zaczął szukać odpowiedniej piosenki.Szukał , szukał , aż w końcu znalazł coś.Włączył on Barbie girl by Aqua.I zaczęli on śpiewać.(zacznę teraz oznaczać kto co mówi)

K-Hiya , Barbie
D-Hi , Ken
K-Do you wanna go ona ride?
D-Sure Ken
D i K- I'm Barbie girl In the Barbie world.
Life is plastic It's fantastic.
You Can brush my hair,undress me everywhere.
Imagination , life is your creation.
K-Come on Barbie,let's go party.
D i K-I'm Barbie girl In the Barbie world.
Life is plastic It's fantastic.
You Can brush my hair , undress me everywhere.
Imagination , life is your creation.
D-I'm a blonde bimbo girl In fanatsy world.
Dress me up , Make me tight , I'm your dolly.
K-YOU'RE MY DOLL , ROCK AND ROLL , FELL THE GLAMOUR IN PINK.
D-Kiss me here , touch me there , hanky-panky.
You Can touch , you can play , If you say I'm Always yours.
D i K-Ohh Woo.I'm a Barbie girl In the Barbie world.
Life os plastic It's fantastic.
You Can brush my hair , undress me everywhere.
Imagination , life is your creation.
K-Come on Barbie , let's go party.
D- Ah , Ah , Ah Yeah.
K-Come on Barbie , let's go party.
D-Ohh Ohh!!!
K-Come on Barbie , let's go party.
D- Ah , Ah , Ah Yeah.
K-Come on Barbie , let's go party.
D-Ohh Ohh!!!
Make me walk , Make me talk , do whatever you Please.I Can act like a star , I Can beg on my knees.
K-Come jump in , Bimbo friend , let us do it again.Hit the town , fool around , let's go party.
D-You Can touch , you Can play , If you say I'm always yours.You Can touch , you Can play , If you say I'm always yours.
K-Come on Barbie let's go party.
D-Ah Ah Ah Yeah.
K-Come on Barbie let's go party.
D-Ohh Ohh!!!
K-Come on Barbie let's go party.
D-Ah Ah Ah Yeah.
K-Come on Barbie let's go party.
D-Ohh Ohh!!!
D i K-I'm a Barbie girl In a Barbie world.Life is plastic Its fantastic.You Can brush my hair , undress me everywhere.Imagnation life is your creation.I'm a Barbie girl In a Barbie world.Life is plastic It's fantastic.You Can brush my hair , undress me everywhere.Imagination life is your creation.
K-Come on Barbie let's go party.
D-Ah Ah Ah Yeah.
K-Come on Barbie let's go party.
D-Ohh Ohh!!!
K-Come on Barbie let's go party.
D-Ah Ah Ah Yeah.
K-Come on Barbie let's go party.
D-Ohh Ohh!!!
Oh , I'm having so much fun!!

I tak właśnie zakończyli śpiewanie jednej z swojej ulubionych piosenek.

Kiedy dotarli już do sklepu to wzięli koszyk i zaczęli poszukiwać dla siebie jedzenia.Izuku wziął jakieś ciastka , żelki i picie , a Bakugo wziął papryczki chilli , ostrą zupkę chińską i Coca Colę.Podeszli do kasy i zapłacili za swoje zakupy.

Kiedy już wszystko kupili to udali się do samochodu i pojechali do UA.

————————————————————————
Hej wszystkim!!!
Bardzo was przepraszam , że nie wstawiałam ale byłam bardzo zajęta bo miałam dużo sprawdzianów.
Mam nadzieje , że rozdział się spodobał :)
678 słów.

Nie zostawię cię już//Bakudeku//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz